quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:19 schreef teamlead het volgende:
edit: juist.. iets minder snel die wijn naar binnen gooien dus
Nicolaasquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:21 schreef teamlead het volgende:
wie is die gladjakker die tegen evelien zit aan te zemelen?
Wat isser mennekequote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:21 schreef teamlead het volgende:
wie is die gladjakker die tegen evelien zit aan te zemelen?
Ik zeg wat ik denkquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien ben je in de war, maar dan heb ik goed nieuws voor je.
-edit- oh, je had je "newbie"-opmerking al geëdit dus.![]()
33...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar jij bent jonger als ik(geloof ik)
quote:hehe geeft nietsIk had laatst een topic over een leuke collega en een vriend van haar zag dat
en wist over wie het ging dus, heb het maar ontkent tegen haar
![]()
Dan nog maar even het afscheid van de vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:24 schreef BONG4002 het volgende:
En weer alle streams dicht, het begint bijna op HBB te lijken
owquote:
Je kut hequote:[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
ow![]()
[..]
Je kut he. Maar ik blijf erbij dat ze leuk is
En haar collega (ze zijn van het lab en ik niet
) is ook leuk
![]()
, volgende week zaterdag personeelsfeest
Helaas zullen ze dan beide wel hun vriendje bij hebben
, toch ga ik met ze ouwehoeren en ze zover zien te krijgen hun vriendjes te dumpen
![]()
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:29 schreef winterapfel het volgende:
[..]
je moet altijd blijven dromen he
Dat vroeg ik me tijdens HBB ook zovaak af, op de een of andere manier passen ze hier meer S-locks toe dan bij de "gewone" BB zegmaarquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:30 schreef teamlead het volgende:
iemand enig idee waarom die streamlock is nuwas toch niks bijzonders aan de hand of wel?
gelukkig wel ja.. maar ik vraag me echt af wat het nut isquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:32 schreef DaMook het volgende:
maar hij is er iedere keer wel rap af.
Ik heb liever af en toe een stevige lock (die langer duurt) dan steeds open/dicht/open/dichtquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:32 schreef DaMook het volgende:
maar hij is er iedere keer wel rap af.
Laat die mensen achter de knopjes ook even uitproberen wat alles doetquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
gelukkig wel ja.. maar ik vraag me echt af wat het nut is
nicolaas is echt niet aardig trouwens![]()
Kussens opruimenquote:
Gemistquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:46 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
het was schommelende schoonheden...
Oefenen voor als ze gewonnen hebben en niet meer zoveel hulp in huis hebben ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
waarom zijn die idioten nu zelf aan het opruimen
Saaie boel aan het worden. Gelukkig begint zodadelijk het drankfeest in het BB-huis.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
waarom zijn die idioten nu zelf aan het opruimen
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:52 schreef teamlead het volgende:
Omdat opruimen maar saai is:
[afbeelding]
ik ook ja.. leuk mensquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:58 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik vind het jammer dat brian's moeder vertrekt...:(
Jaja ik weet het, leke dingen mis ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:53 schreef EdwinHeijmen het volgende:
zowel e als n zaten te schommelen mook..
Leukquote:
scan is best aardig hoor, maar hij zou een mooie vrouw niet zien als ie erover struikeltquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuk, maar scanman vond dat nena een beugel nodig had , maar ik vind nena's gebit vele malen mooier als dit
. (of het ligt aan de lach
)
Naja ik kan me voorstellen dat niet iedereen het gebit van nena mooi vindquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
scan is best aardig hoor, maar hij zou een mooie vrouw niet zien als ie erover struikelt
Eveline is lekkerderquote:
Haar vriend heet toch Michel? Die was ook op die avond met de familie van de weekquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Ilona vertelt dat ze een veel jongere vriend heeft (ene Marcel die ook bij Volendam heeft gevoetbald) en dat ze buiten het huis vaak loog over haar eigen leeftijd. Dat doet ze, naar eigen zeggen, voor Marcel, zodat hij zich niet opgelaten voelt als er anderen bij waren. Eveline vindt Marcel er ook jong uitzien.
De merk is door een sticker verborgen hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Weer wat product placement. De camera zoomde even goed in op de merknaam
[afbeelding]
tsja daar ben ik nog niet uit....quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
En de naam van het spel is geen reclame denk je?
Ik besefte niet hoeveel mogelijkheden ze hebben met al dat geld !quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Eveline komt al met het voorstel om een kerstsingle met de bewoners op te nemen
Eveline: "En dan maken Nena en Bart de clip. Nena en Bart, het setje"
Je hebt pepsi en coca cola. Volgens mij komt Cluedo altijd van één fabricant.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Scanman je hebt gelijk idd. Als een blik ola ziet zonder de naam je weet ook wel dat een coca cola is
Hoezo 'die niet echt wil lopen' ???? Het programma is op TV nog niet eens begonnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:45 schreef DJJoris het volgende:
Ik snap eigenlijk niet echt wat het programma nu eigenlijk wilt bereiken, gaan we iets bijzonders krijgen of is dit niet meer dan een langlopende Big Brother, je zou haast zeggen dat dit een rijkeluis Big Brother is alleen dan een die niet echt wilt lopen, Jammer, ik had er meer van verwacht.
Niemand snapt dat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:41 schreef EdwinHeijmen het volgende:
eveline vindt dat ze meer van natasia kan leren, omdat ze haar beweegredenen nog niet echt begrijpt...
ze kan niks met haar besluit in de gouden kooi te zitten....
Klater klater klater klater klater:quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:48 schreef bb-millie het volgende:
Ik krijg 1 stream goed geluid, gitaargetingel (klinkt niet eens zo gek), maar bij de rest alleen maar fonteingeluid... jullie ook?
Een beetje?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:31 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Nena (het stelletje ? ) zaten net bij Life & Cooking. Bart kwam wel goed over. Nena een beetje als een blondje.
nee idd niet echt een homo typequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond hem wel gezellig en niet een stereotype homo-achtige kapper![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:34 schreef Aventura het volgende:
Er is weer een nieuwe bewoner, ene Nussein oid. Een voetballer
Ja, wat jij zegtquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:55 schreef Aventura het volgende:
Ik vind de hele Talpasite en dus ook deze Gouden-Kooisite een groot drama. Kan nooit iets vinden, de navigatie is bagger, het inloggen gaat altijd verkeerd etc. etc.
Ik denk dat ze niet weet wat internet isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uuuh iemand al meer info gevonden over nena, profielen op andere sites toevallig ofzo?
Dat is officieel toch 9 uur? Maar ze zijn altijd al eerder wakkerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:30 schreef EdwinHeijmen het volgende:
de ochtend begint weer... toch beter dat ze hier doordeweeks opstatijden hebben....
ahhhhhhh dat had ik even gemistquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:40 schreef EdwinHeijmen het volgende:
om 8 uur komt de schoonmaakster... om 9 uur verplicht wakker en dus ontbijt...
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Angelique is aan het huilen omdat ze bij "die Marokkaan" dan een bed zou moeten delen als hij zou blijven. En dat kan ze niet verkopen aan haar thuisfront.
Natasia troost haar en zegt dat De Opperheks het gaat oplossen en dat ze bij haar in bed mag blijven.
Ja, ik was helemaal verbaast. Eerst was het een issue dat het een allochtone moslim was, maar ze had geloof ik door dat je dat zo niet kan zeggen op tv en toen werd het 'ja, maar het gaat erom dat het een man is en ik kan toch niet met een andere man een bed delen'.quote:
Jup, hier zijn de streamlocks zeer veelvuldig aanwezig, iig het 5voudige van BBquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:21 schreef Fikkert het volgende:
ja maar zodra er iets gebeurd wat betreft ruzie/irritaties lijkt het of de streams gelocked worden, net iig wel weer, er was wat spanning bij het diner,... hoppa, streamlock,... we komen terug en er zijn 3 mensen weg van tafel waarvan er 2 buiten aan het discusieren zijn
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat doet Natasia nou weer onderontwikkeld.:?
Iemand wegschreeuwen.
Stephan had het nog in zijn achterzak zitten, wisselgeld voor de parkeerautomatenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me trouwens van iedereen af hoe ze 10.000 euro bij elkaar hebben gekregen.
Volgens mij viel die donderdag alquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:40 schreef fokkerd het volgende:
Vandaag is ook de geldprijs, de overgebleven 50.000 euro, gevallen! Er werd unaniem gestemd voor Brian, behalve door Nicolaas, die onthield zich van stemmen. Hij was er niet capabel voor of zoiets dergelijks. Duurt niet lang of hij wordt er nog een keer uitgestemd.
Het is nu dus 4 mannen en 6 vrouwenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind 5 mannen en 5 vrouwen wel een leuke mix![]()
Ze keek zo vals uit haar ogen, zei ze.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:24 schreef Isabeau het volgende:
En wat heeft die Sylvia al gedaan om zo Natasia's oordeel ("vals kreng") te hebben verdiend?
Uitzenden zullen ze vast...maar een stukje. Volhouden lijkt mij erg erg zwaar en misschien toch niet de juiste keus!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef happyme28 het volgende:
ik ben benieuwd wat ze er van gaan uitzenden en of ze niet toch stopt. Zo'n druk is natuurlijk bijna niet te houden
tsja en dat was het dan want daarna is een hoog "jeroen-ja" gehalte!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:52 schreef Gert het volgende:
Natasia is zo overstuur omdat ze in de krant heeft gelezen hoe er over haar gedacht wordt.
De goede vraag van de psycholoog: "Vind je dat ze gelijk hebben"?
Ja. Inderdaad ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
tsja en dat was het dan want daarna is een hoog "jeroen-ja" gehalte!
Niet meer dan logischquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:17 schreef EdwinHeijmen het volgende:
zo ze zijn heel erg pissig....
Ja het zal wel weer anders uitgelegd worden als dat het isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:24 schreef fokkerd het volgende:
Het zal wel als een foutje uitgelegd worden, ze doen wel meer rare dingen met die streams.
Ze maakt van elke zin een vraag... echt zooooooo irritantquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:34 schreef EdwinHeijmen het volgende:
oh wat een irritante stem heeft die natasia toch....
Snap niet dat ze niet komen met het voorstel om er een andere deur in te plaatsen ofzo zodat er niet meer door heen gekeken kán worden...quote:
Daar zit ik me ook al een tijdje aan te irriteren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:25 schreef winterapfel het volgende:
![]()
stom fontijn geluid ipv gesprekken in de pool kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |