Niemand snapt dat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:41 schreef EdwinHeijmen het volgende:
eveline vindt dat ze meer van natasia kan leren, omdat ze haar beweegredenen nog niet echt begrijpt...
ze kan niks met haar besluit in de gouden kooi te zitten....
Klater klater klater klater klater:quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:48 schreef bb-millie het volgende:
Ik krijg 1 stream goed geluid, gitaargetingel (klinkt niet eens zo gek), maar bij de rest alleen maar fonteingeluid... jullie ook?
Een beetje?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:31 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Nena (het stelletje ? ) zaten net bij Life & Cooking. Bart kwam wel goed over. Nena een beetje als een blondje.
nee idd niet echt een homo typequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond hem wel gezellig en niet een stereotype homo-achtige kapper![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:34 schreef Aventura het volgende:
Er is weer een nieuwe bewoner, ene Nussein oid. Een voetballer
Ja, wat jij zegtquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:55 schreef Aventura het volgende:
Ik vind de hele Talpasite en dus ook deze Gouden-Kooisite een groot drama. Kan nooit iets vinden, de navigatie is bagger, het inloggen gaat altijd verkeerd etc. etc.
Ik denk dat ze niet weet wat internet isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uuuh iemand al meer info gevonden over nena, profielen op andere sites toevallig ofzo?
Dat is officieel toch 9 uur? Maar ze zijn altijd al eerder wakkerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:30 schreef EdwinHeijmen het volgende:
de ochtend begint weer... toch beter dat ze hier doordeweeks opstatijden hebben....
ahhhhhhh dat had ik even gemistquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:40 schreef EdwinHeijmen het volgende:
om 8 uur komt de schoonmaakster... om 9 uur verplicht wakker en dus ontbijt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |