abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42311278
Interessant
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42311321
ik heb het idee dat de stille noussayr meer kans maakt op het moment....
pi_42311816
Is dat joch in dat blauwe shirt Ruud? Wat een griezel!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42311955
Ze zijn nu aan het bespreken of het Huub of Noussayr wordt.
Ik krijg het idee dat het gesprek tot nu toe in het nadeel van Ruud gaat vallen..
pi_42311978
Of De Vrouw. En ze denken nu dat ze De Vrouw gaan kiezen (hoe heet ze?)
Maar ze vinden haar geen lekker wijf
pi_42312009
Sylvia heet ze geloof ik en heeft veel reiservaring en gaat waarschijnlijk dus niet snel weg.
pi_42312020
Huub willen ze sowieso niet houden.
pi_42312195
wat een drukte vandaag...
pi_42312196
Angelique is aan het huilen omdat ze bij "die Marokkaan" dan een bed zou moeten delen als hij zou blijven. En dat kan ze niet verkopen aan haar thuisfront.
Natasia troost haar en zegt dat De Opperheks het gaat oplossen en dat ze bij haar in bed mag blijven.
pi_42312218
ik vraag me af wat de beslissing zal zijn...

nousayr, huub, sylvia of een van de volgende tien...
pi_42312243
Ik hoop dat ze voor die Noussayr oid kiezen. Die vrouw is mij 'te sterk' en daar heb ik geen zin in, die Ruud is me te griezelig (maar die kan wel irritaties gaan opleveren).
pi_42312271
volgens sylvia komt er geen ander meer....
pi_42312301
je mag hem nu wel huub noemen hoor isabeau
pi_42312335
nee die vrouw vind ik ook niks... huub leek me een kronkelaar... noussayr is me nog te stil...
ik vind het eigenlijk wel grappig....
pi_42312339
Huub - Ruud

Ik vind Sylvia de uitstraling hebben van zo'n oerwoud ontdekkingsreiziger.
pi_42312368
ze hoeft alleen zo'n raar petje op en stapt zo uit de kuifje in afrika...
pi_42312388
bij ruud denk ik steeds aan knuffelen... en dat zie ik huub nog niet doen...
pi_42312457
Sylvia heeft voor veel Amerikanen gewerkt en voor een Saöedische prins.
pi_42312500
Sylvia woont in Barcelona en ze wil graag het huis in omdat ze al een hele tijd aan het denken was dat ze heel veel dingen wilde doen maar geen geld en geen tijd heeft. Ze las over het programma in de krant en vond het een goed idee om mee te doen: ze heeft hier alle tijd en geld om te doen wat ze wil doen.

Ze heeft het nu niet breed en ze vindt het wel eens leuk om geen zorgen te hebben over geld. En ze vond het een leuk idee dat je zo'n leuke prijs overhoudt als je wint.

Ze werkt nu bij e-bay bij de fraude afdeling in Barcelona.

Ze heeft design keukens ontworpen en verkocht, ze heeft les gegeven op een sportschool en daar ook gewerkt. Ze wilde op een gegeven moment cowboy worden in Argentinië, maar dat werd het niet. Ze werd matroos in de privéjacht industrie. Ze heeft brandweer en survival cursussen gedaan. Ze verdwaalde alleen de hele tijd op die boot (60 meter lang, 6 verdiepingen).
  Moderator maandag 2 oktober 2006 @ 15:56:23 #170
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42312671
Huub:

Noussayr:

Sylvia:
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42312697
Hey, bedankt voor de mooie caps, Gert!
pi_42312885
go your gang!!
pi_42312917
ik vind die sylvia eng, liever een van die mannen erin
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_42313014
Er zitten al genoeg alfa's in dat huis, er mag wel een wat rustiger type bijkomen. En Sylvia is absoluut nòg een alfa-type.
pi_42313041
De kok omt vandaag niet en ze mogen eten bestellen. Iemand roept dat ze sushi wil.
pi_42313446
ilona en brian hebben het over het rokerskamp dat ze niet groter willen hebben...
pi_42313478
Grappig, Eveline zegt dat alles over De Gouden Kooi uit de krant wordt geknipt. Dat mogen ze dus niet zien.
pi_42313522
Eveline irriteert zich al kapot aan Huub.
pi_42313528
eveline vindt huub zwaar irritant....
pi_42313580
24 flessen champagne per dag volgens angelique.... vast!! :d
pi_42313617
Op Talpa:

Wie wordt de 10e Miljonair?
Sylvia 29%
Huub 29%
Noussayr 42%
pi_42313639
hoeveel stemmen al?
pi_42313690
108 stemmen
pi_42313743
sylvia haalt al in...
pi_42313775
huub zit alleen met bart boven te kletsen...
pi_42313859
En ik begrijp die talpa site maar matigjes. Ten eerste kan ik die poll nergens weer vinden en ten tweede begrijp ik de Tell me statistieken pagina niet zo goed.
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:55:23 #187
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42313928
Ik vind de hele Talpasite en dus ook deze Gouden-Kooisite een groot drama. Kan nooit iets vinden, de navigatie is bagger, het inloggen gaat altijd verkeerd etc. etc.
pi_42313970
Huub vertelt allemaal dingen over De Gouden Kooi zoals dat het gisteren 1 miljoen kijkers had. Talpa knipt de stukken over DGK gewoon uit de krant, maar Huub vertelt het lekker allemaal. Nou ja, whatever.

Bart zegt dat hij er echt niet van houdt om een bekende Nederlander te worden, Huub wil wel graag bekend worden. Bart zegt dat hij alleen mee doet om te winnen. Hij wint ook zegt hij, want hij gaat er nooit uit.
pi_42313982
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:55 schreef Aventura het volgende:
Ik vind de hele Talpasite en dus ook deze Gouden-Kooisite een groot drama. Kan nooit iets vinden, de navigatie is bagger, het inloggen gaat altijd verkeerd etc. etc.
Ja, wat jij zegt
  Moderator maandag 2 oktober 2006 @ 17:58:57 #190
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42315191
Ik hoorde een kwartier geleden Stephan tegen Sylvia zeggen dat de groep het niet gaat toelaten dat zij in het huis blijft, straks bij de stemming. Ze past op zich het best van alledrie de kandidaten in de groep, maar ze wordt als een te grote concurrent gezien.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42316579
ik mag die nieuwe gozer wel.. (ben ff z'n naam kwijt)
goed gevoel voor humor
Zo'n 2000 jaar geleden was heel gallië (zo heette Frankrijk toen) bezet door soldaten van Caesar, de Romeinse veldheer. Héél Gallië ? Nee, een kleine nederzetting bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de Romeinen
pi_42316664
als die broek van nena nog wat lager zakt, staat ze in haar string te darten zo
Zo'n 2000 jaar geleden was heel gallië (zo heette Frankrijk toen) bezet door soldaten van Caesar, de Romeinse veldheer. Héél Gallië ? Nee, een kleine nederzetting bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de Romeinen
pi_42325088
waarom poetst zij haar tanden in de keuken?
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_42325238
Uuuh iemand al meer info gevonden over nena, profielen op andere sites toevallig ofzo?
pi_42327480
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uuuh iemand al meer info gevonden over nena, profielen op andere sites toevallig ofzo?
Ik denk dat ze niet weet wat internet is
pi_42327756
de ochtend begint weer... toch beter dat ze hier doordeweeks opstatijden hebben....
pi_42327820
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:30 schreef EdwinHeijmen het volgende:
de ochtend begint weer... toch beter dat ze hier doordeweeks opstatijden hebben....
Dat is officieel toch 9 uur? Maar ze zijn altijd al eerder wakker
pi_42327867
om 8 uur komt de schoonmaakster... om 9 uur verplicht wakker en dus ontbijt...
pi_42327901
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:40 schreef EdwinHeijmen het volgende:
om 8 uur komt de schoonmaakster... om 9 uur verplicht wakker en dus ontbijt...
ahhhhhhh dat had ik even gemist
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:19:35 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42330662
Op vallend dat Nena al snel optrekt met de urbangastjes Nousayr en Brian.
Precies haar types
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')