Uitzenden zullen ze vast...maar een stukje. Volhouden lijkt mij erg erg zwaar en misschien toch niet de juiste keus!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef happyme28 het volgende:
ik ben benieuwd wat ze er van gaan uitzenden en of ze niet toch stopt. Zo'n druk is natuurlijk bijna niet te houden
tsja en dat was het dan want daarna is een hoog "jeroen-ja" gehalte!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:52 schreef Gert het volgende:
Natasia is zo overstuur omdat ze in de krant heeft gelezen hoe er over haar gedacht wordt.
De goede vraag van de psycholoog: "Vind je dat ze gelijk hebben"?
Ja. Inderdaad ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
tsja en dat was het dan want daarna is een hoog "jeroen-ja" gehalte!
Niet meer dan logischquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:17 schreef EdwinHeijmen het volgende:
zo ze zijn heel erg pissig....
Ja het zal wel weer anders uitgelegd worden als dat het isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:24 schreef fokkerd het volgende:
Het zal wel als een foutje uitgelegd worden, ze doen wel meer rare dingen met die streams.
Ze maakt van elke zin een vraag... echt zooooooo irritantquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:34 schreef EdwinHeijmen het volgende:
oh wat een irritante stem heeft die natasia toch....
Snap niet dat ze niet komen met het voorstel om er een andere deur in te plaatsen ofzo zodat er niet meer door heen gekeken kán worden...quote:
Daar zit ik me ook al een tijdje aan te irriteren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:25 schreef winterapfel het volgende:
![]()
stom fontijn geluid ipv gesprekken in de pool kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |