Eveline is lekkerderquote:
Haar vriend heet toch Michel? Die was ook op die avond met de familie van de weekquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Ilona vertelt dat ze een veel jongere vriend heeft (ene Marcel die ook bij Volendam heeft gevoetbald) en dat ze buiten het huis vaak loog over haar eigen leeftijd. Dat doet ze, naar eigen zeggen, voor Marcel, zodat hij zich niet opgelaten voelt als er anderen bij waren. Eveline vindt Marcel er ook jong uitzien.
De merk is door een sticker verborgen hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Weer wat product placement. De camera zoomde even goed in op de merknaam
[afbeelding]
tsja daar ben ik nog niet uit....quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
En de naam van het spel is geen reclame denk je?
Ik besefte niet hoeveel mogelijkheden ze hebben met al dat geld !quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Eveline komt al met het voorstel om een kerstsingle met de bewoners op te nemen
Eveline: "En dan maken Nena en Bart de clip. Nena en Bart, het setje"
Je hebt pepsi en coca cola. Volgens mij komt Cluedo altijd van één fabricant.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Scanman je hebt gelijk idd. Als een blik ola ziet zonder de naam je weet ook wel dat een coca cola is
Hoezo 'die niet echt wil lopen' ???? Het programma is op TV nog niet eens begonnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:45 schreef DJJoris het volgende:
Ik snap eigenlijk niet echt wat het programma nu eigenlijk wilt bereiken, gaan we iets bijzonders krijgen of is dit niet meer dan een langlopende Big Brother, je zou haast zeggen dat dit een rijkeluis Big Brother is alleen dan een die niet echt wilt lopen, Jammer, ik had er meer van verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |