quote:Hoe kun je premier Balkenende populair maken bij jongeren. Door middel van een JP-Fanteam en t-shirts met de premier als ‘Che Quevara’. Tenminste dat hoopt de jongerenorganisatie van het CDA.
Het JP-fanteam zal tijdens de verkiezingscampagne J.P. in heel Nederland aanprijzen bij andere jongeren. In het team zitten vijftig jongeren tussen de 14 en 26 jaar.
De t-shirts met Balkenende als ‘Che Quevara’ zijn een groot succes. Als je er een zou willen hebben, heb je pech. De shirts zijn uitverkocht. De voorzitter van de jongerenorganisatie belooft wel dat er shirts bijgemaakt worden.
verschrikkelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:43 schreef Autodidact het volgende:
CDA?
[..]
[afbeelding]
Vroeger droeg je Ché, nu draag je JP!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:43 schreef Autodidact het volgende:
CDA?
[..]
[afbeelding]
Vroeger droeg je Ché, nu draag je JP!
Dat snap ik dus ook niet, de man is de belichaming van wat normale mensen plaatsvervangende schaamte zouden noemenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:55 schreef du_ke het volgende:
Dat er echt jongeren zijn die het in hem zien zitten.
Vorig jaar won hij de prijs van "grootste Nederlander" (o.i.d.) op de EO-jongerendag. Hij kreeg de meeste stemmen....quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:55 schreef du_ke het volgende:
misschien zou hij zo'n staf moeten dragen ofzoquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Vorig jaar won hij de prijs van "grootste Nederlander" (o.i.d.) op de EO-jongerendag. Hij kreeg de meeste stemmen....
CDA komt echt alleen op voor huizenbezittende gezinnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:55 schreef du_ke het volgende:
Ik ben voor een standbeeld met zo'n visionaire houding.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
misschien zou hij zo'n staf moeten dragen ofzo
z'n kop op een pin ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik ben voor een standbeeld met zo'n visionaire houding.
http://www.tsa.org.vt.edu/images/ataturk.jpg
http://www.rjgeib.com/thoughts/terror/stalin.jpg
http://www.mccullagh.org/db9/d30-24/lenin-statue-1.jpg
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:29 schreef Autodidact het volgende:
Ik ben voor een standbeeld met zo'n visionaire houding.
Nope. Waar gaat het over?quote:
Een wassenbeeldenmuseum waar echte mensen in was worden gedoopt. Als ze dan hard zijn kun je zo hun kop eraf tikken.quote:
Sterft Paris?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Een wassenbeeldenmuseum waar echte mensen in was worden gedoopt. Als ze dan hard zijn kun je zo hun kop eraf tikken.
Mannen van een zekere leeftijd.. die emmeren over hun gewicht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, het is kut. De weegschaal zegt dat ik 5 kilo te zwaar ben.
Ik heb me wel eens afgevraagd of mensen zoals hij, uit zijn tijd, blij zouden zijn op de overheid die we nu hebben, met zijn machten en onmachten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[afbeelding]
zeer visionair deze volksheld
Lagavulin, 16 yearsquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:38 schreef Monidique het volgende:
Dream Theatre,. Bier,
. Wat voor 'n man let er nou op z'n gewicht?
.
Kijk, je kunt natuurlijk wel zien dat je te dik bent en weer moet sporten, zoiets, maar dat doe je toch gewoon op gevoel...quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:46 schreef sigme het volgende:
En ik spreek je wel weer over een jaar of 10.
net als zuipen, dat doe je ook op gevoelquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kijk, je kunt natuurlijk wel zien dat je te dik bent en weer moet sporten, zoiets, maar dat doe je toch gewoon op gevoel...
Sporten?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kijk, je kunt natuurlijk wel zien dat je te dik bent en weer moet sporten, zoiets, maar dat doe je toch gewoon op gevoel...
Zalig zijn de eenvoudigen van geest.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:59 schreef Sidekick het volgende:
Geluk is ook met de dommen, maar toch streef ik dat wel na.
Newsweek.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:48 schreef Monidique het volgende:
Ik ga even anti-amerikaanse propaganda zoeken...
Qui? Moi?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hij stelletje wijven!
Zo'n enge gespierde buikquote:Ik heb een six-pack.
Hij heeft de chinezen en de grieken tegen zich.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Sporten?! Huuh!
Sport is voor de dommen, zei mijn goede oude vader altijd, en daar houd ik mij aan.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Newsweek.
http://www.msnbc.msn.com/id/15081915/site/newsweek/
[ bron ]quote:House Speaker J. Dennis Hastert (R-Ill.) was notified early this year of inappropriate e-mails from former representative Mark Foley (R-Fla.) to a 16-year-old page, a top GOP House member said yesterday -- contradicting the speaker's assertions that he learned of concerns about Foley only last week....
Yesterday's developments revealed a rift at the highest echelons of House Republican ranks a month before the Nov. 7 elections, and they threatened to expand the scandal to a full-blown party dilemma.
Je hebt me serieus geagiteerd gekregen met je bijdragen in het topic over grotestedenbekeid, sigme. Hulde daarvoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:22 schreef sigme het volgende:
[ bron ]quote:BRITISH troops battling the Taliban are to withdraw from one of the most dangerous areas of Afghanistan after agreeing a secret deal with the local people.
Over the past two months British soldiers have come under sustained attack defending a remote mud-walled government outpost in the town of Musa Qala in southern Afghanistan. Eight have been killed there.
It has now been agreed the troops will quietly pull out of Musa Qala in return for the Taliban doing the same. The compound is one of four district government offices in the Helmand province that are being guarded by British troops.
Amerika is je favorietenmap "anti-amerikaanse propagandablogs"?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:29 schreef Monidique het volgende:
Kennelijk is dat pedofielenverhaal hét item in Amerika.
http://www.rawstory.com/n(...)ths_before_0930.htmlquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Newsweek.
http://www.msnbc.msn.com/id/15081915/site/newsweek/
Erm?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Amerika is je favorietenmap "anti-amerikaanse propagandablogs"?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt me serieus geagiteerd gekregen met je bijdragen in het topic over grotestedenbekeid, sigme. Hulde daarvoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |