Daar krijg ik nou koppijn van.quote:'Hoofdpijn kost Nederland jaarlijks ruim 3 miljard euro'
AMERSFOORT - Hoofdpijn kost de Nederlandse samenleving jaarlijks 3,1 miljard euro. Dat stelde vrijdag de Nederlandse Vereniging van Hoofdpijnpatiënten, die zich onder meer baseert op onderzoeken in andere Europese landen. De miljarden bestaan uit zorgkosten en kosten als gevolg van ziekteverzuim.
Volgens de vereniging zouden de kosten kunnen worden gehalveerd als meer mensen een adequate behandeling krijgen. Nederland telt 2,5 miljoen mensen met hoofdpijn en migraine, stelt de vereniging.
Zestig procent heeft met deze klacht nog nooit een dokter geraadpleegd. De vereniging wil patiënten stimuleren niet met hun hoofdpijn te blijven rondlopen en ermee naar de huisarts te gaan.
Nou, het was al ruim een dag bekend.. oud nieuws dus.quote:
quote:First NASA loses Apollo TV master, tapes,and now it loses pronouns. At this rate it will lose a planet within a decade such that we'll have only 8.
Flapoor, Dombo, Eucalypta en Deleriumquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:44 schreef pberends het volgende:
Rob de Wijk, Aart-Jan de Geus, Clairy Polak en Desanne van Brederode zometeen in Buitenhof... reden om niet te kijken.
Je conclusies zijn weerquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:20 schreef Sidekick het volgende:
Balkenende scoort hoger dan Bos, maar de PvdA scoort wel hoger qua zetels Qua inhoud is de PvdA dus geliefder, en daar kan het charisma van Balkenende niet tegenop.
RIP Cheque Spijkerman.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:12 schreef Almere-Dude het volgende:
Mooi weer de leeuw had 1.538.000 kijkers.
Dat is idd een hele hoop.
Koefnoen had er 988.000 en Jack had er dus 270.000.
Om even aan te geven het programma Ongelofelijk maar waar op Talpa had al 316.000 kijkers.
Jack.![]()
![]()
Omdat de Geus wel iets te vertellen moet hebben, zijn sociale zaken staat in het teken van de gezinswaarden. Gelukkig vindt hij zichzelf een doenerquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:54 schreef pberends het volgende:
Wat een non-debat. Ze vinden het allerdrie een probleem dat sommige vrouwen geen kinderen nemen. Wat een kankercrap. Waarom zit er niemand aan tafel die dat juist goed vind??? (tegen overbevolking bijvoorbeeld)![]()
![]()
!!!
Klote-debat.
Lebensraum, sofort!quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:54 schreef pberends het volgende:
Wat een non-debat. Ze vinden het allerdrie een probleem dat sommige vrouwen geen kinderen nemen. Wat een kankercrap. Waarom zit er niemand aan tafel die dat juist goed vind??? (tegen overbevolking bijvoorbeeld)![]()
![]()
!!!
Klote-debat.
Wie zouden er last hebben van dat gekwek over wolkjes en luieraanbiedingen ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:02 schreef Autodidact het volgende:
Paul Gerbrands (Club van Tien Miljoen) is begin dit jaar al een keer geweest geloof ik. Telewerken zou inderdaad een oplossing zijn, want van dat moedergepraat raken collega's ook niet gemotiveerd, blijkt uit onderzoek.
[afbeelding]
Hij vindt de wetenschap aan zijn zij:
[afbeelding]
Tis jammer dat het geen echte "professor in overbevolking" was, want hij had wel gelijk, maar het kwam amper goed over op de kijker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:02 schreef Autodidact het volgende:
Paul Gerbrands (Club van Tien Miljoen) is begin dit jaar al een keer geweest geloof ik. Telewerken zou inderdaad een oplossing zijn, want van dat moedergepraat raken collega's ook niet gemotiveerd, blijkt uit onderzoek.
[afbeelding]
Hij vindt de wetenschap aan zijn zij:
[afbeelding]
De urenboekers, inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wie zouden er last hebben van dat gekwek over wolkjes en luieraanbiedingen ?
Volgens mij is dat alleen de (financiele) administratie
Sorry, ik zal nooit meer in een melige bui roepen dat Balkenende charisma heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:28 schreef Napalm het volgende:
[..]
Je conclusies zijn weer![]()
een partij is enkel inhoud + lijsttrekker?
Inferno.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:11 schreef Aoristus het volgende:
over lebensraum gesproken, al die politici zouden eens op een zaterdagmiddag boodschappen moeten doen om de ernst van het probleem in te zien
Je snapt ineens wel waarom Nederland zo kampt met overgewicht, da's allemaal stress dat er op de een of andere manier uit moet..quote:
Tsja, dat zijn demografen. Die kale knakker is demograaf bij het CBS, maar volgens mij komt hij van CDA-huize.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis jammer dat het geen echte "professor in overbevolking" was, want hij had wel gelijk, maar het kwam amper goed over op de kijker.
Dan ga je naar de Dolle Dagen om wat bevrediging te kopen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je snapt ineens wel waarom Nederland zo kampt met overgewicht, da's allemaal stress dat er op de een of andere manier uit moet..
Daar ben ik donderdagmiddag geweest, een afraderquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dan ga je naar de Dolle Dagen om wat bevrediging te kopen.
Nee, het is kut. De weegschaal zegt dat ik 5 kilo te zwaar ben.quote:
Melig? Ben je een meisje?quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sorry, ik zal nooit meer in een melige bui roepen dat Balkenende charisma heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, naar de sportschool dan maar..You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
Ze vingert Maria...quote:Maar Salomé zei: “Zo waar de Heer, mijn God, leeft, zolang ik mijn vinger niet naar binnen gebracht heb om haar gesteldheid te onderzoeken zal ik niet geloven dat een maagd een kind ter wereld heeft gebracht.”
0 - 1. En de vroedvrouw ging naar binnen en sprak tot Maria: “Houd u gereed, want er is geen geringe strijd over u.” En Salomé bracht haar vinger in haar naar binnen en zij slaakte een kreet en riep: “Wee over mijn slechtheid en mijn ongeloof, want ik heb de levende God verzocht. Zie, mijn hand wordt door vuur verteerd en valt af.”
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:28 schreef Napalm het volgende:
![]()
Ieder pondje komt door het mondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, naar de sportschool dan maar..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
bronquote:Soon after 9/11, the Bush administration labeled the conflict into which it plunged this country the "war on terror." But this is no more descriptive than calling the fight in Iraq a "war on IEDs." The more pressing question is: Are we, or are we not, engaged in a larger clash of civilizations?
If the answer is "We are," the clash long predates 9/11, the wars in Iraq and Afghanistan, and George W. Bush. It predates America itself. It is a clash between Western civilization and the Islamic world.
Harvard professor Samuel Huntington first made this case in 1993, in his famous article "The Clash of Civilizations" in the journal Foreign Affairs. "Conflict along the fault line between Western and Islamic civilizations has been going on for 1,300 years," he wrote. After the founding of Islam, Muslims spread their faith by the sword. Islam conquered North Africa and pushed into Europe, where it ruled in Sicily, Spain, Portugal, and parts of France. Twice, the forces of Islam laid siege to Vienna. For 1,000 years, Islam advanced and Christendom retreated.
As Pope Benedict XVI explains in his book Without Roots, the very concept of "Europe" emerged as a reaction to the surge of Islam. Not until the failure of the second Turkish siege of Vienna in 1683 did the Islamic tide recede definitively. For the next 300 years, Western civilization was ascendant and the Islamic world stagnated.
[...]
Finally, as Lewis writes:
"There is something in the religious culture of Islam which inspired, in even the humblest peasant or peddler, a dignity and a courtesy toward others never exceeded and rarely equaled in other civilizations."
If we accept that this is a clash between civilizations, two questions face us: How does this change our thinking? And the painful one: What do we do about it?
Nope. Bush' geheime diensten denken zelfs dat het de situatie verergert....ik ook. Republikeinse pedo's in het congres zal ook weinig positiefs opleveren hè.quote:en niet zal ophouden met de "bezetting van Irak"
Je kunt de doden niet 2x doodschietenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nope. Bush' geheime diensten denken zelfs dat het de situatie verergert....ik ook. Republikeinse pedo's in het congres zal ook weinig positiefs opleveren hè.
Sterker, dat kan zelfs niet 1 keer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je kunt de doden niet 2x doodschieten
Oh jawelquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je kunt de doden niet 2x doodschieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |