Ze weten misschien niet, of Marlies het wel of niet fijn vindt, dat ze niet zwanger is.quote:
Wat denk jij, komt het nog goed tussen Semih en Tijn?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:18 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Hoe durf je met zo'n reactie over respect te praten?
daarom begreep ik het ook als het zo was,maar niemand weet dus nog of het zo is of nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze weten misschien niet, of Marlies het wel of niet fijn vindt, dat ze niet zwanger is.
Vandaar verwennen ze haar maar een beetje, om een eventueel trauma in de kiem te smoren....
Dat was zo'n beetje mijn gedachtengang.
Mooie Cap !quote:
Dat is mijn idee, als je te horen krijgt dat je zwanger bent, blijf je volgens mij uren in de dbk en wil je dat je je moeder kunt spreken....quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:22 schreef Coraatje het volgende:
[..]
daarom begreep ik het ook als het zo was,maar niemand weet dus nog of het zo is of niet
Tja, denk dat BB daar niet lang genoeg voor duurt, aan de andere kant zijn het allebei watjes, dus zou het me niets verbazen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat denk jij, komt het nog goed tussen Semih en Tijn?
Behalve marlies en BBquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:22 schreef Coraatje het volgende:
[..]
daarom begreep ik het ook als het zo was,maar niemand weet dus nog of het zo is of niet
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Tja, denk dat BB daar niet lang genoeg voor duurt, aan de andere kant zijn het allebei watjes, dus zou het me niets verbazen.
naar mijn mening hele koppige watjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Tja, denk dat BB daar niet lang genoeg voor duurt, aan de andere kant zijn het allebei watjes, dus zou het me niets verbazen.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan kompleet gelijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies : "Ja, Semih kan zo lekker complimenteus zijn naar Micheline " Ze denken dat hij vindt dat Micheline te zwaar opgemaakt is...
HAar ogen wel imoquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies : "Ja, Semih kan zo lekker complimenteus zijn naar Micheline " Ze denken dat hij vindt dat Micheline te zwaar opgemaakt is...
vind ik ook de zelfde hoeveel heid maar wat lichtere kleuren zou beter zijn ook omdat ze al van die kleine oogjes heeftquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan kompleet gelijk
ja dat durf ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:18 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Hoe durf je met zo'n reactie over respect te praten?
Precies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan kompleet gelijk
Please Lord help me to keep my big mouth shut until I know what I'm talking about....quote:
Een keer in je hol genomen is ook geen "ramp". Maar een principe waar je niet voor kiest.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja dat durf ik
ik heb voor velen respect.
respect moet je verdienen b.v. door met alle goede bedoelingen voor iemand n maaltijd op tafel te zetten.
idd ik heb geen respect voor domme figuren die menen door geen vlees te eten de wereld te verbeteren. Open je ogen de dieren vreten elkaar ook op Thats Nature.
als je op medische gronden geen vlees eet prima maar ook dan weet ik niet van t bestaan af, van n aandoening waarbij t echt n ramp is als je 1x een beetje vlees eet.
That's my opinion
Live and let live tenzij je honger hebt.![]()
Heb verder niets tegen vegetariers hoor wel tegen mensen die t overdrijven n x tje is geen ramp!
respect verdien je niet...quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja dat durf ik
ik heb voor velen respect.
respect moet je verdienen b.v. door met alle goede bedoelingen voor iemand n maaltijd op tafel te zetten.
idd ik heb geen respect voor domme figuren die menen door geen vlees te eten de wereld te verbeteren. Open je ogen de dieren vreten elkaar ook op Thats Nature.
als je op medische gronden geen vlees eet prima maar ook dan weet ik niet van t bestaan af, van n aandoening waarbij t echt n ramp is als je 1x een beetje vlees eet.
That's my opinion
Live and let live tenzij je honger hebt.![]()
Heb verder niets tegen vegetariers hoor wel tegen mensen die t overdrijven n x tje is geen ramp!
Zo'n houding vind ik persoonlijk respectloos, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja dat durf ik
bla bla bla zever zever bla
Was dat niet andersom?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
respect verdien je niet...
Respect krijg je...
kan me ook niet echt voorstellen dan je per ongeluk in je hol genomen wordtquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:33 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Een keer in je hol genomen is ook geen "ramp". Maar een principe waar je niet voor kiest.
Verder wens ik niet eens een discussie aan te gaan en dan ben ik niet eens vegetarier
sc?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
respect verdien je niet...
Respect krijg je...
In de natuur heb je geen fabrieken die 24/7 dieren afslachten.
Ik daag je uit om eens een kijkje te nemen in de bioindustrie...
Daar is niets natuurlijks aan...
MAar we gaan offtopic.
Ik vind van niet.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef kukeleku het volgende:
Egbert"we moeten vaker kip eten dan heb je dat probleem niet"...eet Marlies wel kip dan![]()
maiskipquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef kukeleku het volgende:
Egbert"we moeten vaker kip eten dan heb je dat probleem niet"...eet Marlies wel kip dan![]()
lees eerst is ff goed ik zeg zelf al dat ik daar geen repect voor heb duhquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Zo'n houding vind ik persoonlijk respectloos, maar dat zal wel aan mij liggen.
ik denk ook niet dat daarmee bedoeld word dat je het zelf verdiend maar dat de ander waar je het voor doet vind dat je het verdiendquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Respect kan je niet afdwingen door te denken dat je het verdient.
Je krijgt het, of je het wil of niet.
Bizarrrrr, dan ben je niet echt een vega imoquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze koopt het zelf niet maar eet het wel bij een ander, net als vis.
helemaal mee eens dwing je niet af maar je kunt t wel verdienen of je t krijgt is n ander verhaal als je t niet verdient krijg je t over t algemeen ook niet toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Respect kan je niet afdwingen door te denken dat je het verdient.
Je krijgt het, of je het wil of niet.
fair... zo kan je het ook zien...quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat daarmee bedoeld word dat je het zelf verdiend maar dat de ander waar je het voor doet vind dat je het verdiend
So much for vegetarians!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lees jij zelf eens goed, ik vind namelijk het feit dat jij daar geen respect voor hebt, nogal respectloosquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
lees eerst is ff goed ik zeg zelf al dat ik daar geen repect voor heb duh
en weer ontoppic lijkt dan dus opmedische indicatie in vlees zit n bepaald zuur waar veel mensen n vorm van jicht van krijgen in kip en vis zit dat ook maar in veel mindere mate daar zou je dus vaker/gemakkelijker n x mee kunnen zondigenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat daarmee bedoeld word dat je het zelf verdiend maar dat de ander waar je het voor doet vind dat je het verdiend
Wat zal mij dat verrotten? Zolang ze maar geen vaginist is!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen veganist is of zelfs een lacto-veganist...
Nee, maar goed, ze moet doen waar ze zich prettig bij voelt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:40 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Bizarrrrr, dan ben je niet echt een vega imo
Wel terrorist geweest!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen veganist is of zelfs een lacto-veganist...
Ja, dit is geen BB5 met Lindaquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:43 schreef Sonique het volgende:
Duurt trouwens wel lang voordat die fles opengetrokken wordt...
Slachterijen in de hens stekenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, maar goed, ze moet doen waar ze zich prettig bij voelt.
dat komt dan waarschijnlijk ook doordat ik daar geen respect voor heb hequote:Op vrijdag 29 september 2006 20:43 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Lees jij zelf eens goed, ik vind namelijk het feit dat jij daar geen respect voor hebt, nogal respectloos
I second that. En nu verder aub.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:43 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Lees jij zelf eens goed, ik vind namelijk het feit dat jij daar geen respect voor hebt, nogal respectloos
Er zit volgens mij wel een vigagist in het huis.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel terrorist geweest!!!
Weet nou echt niemand dat
Tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Blijf verdomme nou eens een keer ONtopic of ga in de SC verder....
Onze lieve aardige Marlies ? Is ze daar veroordeeld voor dan ? Dan kom je BB toch niet in ?quote:
Ik heb mijn streams anders opeens aan hoorquote:
Die van xs4all wel, die van garnier nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:46 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Haperen die streams bij jullie ook als een dolle?
over iedereen die verder gaat over het speciale eten van marlies ,zonder dat ze het in het bb huis er over hebben misschienquote:
had ik zelf ook al voorgesteldquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
quote:
Nou zeg....quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik had het niet tegen jouquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
over iedereen die verder gaat over het speciale eten van marlies ,zonder dat ze het in het bb huis er over hebben misschien![]()
Talpastreams zijn ook goed.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die van xs4all wel, die van garnier niet
Goedzo! Leidt haar maar af!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:48 schreef CartWOman het volgende:
Flugs, zie je hoe lekker Tijn eruit ziet? Echt stoer.![]()
![]()
Die is natuurlijk tegenover e10 gezet in de hoop dat het zou botsen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Onze lieve aardige Marlies ? Is ze daar veroordeeld voor dan ? Dan kom je BB toch niet in ?
Ik val niet op het uiterlijk van Tijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:48 schreef CartWOman het volgende:
Flugs, zie je hoe lekker Tijn eruit ziet? Echt stoer.![]()
![]()
Nou dat vind ik anders nog behoorlijk ontopic hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
over iedereen die verder gaat over het speciale eten van marlies ,zonder dat ze het in het bb huis er over hebben misschien![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die is natuurlijk tegenover e10 gezet in de hoop dat het zou botsen....
Volgens haarzelf heeft ze er een strafblad door, dus dan zal ze wel veroordeeld zijn ja.
Je valt meer op dat achterbakse sneaky manipuleren dus?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik val niet op het uiterlijk van Tijn
Maar hij ziet er inderdaad niet verkeerd uit...
Wie had je in gedachten, skatje?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
En nu is het genoeg, de volgende keer dat ik moet gaan waarschuwen vliegen er een paar af....
De discussie over die slagerij kan ook wel ergens anders.
Egbert heeft haar eten vernaggeld en is aan de schandpaal gezet. Daardoor mocht ze bestellen wat ze wilde....quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:52 schreef Sonique het volgende:
Vanwaar al die extra dingen allemaal?
Heb ik wat gemist?
Is dit een voorbode van iets?
thnxquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Egbert heeft haar eten vernaggeld en is aan de schandpaal gezet. Daardoor mocht ze bestellen wat ze wilde....
haar eten? Waarom eet ze niet met de pot mee?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Egbert heeft haar eten vernaggeld en is aan de schandpaal gezet. Daardoor mocht ze bestellen wat ze wilde....
Nee, serieus, ik heb haar daar nooit over horen spreken op de streams.....Had ik niet verwacht....quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
haar eten? Waarom eet ze niet met de pot mee?
Ik zeg niets...quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
haar eten? Waarom eet ze niet met de pot mee?
quote:
ze is vandaag veganist gewordenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik ff niet op antwoorden.... Doe maar ff teruglezen aub.....
die wilde op Marlies wachtenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef avonne het volgende:
Eet Rik ook apart?
die wilde gezellig met Marlies eten, maar hij eet gewoon macaroni.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef avonne het volgende:
Eet Rik ook apart?
Le-zenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
De discussie over die slagerij kan ook wel ergens anders.
ow, ik dacht al ketchup bij je thaise eten??quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:00 schreef kukeleku het volgende:
[..]
die wilde gezellig met Marlies eten, maar hij eet gewoon macaroni.
Heb ik ook wel eens gedaan uit nood, werkt prima.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:01 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert gaat koffie zetten met WC papier ipv filters (want die zijn nog op)
Lijkt me toch dat de koffie dan een bij-smaakje krijgt maargoedquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan uit nood, werkt prima.
Ze reageerde zostraks enthousiast toen ze het over de rosé hadden, dus die gaat echt wel aan de zuip.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:07 schreef Kinga het volgende:
Ja hup, wil weten of Marlies aan de zuip gaat..
Ligt eraan hoe zwanger ze is!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:07 schreef Kinga het volgende:
Ja hup, wil weten of Marlies aan de zuip gaat..
sinds wanneer maakt dat wat uit? ik kan me nog een andere zwangere bewoonster herinneren die bijvoorbeeld gewoon doorrookte...quote:
maar niet dronk ...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
sinds wanneer maakt dat wat uit? ik kan me nog een andere zwangere bewoonster herinneren die bijvoorbeeld gewoon doorrookte...
Je moet ook schoon wc-papier gebruikenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat de koffie dan een bij-smaakje krijgt maargoed![]()
Bij mij lukt dat dus nooitquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet ook schoon wc-papier gebruiken![]()
Het is offtopic, maar drank is toch een tikkeltje gevaarlijker voor zwangere vrouwen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
sinds wanneer maakt dat wat uit? ik kan me nog een andere zwangere bewoonster herinneren die bijvoorbeeld gewoon doorrookte...
ik vind Marlies wel een type die dat niet zou doen. Maar goed, valt wel lekker op als ze nu ineens niet drinkt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Meer voor de vrucht!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is offtopic, maar drank is toch een tikkeltje gevaarlijker voor zwangere vrouwen....
Dit kapsel staat haar echt goed, make-up is ook mooi. Micheline ziet er niet uit, die pony...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:16 schreef Sonique het volgende:
Marcia ziet er best wel mooi uit vanavond.
Haar goede features komen echt uit haar gezicht!
ohw my fucking god....ik zie binnen 3 minuten jou al twee keer respect in diverse contexten gebruiken...ben jij ook zo'n typje die dat woord dus eigenlijk aan het verneuken is en het inhoudsloos maakt, knulletje?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Zo'n houding vind ik persoonlijk respectloos, maar dat zal wel aan mij liggen.
hoe dan? dat papier valt toch uit elkaar?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon Senseo, geen last van...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:21 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe dan? dat papier valt toch uit elkaar?
(of is dat alleen bij de Aldi)
Jezus, moet dit nou wéer?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw my fucking god....ik zie binnen 3 minuten jou al twee keer respect in diverse contexten gebruiken...ben jij ook zo'n typje die dat woord dus eigenlijk aan het verneuken is en het inhoudsloos maakt, knulletje?![]()
Het schijnt de broer van Semih te zijn, bovendien is het offtopicquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw my fucking god....ik zie binnen 3 minuten jou al twee keer respect in diverse contexten gebruiken...ben jij ook zo'n typje die dat woord dus eigenlijk aan het verneuken is en het inhoudsloos maakt, knulletje?![]()
ja! Kreeg er een beetje nare smaak van ind e mond...maar ga wel ff afkoelen in de scquote:
Leuk...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het schijnt de broer van Semih te zijn, bovendien is het offtopic![]()
![]()
Dat Pipi wcpapier valt waarschijnlijk wel uit elkaarquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:21 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe dan? dat papier valt toch uit elkaar?
(of is dat alleen bij de Aldi)
Ik vraag me af of de sterke drank al is gearriveerdquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:26 schreef Sonique het volgende:
* Sonique trommelt met de vingers....
Gaat er nu nog gezopen worden, want als we op dat haar moeten wachten hebben we geluk als dat hoerenfeest nog voor de finale gevierd gaat worden...
Wat dacht je van De vlieger ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom maar op met dat feest, moet morgen werken en kan dus niet uitslapen.
Knal die muziek er maar in.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:31 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van De vlieger ?
My thoughts exactly, ik had voor morgen op een feestje gehoopt...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom maar op met dat feest, moet morgen werken en kan dus niet uitslapen.
Knal die muziek er maar in.
hebben ze nou ook al toiletpapier van senseoquote:
Gelukkig is dat wat geluwd na Hildoquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:31 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Kut Bor, dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:31 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hebben ze nou ook al toiletpapier van senseo![]()
beter dan Marcia's Big Brudderrrrquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Volgen Janine is bik bother flink aan het verbouwen. Excuse de moi BIK BOTHER ?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
![]()
En ze doen er zelfs koffie in 'for your convenience...'
Binnen niet al te lange tijd loopt Etienne om zijn emotionele uitlaatklep te bedelen bij BB hoor, let maar op.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig is dat wat geluwd na Hildo![]()
Misschien gaat ze wel toespelingen geven.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:35 schreef Sonique het volgende:
![]()
JE kon er op wachten natuurlijk
Sab en e10...
![]()
Begin het nu al leuk te vinden dat feest...
En als je Garnier probeert?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
Nee, die streams zijn niet te volgen zoveel buffers
Een goedkópe hoer heeft ongewassen kleren aan, vreemde vlekken in d'r gezicht en een gebietste peuk tussen d'r lippen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
Monique ziet er nu uit als een goedkope hoer
nou vooruit, een modaal-hoer danquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Een goedkópe hoer heeft ongewassen kleren aan, vreemde vlekken in d'r gezicht en een gebietste peuk tussen d'r lippen.
Waldorrepie gedaan Gert?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Een goedkópe hoer heeft ongewassen kleren aan, vreemde vlekken in d'r gezicht en een gebietste peuk tussen d'r lippen.
Mooi misschien wordt het dan een echt HOERENFEEST!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.aspquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
Nee, die streams zijn niet te volgen zoveel buffers
Bij mij ook nooit problemen met Garnier.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb2.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
Werken perfect hier zonder buffering.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi misschien wordt het dan een echt HOERENFEEST!![]()
Het is teveel allemaal, hè? Sexy haar, sexy kleding, sexy buik, pfff.quote:
Ideaal, die combinatie met de Meigastoâhs.quote:
Alleen nu? Altijd toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
Misschien ligt het aan je geluidskaartquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij mij ook nooit problemen met Garnier.
Nu nog geluid.![]()
Precies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer begnt het feestje eigenlijk?
Zit jij je te vervelen of zo??quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:44 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je geluidskaart![]()
we wacht en op jou ivm de capsquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Ja...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel als iedereen klaar is met tutten.... dus RIK OPSCHIETEN!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
GMTAquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ideaal, die combinatie met de Meigastoâhs.![]()
Nou mensen, LOS met die hap.
Bij DGK zijn de geile vriendinnen van Nena 'm inmiddels gepeerd, dus het wordt tijd voor een feestje bij BB.![]()
Ik denk toch zomaar dat het best mooi zal zitten als hij eenmaal klaar is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies.![]()
Rik, je haar zát mooi, jammer dit.
misschien wil die ook nog wel een make upje opquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal wel als iedereen klaar is met tutten.... dus RIK OPSCHIETEN!
ach, hij zit zo zoet te stylen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies.![]()
Rik, je haar zát mooi, jammer dit.
Heeft 'ie al eerder gedaan, ik vind het er dan lijzig uitzien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:46 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik denk toch zomaar dat het best mooi zal zitten als hij eenmaal klaar is.
Om de veertien dagen een keer voor je lege flessen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ideaal, die combinatie met de Meigastoâhs.![]()
Ja grappig,quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:47 schreef Gert het volgende:
Wat een spannende muzieksmaak heeft Tijn.![]()
Ik moet er om 6 uur uit en om 7 uur beginnen met (over)werkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Dat hoerenfeest moet snel beginnen.... ik moet e rmorgen om half 8 uit... half 9 bodypump, combat en steps
DUS RIK OPSCHIETEN!
Toemaar, jij sportbilly!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Dat hoerenfeest moet snel beginnen.... ik moet e rmorgen om half 8 uit... half 9 bodypump, combat en steps
DUS RIK OPSCHIETEN!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet er om 6 uur uit en om 7 uur beginnen met (over)werken.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Stuk beter ja, voor nu in ieder geval, thx
Die zag ik zoeven nog gewoon aan de fris hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij gaat Sab echt dronken worden weer
Sab naar de washokquote:
ze lijkt op Paris hilton zo, en da's geen complimentquote:
en wie heeft die aam?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:58 schreef heksie69 het volgende:
die bananen rok!
nou ze nam voorzichtig één slokje, ik zit al op te letten of ze de rest niet tactisch in een plant kiept...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:57 schreef Kinga het volgende:
Marlies is nie zwanger, ze zuipt.
Tjee, wat een agressie zeg. Ga dat lekker op je biefstukje afreageren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:15 schreef Inodder het volgende:
die vegetariers moeten niet zo moeilijk doen als iemand er per ongeluk vlees in doet vreet je dat verdomme gewoon zo respectloos tegenover degene die met goede bedoelingen gekookt heefd voor je anders.
Dat beest is nu toch al DOOD
ja graagquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:00 schreef Kinga het volgende:
Die muziek mag wel harder vind ik..en het geluid van de bewoners uit..
Dan gaan ze gewoon nóg harder gillen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoor die muziek niet omdat ze zou achterlijk aan het gillen zijn
kan de muziek harder Bik Bother???????????
Precies!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:01 schreef BorTheWolf het volgende:
Het is nu nog allemaal te druk, de leuke beelden komen pas over een paar uur denk ik.
Vorig jaar verstond je de gesprekken niet, dan heb ik dit toch liever...quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:02 schreef Coraatje het volgende:
door het gegil hoor ik de muziek gewoon niet ,harder mag het wel van mij
idd, gelukkig is hilde al exit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef DaMook het volgende:
Poelparty is toch in (string)bikinien niet in kleren
later op de avond wil ik de gesprekken wel verstaan ,nu moeten ze eerst tankenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vorig jaar verstond je de gesprekken niet, dan heb ik dit toch liever...
Hoor je dat Coos? Wat een sfeertje en muziekje en blijde gillende mensen op de streams nu he?quote:
Geef ze nog 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef DaMook het volgende:
Poelparty is toch in (string)bikinien niet in kleren
Zit ook wat in.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
later op de avond wil ik de gesprekken wel verstaan ,nu moeten ze eerst tanken
qua stringbikini iddquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
idd, gelukkig is hilde al exit.
Ja en het klinkt ook constant geforceerd/ nep op een of andere manierquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:dat lachje van Egbert. Is werkelijk om beetje gek van te worden ghuhh ghuh ghah ghah ghuh ghuh
Dan slaap ikquote:
Ik wilde het eik wéer tegen je zeggen, telepathie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Okay CW, ik geef je gelijk...
Hij is lekker zo
Dat wordt kotsen!!quote:
Bedankt ik twijfelde toch heel erg met de hitzone 36!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:07 schreef Kinga het volgende:
Dit is hitzone 37 !
eindelijk weten we hetquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:10 schreef heksie69 het volgende:
aha marlies maakt een wodka cranberrie.. NIET zwanger
dan krijgen we dalijk ook toppertjequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:07 schreef Kinga het volgende:
Dit is hitzone 37 !
quote:
Jaaaa!quote:
Hitzone 37 ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:07 schreef Kinga het volgende:
Dit is hitzone 37 !
maar Do staat niet op hitzone 37quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:07 schreef Kinga het volgende:
Dit is hitzone 37 !
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:12 schreef Kinga het volgende:
Zou er nog actie komen tussen Tijn en Mo vanaaf?
Wat was er nou mooi dan aan een centenbakkie met daaronder een feestslinger en een jasje?quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar Do staat niet op hitzone 37![]()
Het duurde even maar ik vat hem.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:06 schreef PC eend het volgende:
De redactie zit gewoon tetris te spelen![]()
Hij snoot zijn neusquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert janken? of hoor ik dat verkeerd, wordt het hem nu al te veel?
Op het eerste gezicht zou ik niet op 'm vallen, maar inmiddels vind ik 'm mooiquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat was er nou mooi dan aan een centenbakkie met daaronder een feestslinger en een jasje?
O wacht, jij komt uit carnavals-land hè..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |