ze lijkt op Paris hilton zo, en da's geen complimentquote:
en wie heeft die aam?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:58 schreef heksie69 het volgende:
die bananen rok!
nou ze nam voorzichtig één slokje, ik zit al op te letten of ze de rest niet tactisch in een plant kiept...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:57 schreef Kinga het volgende:
Marlies is nie zwanger, ze zuipt.
Tjee, wat een agressie zeg. Ga dat lekker op je biefstukje afreageren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:15 schreef Inodder het volgende:
die vegetariers moeten niet zo moeilijk doen als iemand er per ongeluk vlees in doet vreet je dat verdomme gewoon zo respectloos tegenover degene die met goede bedoelingen gekookt heefd voor je anders.
Dat beest is nu toch al DOOD
ja graagquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:00 schreef Kinga het volgende:
Die muziek mag wel harder vind ik..en het geluid van de bewoners uit..
Dan gaan ze gewoon nóg harder gillen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoor die muziek niet omdat ze zou achterlijk aan het gillen zijn
kan de muziek harder Bik Bother???????????
Precies!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:01 schreef BorTheWolf het volgende:
Het is nu nog allemaal te druk, de leuke beelden komen pas over een paar uur denk ik.
Vorig jaar verstond je de gesprekken niet, dan heb ik dit toch liever...quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:02 schreef Coraatje het volgende:
door het gegil hoor ik de muziek gewoon niet ,harder mag het wel van mij
idd, gelukkig is hilde al exit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef DaMook het volgende:
Poelparty is toch in (string)bikinien niet in kleren
later op de avond wil ik de gesprekken wel verstaan ,nu moeten ze eerst tankenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vorig jaar verstond je de gesprekken niet, dan heb ik dit toch liever...
Hoor je dat Coos? Wat een sfeertje en muziekje en blijde gillende mensen op de streams nu he?quote:
Geef ze nog 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef DaMook het volgende:
Poelparty is toch in (string)bikinien niet in kleren
Zit ook wat in.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
later op de avond wil ik de gesprekken wel verstaan ,nu moeten ze eerst tanken
qua stringbikini iddquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
idd, gelukkig is hilde al exit.
Ja en het klinkt ook constant geforceerd/ nep op een of andere manierquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:dat lachje van Egbert. Is werkelijk om beetje gek van te worden ghuhh ghuh ghah ghah ghuh ghuh
Dan slaap ikquote:
Ik wilde het eik wéer tegen je zeggen, telepathie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Okay CW, ik geef je gelijk...
Hij is lekker zo
Dat wordt kotsen!!quote:
Bedankt ik twijfelde toch heel erg met de hitzone 36!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:07 schreef Kinga het volgende:
Dit is hitzone 37 !
eindelijk weten we hetquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:10 schreef heksie69 het volgende:
aha marlies maakt een wodka cranberrie.. NIET zwanger
dan krijgen we dalijk ook toppertjequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:07 schreef Kinga het volgende:
Dit is hitzone 37 !
quote:
Jaaaa!quote:
Hitzone 37 ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:07 schreef Kinga het volgende:
Dit is hitzone 37 !
maar Do staat niet op hitzone 37quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:07 schreef Kinga het volgende:
Dit is hitzone 37 !
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:12 schreef Kinga het volgende:
Zou er nog actie komen tussen Tijn en Mo vanaaf?
Wat was er nou mooi dan aan een centenbakkie met daaronder een feestslinger en een jasje?quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar Do staat niet op hitzone 37![]()
Het duurde even maar ik vat hem.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:06 schreef PC eend het volgende:
De redactie zit gewoon tetris te spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |