Houd je Bek.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En hij reageert er ook nog op![]()
![]()
![]()
Nah, een koperen stopcontact. Past beter bij het interieur.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Die gaan 'm straks op pad sturen voor een doosje bougievonkjes en een plintenladdertje.![]()
Uit je slof schieten... het woord zegt het al!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:59 schreef Inodder het volgende:
begin zowat medelijden met eg te krijgen vind dat ze m echt onredelijk behandelen ik zou zelf allang uit mn slof zijn geschoten
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:01 schreef arneaux het volgende:. Bigbrother moet Egbert écht niet he.
. Ze behandelen 'm echt als een klein kind.
Je zou verwachten dat ze wel vol zouden zitten van die heerlijke uien en bruine bonen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:01 schreef kukeleku het volgende:
Die borden zijn wel vol opgeschept zeg, hebben ze zo'n trek?
Idd, daarom blijft BB doorgaan, als ie niet op zijn manier zou reageren is ook voor BB de lol er snel afquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij reageert ook steeds zo leuk.....
ehm is geen woord maar n zin maar snap destemin wat je bedoeldquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
Uit je slof schieten... het woord zegt het al!![]()
En die drank dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:04 schreef Coraatje het volgende:
is marlies nou zwanger of niet ,want dan snap ik wel weer waarom bb zo reageerd kwa speciaal eten
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
ehm is geen woord maar n zin maar snap destemin wat je bedoeld
Ach al die hoerenzooi die jij hier alleen maar post....quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je vrouw of je hondje, achterbaks schijnheilig figuur.![]()
Kleine edit
Ze is vegetariër en Egbert gooide alle gehakt al in de saus, dus was er geen saus voor Marlies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:04 schreef Coraatje het volgende:
is marlies nou zwanger of niet ,want dan snap ik wel weer waarom bb zo reageerd kwa speciaal eten
Mocht ze zwanger zijn dan kan ze toch gewoon macaroni eten??(zonder vlees dan)quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:04 schreef Coraatje het volgende:
Maar er is een update op de talpa site die bij meerdere mensen niet wil openen. Weet iemand wat over de inhoud daarvan??quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze is vegetariër en Egbert gooide alle gehakt al in de saus, dus was er geen saus voor Marlies.
hoe wou je gehakt eruit sorteren dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:06 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Mocht ze zwanger zijn dan kan ze toch gewoon macaroni eten??(zonder vlees dan)
Ik heb de streams nog niet aan, vraag ff niks aan mijquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik val net binnen ,heeft ze al gedronken dan?
En terroristquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:08 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies kent ook de term "allergie" voor woorden. Ze is ook manager geweest natuurlijk....
Hij gaf zelf aan dat ie met Marlies wilde etenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:09 schreef mamapan het volgende:
Attent van iedereen om te wachten met eten tot Rik ook klaar is![]()
Ja er zitten gehaktballetjes in de soep. Ik bedank.....Dan vis je de balletjes er toch uit?????quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hoe wou je gehad eruit sorteren dan?
qua saus is dat moeilijk ja...maar dan had ze de rest kunnen eten( ook al zou ze zwanger zijn)quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hoe wou je gehad eruit sorteren dan?
In de avonduren rende ze in een bhurka over het binnenhof ja.....quote:
Heb je de streams al aan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet aan, vraag ff niks aan mij
doe ook maar niet........allemaal enge vrouwenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet aan, vraag ff niks aan mij
Jij gelooft het echt niet hequote:Op vrijdag 29 september 2006 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In de avonduren rende ze in een bhurka over het binnenhof ja.....
OT: Micheline is veel te zwaar opgemaakt....
kale macaroni zonder saus of groente? zelfs me kat trekt daar zijn neus voor opquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:11 schreef kukeleku het volgende:
[..]
qua saus is dat moeilijk ja...maar dan had ze de rest kunnen eten( ook al zou ze zwanger zijn)
Je meent het echt ????quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij gelooft het echt niet he![]()
Heb je haar soms hoog zitten en zit je in de ontkenningfase![]()
![]()
het is ook respectloos iemand niet in zijn of haar waarde te latenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:15 schreef Inodder het volgende:
die vegetariers moeten niet zo moeilijk doen als iemand er per ongeluk vlees in doet vreet je dat verdomme gewoon zo respectloos tegenover degene die met goede bedoelingen gekookt heefd voor je anders.
Dat beest is nu toch al DOOD
Psychologisch doordacht, ze weten misschien niet of ze het fijn vindt of niet dat ze niet zwanger is...quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:16 schreef Kinga het volgende:
Ze trekken Marlies wel voor vandaag he, met dat eten bestellen...
Hoe durf je met zo'n reactie over respect te praten?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:15 schreef Inodder het volgende:
die vegetariers moeten niet zo moeilijk doen als iemand er per ongeluk vlees in doet vreet je dat verdomme gewoon zo respectloos tegenover degene die met goede bedoelingen gekookt heefd voor je anders.
Ben ik de enige die dat gehoord heeftquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je meent het echt ????![]()
Ok, als jij het zegt....
Die zin snap ik ff niet...quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Psychologisch doordacht, ze weten misschien niet of ze het fijn vindt of niet dat ze niet zwanger is...
Ik snap t ook niet helemaal. Ze kan toch gewoon zelf eten maken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:16 schreef Kinga het volgende:
Ze trekken Marlies wel voor vandaag he, met dat eten bestellen...
JA, ze eten toch ook vleestomaten...quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:15 schreef Inodder het volgende:
Wat denk jij, komt het nog goed tussen Semih en Tijn?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:18 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Hoe durf je met zo'n reactie over respect te praten?
Het was niet kaal...er was ui champignons en ze kon er andere saus doorheen doen...maar goedquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:14 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kale macaroni zonder saus of groente? zelfs me kat trekt daar zijn neus voor op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |