Houd je Bek.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En hij reageert er ook nog op![]()
![]()
![]()
Nah, een koperen stopcontact. Past beter bij het interieur.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Die gaan 'm straks op pad sturen voor een doosje bougievonkjes en een plintenladdertje.![]()
Uit je slof schieten... het woord zegt het al!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:59 schreef Inodder het volgende:
begin zowat medelijden met eg te krijgen vind dat ze m echt onredelijk behandelen ik zou zelf allang uit mn slof zijn geschoten
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:01 schreef arneaux het volgende:. Bigbrother moet Egbert écht niet he.
. Ze behandelen 'm echt als een klein kind.
Je zou verwachten dat ze wel vol zouden zitten van die heerlijke uien en bruine bonen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:01 schreef kukeleku het volgende:
Die borden zijn wel vol opgeschept zeg, hebben ze zo'n trek?
Idd, daarom blijft BB doorgaan, als ie niet op zijn manier zou reageren is ook voor BB de lol er snel afquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij reageert ook steeds zo leuk.....
ehm is geen woord maar n zin maar snap destemin wat je bedoeldquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
Uit je slof schieten... het woord zegt het al!![]()
En die drank dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:04 schreef Coraatje het volgende:
is marlies nou zwanger of niet ,want dan snap ik wel weer waarom bb zo reageerd kwa speciaal eten
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
ehm is geen woord maar n zin maar snap destemin wat je bedoeld
Ach al die hoerenzooi die jij hier alleen maar post....quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je vrouw of je hondje, achterbaks schijnheilig figuur.![]()
Kleine edit
Ze is vegetariër en Egbert gooide alle gehakt al in de saus, dus was er geen saus voor Marlies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:04 schreef Coraatje het volgende:
is marlies nou zwanger of niet ,want dan snap ik wel weer waarom bb zo reageerd kwa speciaal eten
Mocht ze zwanger zijn dan kan ze toch gewoon macaroni eten??(zonder vlees dan)quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:04 schreef Coraatje het volgende:
Maar er is een update op de talpa site die bij meerdere mensen niet wil openen. Weet iemand wat over de inhoud daarvan??quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze is vegetariër en Egbert gooide alle gehakt al in de saus, dus was er geen saus voor Marlies.
hoe wou je gehakt eruit sorteren dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:06 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Mocht ze zwanger zijn dan kan ze toch gewoon macaroni eten??(zonder vlees dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |