Hij schiet ook gelijk in de stress.... kut kut, oh shitquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert heeft weer geblunderd met het koken. Gehakt door de saus en Marlies is vegetariër....
Nou valt alles op zijn plek! Ik háát vegetariers...quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert heeft weer geblunderd met het koken. Gehakt door de saus en Marlies is vegetariër....
Echt verschrikkelijk, is niet eens te onschrijven om te typen. GNA GNA GNA lukte nog wel, maar dat irritante lachje van Egbert is niet te omschrijven.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:47 schreef kukeleku het volgende:
Die lach van Egbert....geen gehoor
Een fundamentalistiche zelfs, ze heeft een strafblad ivm een slachterij in de fik steken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:48 schreef demins het volgende:
[..]
Nou valt alles op zijn plek! Ik háát vegetariers...![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een fundamentalistiche zelfs, ze heeft een strafblad ivm een slachterij in de fik steken.
Serieus?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sure.... Waarbij drie man omkwam...
Zit ie op de wc?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert heeft de bril op z'n voorhoofd
Dat wordt hem niet in dank afgenomen dusquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert lacht erom
Bron?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een fundamentalistiche zelfs, ze heeft een strafblad ivm een slachterij in de fik steken.
Bij hoeveel man wordt je dán geselecteerdquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Serieus?
Lijkt me niet dat ze dan geselecteerd zou zijn?
Je haalt Scanman toch niet in.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee ik ben mijn postaantal aan het opkrikken. En toch blijf ik on-topic![]()
Die gaan 'm straks op pad sturen voor een doosje bougievonkjes en een plintenladdertje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
De regie ligt nu helemaal dubbel, denk ik
Wel een beetje bijblijven hequote:
Toen sliep ik zekerquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel een beetje bijblijven he![]()
Dat is al een tijdje bekend, dat heeft ze zelf al meerdere malen verteld.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Die gaan 'm straks op pad sturen voor een doosje bougievonkjes en een plintenladdertje.![]()
En hij reageert er ook nog opquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je haalt Scanman toch niet in.
OT: Egbert wil niet op Marcia wachten....
In your dreams....quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel een beetje bijblijven he![]()
Dat is al een tijdje bekend, dat heeft ze zelf al meerdere malen verteld.
En vergeet de steigergaten niet!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Die gaan 'm straks op pad sturen voor een doosje bougievonkjes en een plintenladdertje.![]()
Nee hier niet (Garnier)quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:59 schreef riri het volgende:
bufferen bij jullie de streams ook zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |