Dat wordt hem niet in dank afgenomen dusquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert lacht erom
Bron?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een fundamentalistiche zelfs, ze heeft een strafblad ivm een slachterij in de fik steken.
Bij hoeveel man wordt je dán geselecteerdquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Serieus?
Lijkt me niet dat ze dan geselecteerd zou zijn?
Je haalt Scanman toch niet in.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee ik ben mijn postaantal aan het opkrikken. En toch blijf ik on-topic![]()
Die gaan 'm straks op pad sturen voor een doosje bougievonkjes en een plintenladdertje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
De regie ligt nu helemaal dubbel, denk ik
Wel een beetje bijblijven hequote:
Toen sliep ik zekerquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel een beetje bijblijven he![]()
Dat is al een tijdje bekend, dat heeft ze zelf al meerdere malen verteld.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Die gaan 'm straks op pad sturen voor een doosje bougievonkjes en een plintenladdertje.![]()
En hij reageert er ook nog opquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je haalt Scanman toch niet in.
OT: Egbert wil niet op Marcia wachten....
In your dreams....quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel een beetje bijblijven he![]()
Dat is al een tijdje bekend, dat heeft ze zelf al meerdere malen verteld.
En vergeet de steigergaten niet!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Die gaan 'm straks op pad sturen voor een doosje bougievonkjes en een plintenladdertje.![]()
Nee hier niet (Garnier)quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:59 schreef riri het volgende:
bufferen bij jullie de streams ook zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |