Binnen niet al te lange tijd loopt Etienne om zijn emotionele uitlaatklep te bedelen bij BB hoor, let maar op.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig is dat wat geluwd na Hildo![]()
Misschien gaat ze wel toespelingen geven.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:35 schreef Sonique het volgende:
![]()
JE kon er op wachten natuurlijk
Sab en e10...
![]()
Begin het nu al leuk te vinden dat feest...
En als je Garnier probeert?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
Nee, die streams zijn niet te volgen zoveel buffers
Een goedkópe hoer heeft ongewassen kleren aan, vreemde vlekken in d'r gezicht en een gebietste peuk tussen d'r lippen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
Monique ziet er nu uit als een goedkope hoer
nou vooruit, een modaal-hoer danquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Een goedkópe hoer heeft ongewassen kleren aan, vreemde vlekken in d'r gezicht en een gebietste peuk tussen d'r lippen.
Waldorrepie gedaan Gert?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Een goedkópe hoer heeft ongewassen kleren aan, vreemde vlekken in d'r gezicht en een gebietste peuk tussen d'r lippen.
Mooi misschien wordt het dan een echt HOERENFEEST!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.aspquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
Nee, die streams zijn niet te volgen zoveel buffers
Bij mij ook nooit problemen met Garnier.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb2.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
Werken perfect hier zonder buffering.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi misschien wordt het dan een echt HOERENFEEST!![]()
Het is teveel allemaal, hè? Sexy haar, sexy kleding, sexy buik, pfff.quote:
Ideaal, die combinatie met de Meigastoâhs.quote:
Alleen nu? Altijd toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
Misschien ligt het aan je geluidskaartquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij mij ook nooit problemen met Garnier.
Nu nog geluid.![]()
Precies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer begnt het feestje eigenlijk?
Zit jij je te vervelen of zo??quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:44 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je geluidskaart![]()
we wacht en op jou ivm de capsquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Ja...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel als iedereen klaar is met tutten.... dus RIK OPSCHIETEN!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
GMTAquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ideaal, die combinatie met de Meigastoâhs.![]()
Nou mensen, LOS met die hap.
Bij DGK zijn de geile vriendinnen van Nena 'm inmiddels gepeerd, dus het wordt tijd voor een feestje bij BB.![]()
Ik denk toch zomaar dat het best mooi zal zitten als hij eenmaal klaar is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies.![]()
Rik, je haar zát mooi, jammer dit.
misschien wil die ook nog wel een make upje opquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal wel als iedereen klaar is met tutten.... dus RIK OPSCHIETEN!
ach, hij zit zo zoet te stylen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies.![]()
Rik, je haar zát mooi, jammer dit.
Heeft 'ie al eerder gedaan, ik vind het er dan lijzig uitzien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:46 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik denk toch zomaar dat het best mooi zal zitten als hij eenmaal klaar is.
Om de veertien dagen een keer voor je lege flessen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ideaal, die combinatie met de Meigastoâhs.![]()
Ja grappig,quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:47 schreef Gert het volgende:
Wat een spannende muzieksmaak heeft Tijn.![]()
Ik moet er om 6 uur uit en om 7 uur beginnen met (over)werkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Dat hoerenfeest moet snel beginnen.... ik moet e rmorgen om half 8 uit... half 9 bodypump, combat en steps
DUS RIK OPSCHIETEN!
Toemaar, jij sportbilly!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Dat hoerenfeest moet snel beginnen.... ik moet e rmorgen om half 8 uit... half 9 bodypump, combat en steps
DUS RIK OPSCHIETEN!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet er om 6 uur uit en om 7 uur beginnen met (over)werken.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Stuk beter ja, voor nu in ieder geval, thx
Die zag ik zoeven nog gewoon aan de fris hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij gaat Sab echt dronken worden weer
Sab naar de washokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |