Ik wilde quoten, had alleen het editknopje te pakken...quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:56 schreef chacama het volgende:
-knip-
@Sjeen, wat wilde jij doen? Die echo bepalen. Mag nog steeds hoor. Staat op mijn laptop. Dus je kunt hem snel bekijken en je mening geven.......fijn he die MOD rechten....
![]()
LOL.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:58 schreef PM-girl het volgende:
Brrr, het woord knip in de post hierboven doet me even rillen, vreemde associatie!
Ik volg je gedachtekronkels geloof ik echt ff niet -ben ik trouwens niet gewend- hoezo nou, limbodansen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:50 schreef Sjeen het volgende:
Hiermee knalde ik 'm dus dicht...![]()
[..]
Ik wilde quoten, had alleen het editknopje te pakken...
LimbodansenIs goed joh
![]()
Lijkt me een goed plan!!! Elk topic minimaal 1 beeb!quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:58 schreef PM-girl het volgende:
Brrr, het woord knip in de post hierboven doet me even rillen, vreemde associatie!
Zal ik dan maar voor dit topic gaan?
Nu ja, de vroedvrouw en dokter beweren dat als er straks nog niets van opening is en ik deze nacht niks voel de kans bijna onbestaande is dat er zo snel iets zal gebeuren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:04 schreef chacama het volgende:
@B-M, lijkt me ook niets je lief op 6 uur van je af terwijl het eventueel zou kunnen beginnen.....
Lat lager leggen => limbodansen... tis inderdaad een kronkelquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:04 schreef chacama het volgende:
[..]
Ik volg je gedachtekronkels geloof ik echt ff niet -ben ik trouwens niet gewend- hoezo nou, limbodansen....
@B-M, lijkt me ook niets je lief op 6 uur van je af terwijl het eventueel zou kunnen beginnen.....
Deze Op komt rechtstreeks uit WIKI, mocht iemand erbij willen, gil maar...quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:05 schreef chacama het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!!! Elk topic minimaal 1 beeb!
Ik mis in elk geval Waterfly in de OP, maar volgens mij heeft er in het vorige topic nog iemand zich gemeld. Ben alleen zo goed in namen (NOT), dat ik even kwijt ben wie de gelukkige is.
Ja, ik weet het niet precies. Maar ik dacht dat teveel dan gewoon teveel voor je kind zou zijn. (even afgezien van de aangeboren afwijkingen die er zouden kunnen ontstaan.) Misschien heb ik het verkeerd begrepen, het is ook vrij onduidelijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:21 schreef PM-girl het volgende:
Vitamine A mag met mate, wat ik ook doe. Maar de gevolgen die daarvan komen zijn dus aangeboren afwijkingen die in de laatste maanden volgens mij niet meer kunnen ontstaan?
Ja, wel iets en het is ook gezakt. Nog niet weg, maar wel stukken minder....Doe het zeker rustig aan. Ga dadelijk naar bed. Gewoon rustig liggen en tv kijken.... wel Fleur helpen, maar niet meer actief beneden zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:49 schreef PM-girl het volgende:
Chacama, goed dat je je ha bezocht hebt! Voel je je ook wat geruster nu?
.....
Chacama, doe je rustig aan?
En Moonah, wat een mooi terrasweer!
Ík zal eens kijken... Maar ik geef dus flesvoeding...quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:44 schreef snoopy het volgende:
Misschien hebben ze hier tips voor je Linda: Borstvoeding, deel 19
Succes!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:07 schreef PM-girl het volgende:
En ach die datum... komt wel goed! Misschien pik ik Snoopys datum wel in ofzo!
Doen we toch delen?quote:
Jamaar waarom zeggen ze dan in het ziekenhuis dan dat ik koucompressen moet gebruiken, en de kraamverpleegster ook? Nou ja, ik ga het ook maar gewoon doen ook, ik weet ook even niet anders, en ik heb geen zin in nieuwe discussies in het bv topic (heb ze al 2 keer gehad)quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:55 schreef Belana het volgende:
Linda wat een mooi verhaal
in het BV topic staan ook tips om af te bouwen of men weet ervan. kou kan je melkklieren bv verstoppen en ontstekingen geven
Je mag de mijne dan wel Snoopy. Maar da's misschien te ver weg.quote:
Je staat erbijquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:56 schreef Webcrowler het volgende:
Mijn tweede post in OUD. Mijn vriendin is nu 28 weken en 3 dagen zwanger!!
20 december uitgerekend! kan iemand dat in de OP zetten? Ik heb ook een code om mn naam blauw te maken!!
[ code verwijderd ]
Alvast bedankt! AS papa Webcrowler
En heb je dan wel iemand die voor je kan meppen, want ditquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:59 schreef Neuk het volgende:
chacama ik denk dat die moker van mij nog het beste alternatief is...De rest doe ik allemaal al (behalve die ijzervijl, die is voor kramp
)
En of ik de baby al heb kunnen voelen schoppen, eigenlijk al vanaf week 19, maar vooral de laatste 3 weken heel erg veel! En dat gevoel is niet te beschrijven!! Kan er geen genoeg van krijgen. Ik merk ook dat als ik snachts wakker schrik van iets, dat mijn handen op haar buik liggenquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:29 schreef chacama het volgende:
Welkom Webcrowler. Spannende tijd. Heb je de baby al kunnen voelen schoppen?
Dat zou best kunnen alleen is het vrij druk die periode! Mijn broer is geboren op eerste kerstdag en ik op 28 december. Mijn oma is geboren op 27 december. En ik heb het er over gehad met mijn vrienden dat als ze de 27ste bevalt dat ik dan een tweede naam wil geven aan mijn kind, en dat is dan de eerste naam van mij oma. Eigenlijk speciaal voor mijn moeder omdat ze zo gehecht was aan haar moeder.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:34 schreef snoopy het volgende:
Webcrowler, van harte gefeliciteerd en welkom
Misschien krijgen jullie wel een kerstkindje![]()
Ik had ook veel eerder naar OUD toe moeten komen, ik wist dat het er was, alleen nooit aan gedachtquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:40 schreef Neuk het volgende:
Welkom Webcrowler en van harte gefeliciteerd. 28 wk al! Da's al een heel eind op weg. Dat zullen de dames die na jou komen niet op prijs stellen, dat voorkruipen
Klinkt alsof het bij jou tijd wordt dat er een klein ventje naast je komt te liggen en niet meer in je....quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:32 schreef Moonah het volgende:
Haaaaaaaaaai Linda!
Sterkte met de stuwing...
Webcrowler, welkom!
Chaca, well done beeb!![]()
En Neuk, hoe frustrerend ook, slecht slapen hoort er een beetje bij. Acceptatie is dus de beste remedie. Jaja, I know, is heeeeel moeilijk, maar kost minder energie dan je opfokken en irriteren aan je lijf.
Hier ook al weken, zo niet maanden, paar uurtjes per nacht bij elkaar sprokkelen. Momenteel weet ik gewoon écht niet meer hoe ik moet liggen. Overal kramp en als ik op mijn rug lig drukt mijn buik vreselijk zwaar op mijn organen. Ik lig dus 's nachts veel te lezen, TV te kijken ('s avonds dingen op video opnemen, anders blíjf je herhalingen van NOVA kijken) en af en toe even Fokken...).
Och, ook daar ben ik de laatste dagen erg berustend en afwachtend in.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:46 schreef chacama het volgende:
[..]
Klinkt alsof het bij jou tijd wordt dat er een klein ventje naast je komt te liggen en niet meer in je....
Dat is ook het allerbeste wat je kunt doen. Was het trouwens nog lekker op het terras, want je was wel erg lang nog actief op FOK!.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Och, ook daar ben ik de laatste dagen erg berustend en afwachtend in.
Och, soms verlies ik me in een discussie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:55 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat is ook het allerbeste wat je kunt doen. Was het trouwens nog lekker op het terras, want je was wel erg lang nog actief op FOK!.....
Ja hoor, hoewel ik vandaag liefst de hele dag in bed zou blijven liggen. Ik durf niks te doen, bang dat het dan gaat beginnen.quote:
Schiet eens op dan, jij moet eerst!quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:11 schreef PM-girl het volgende:
Snoopy, vandaag is jouw dag!!
Nee, ik wil mijn baby in mijn armen houden!quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:26 schreef PM-girl het volgende:
Haha Snoopy, wil jij ook een lonely at the top moment?
Om een uur of drie vannacht... Ik weet echt niet hoe ik mijn tijd moet vullen vandaag. Normaal heb ik daar geen enkel probleem mee, maar nu durf ik niks...quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:26 schreef PM-girl het volgende:
BassMiss, telefoon vergeten!! Ik heb vriendje 6 weken terug al verplicht dat ding altijd in zak te hebben en op te nemen, het liefst nog als hij klanten aan het helpen is (moet er niet aan denken om hem op de vaste winkeltelefoon te bellen en eerst het personeel te moeten vragen hem te halen, als ik weeën heb!)
Hoe laat is hij weer terug?
neuk 20 december is een mooie datumquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:40 schreef Neuk het volgende:
Welkom Webcrowler en van harte gefeliciteerd. 28 wk al! Da's al een heel eind op weg. Dat zullen de dames die na jou komen niet op prijs stellen, dat voorkruipen
Wij gaan pas (of al) in 2009 trouwen, we willen ons kind er namelijk ook bij hebben en we moeten eerst een beetje sparen, kost genoeg zo'n dagquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:11 schreef PM-girl het volgende:
Webcrowler en verloofde, gefeliciteerd! Gaan jullie ook nog trouwen met dikke buik, of komt dat na de geboorte een keer?
Ik heb ook geen tips voor je. Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem....quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:40 schreef Neuk het volgende:
Iemand tips om te slapen? Ik denk dat ik een grote mokerhamer naast mijn bed ga leggen. Onrustige benen, niet kunnen draaien, een te log lijf en pijnlijke bekken en schaambot maken me echt kapot, hierzo!
Ik slaap 2, hooguit 3 uurtjes per nacht en dat al weken lang. Overdag probeer ik dat bij te slapen wat heel af en toe een beetje lukt en dan zit ik op max. 6 uur slaap.
Vannacht ben ik uit frustratie op de bank gaan liggen, daar heb ik toch nog effe 2 uurtjes slaap meegepikt. Hondje en poesje derbijWat zijn ze ook lief. Ik was alleen niet van plan dat elke nacht/ochtend te doen. Tips?
![]()
Ik weet niet of elk zkh hetzelfde beleid heeft maar bij ons is het: liever niet, vanwege de vele bijwerkingen van het medicijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Linda, mooi om je verhaal te lezen, kreeg de tranen in mijn ogen toen je beschreef dat je een nieuwe liefde hebt!!! Geweldig.....
Hopelijk is die stuwing snel voorbij zeg!
(ik dacht dat ze in het ziekenhuis pilletjes gaven als je geen borstvoeding geeft, zodat je geen stuwing krijgt...weg hoop???)
Ja, ik kreeg na de erkenning een stapel papieren mee, die ik na de geboorte mee moet nemen naar de rechtbank om het gezag aan te vragen. Misschien dat dat verschilt per gemeente.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:22 schreef PM-girl het volgende:
Webcrowler,moet je echt naar de rechtbank toe? Wij kunnen hier (na erkenning van de ongeboren vrucht- wat een term- bij de gemeente) via de post het gezag regelen bij de rechtbank.
Overigens, als je in het zkh bevalt in een andere gemeente, wordt dat toch de officiele geboorteplaats van het kindje? Iemand zei pas tegen me dat dat niet meer zo was tegenwoordig? Maar volgens mij wel.
Ik doel meer op de opmerking die ik al eerder eens kreeg toen ik aangaf geen bv te willen geven: 'ik snap niet dat iemand er voor kiest om niet het beste aan haar kind te willen geven'. Geen idee in welk topic dat was... Verder was ik idd chagrijnig gisteren, vooral over het gebrek aan informatie en de tegenstrijdige adviezen, (niet per se hier) en wist ik niet of het bv topic een goede plek is om te praten over hoe te voorkomen dat er bv komt. No offence, helemaal niet, want ik heb van 'jullie' een heel wat hogere pet op dan van veel 'deskundigen' als CB en verpleging enzo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:16 schreef nebelung het volgende:
Sorry Linda, even hoor: Je hebt geen discussie gehad in het bv-topic. Je hebt een tijdje geleden in het flesvoedingstopic een vraag gesteld over dostinex en afbinden van je borsten om stuwing tegen te gaan. Je hebt gewoon antwoord gekregen dat beiden af te raden waren. Dat er zich daarna een discussie ontspon over fles vs borst, dat kan gewoon gebeuren he, op een discussieforum. Ik vind het gewoon ronduit vervelend dat je zo'n steek naar het bv-topic geeft (waar die discussie dus niet eens plaats vond en dat terwijl de mensen daar zonder voorbehoud gewoon goed geholpen worden.)
Je kan erg naar worden van stuwing, logisch dat je chagerijnig was, maar ik wilde het toch even zeggen.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:32 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik doel meer op de opmerking die ik al eerder eens kreeg toen ik aangaf geen bv te willen geven: 'ik snap niet dat iemand er voor kiest om niet het beste aan haar kind te willen geven'. Geen idee in welk topic dat was... Verder was ik idd chagrijnig gisteren, vooral over het gebrek aan informatie en de tegenstrijdige adviezen, (niet per se hier) en wist ik niet of het bv topic een goede plek is om te praten over hoe te voorkomen dat er bv komt. No offence, helemaal niet, want ik heb van 'jullie' een heel wat hogere pet op dan van veel 'deskundigen' als CB en verpleging enzo.
![]()
Neen, maar bij ieder krampje of steekje krijg ik schrik van wel...quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wat dan BM, of is het begonnen???
neeeej hoor, straks is jequote:Op zaterdag 30 september 2006 17:28 schreef Bass-Miss het volgende:
Het kan ook gewoon nog twee weken duren tenslotte...
tja vond ik ook....soms verwacht je het niet en dan knalt ie het er ineens uit Lief!quote:
dacht eerst: streepjes? waar hebben ze het over, maar striae natuurlijk....lijkt me ook erg jammer als je het krijgt, en helemaal op het eind, als je denkt streeploos over de finish te gaan....quote:Neuk, balen zeg! Ik heb het ook niet 'gehaald' zonder streepjes...
pfff als dat dan ook nog door je heen gaat... scary hoor, maar je was niet helemaal weg toch? niet dat het dan niet eng is hoor, maar dan weet je in ieder geval dat je nog leeft....quote:(doodgaan dus)
Ik ben gewoon een hele trut wat betreft mijn huid. Ook wel omdat ik tattoos zo onwijs mooi vind en dat echt bij me past.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:[..]
dacht eerst: streepjes? waar hebben ze het over, maar striae natuurlijk....lijkt me ook erg jammer als je het krijgt, en helemaal op het eind, als je denkt streeploos over de finish te gaan....
Las trouwens dat het zelfs na de bevalling nog kan ontstaan...
Doe eens rustig! Er is nog niets aan de handquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, heb ik ook aan zitten denken. Het is te hopen.
Hij heeft net gebeld dat hij meteen naar huis komt als ze daar gedaan hebben.
Maar het stomme is, daar staat de huid helemaal niet gespannen! Bovenin waar ie zijn kont kontinu loopt te draaien, daar staat enorme spanning op... Daar verwacht je het dan ook, nou boehoequote:Op zaterdag 30 september 2006 18:19 schreef Vicky het volgende:
Neuk, je kan die streepjes niet tegenhouden helaas.. Ik hoopte ze ook niet te krijgen maar kreeg ze met 38 weken...
ik had ze alleen onderin terwijl mijn buikje toch ook aardig strak heeft gestaan aan de bovenkant...quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:24 schreef Neuk het volgende:
[..]
Maar het stomme is, daar staat de huid helemaal niet gespannen! Bovenin waar ie zijn kont kontinu loopt te draaien, daar staat enorme spanning op... Daar verwacht je het dan ook, nou boehoe![]()
Ok nu ben ik weer uitgehuilied. Ik zet er wel een zwarte plakker op als ik uitgezwangert ben!
Hehe, ik dierf niet eens ff de stad in, bang dat het zou beginnen. Dus ik heb me al heel de dag thuis zitten te vervelen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:17 schreef Neuk het volgende:
[..]
Doe eens rustig! Er is nog niets aan de handEn je beebje blijft heus zitten tot de papa weer thuis is
Net als wat Linda al zei: als jij relaxed bent dan pas komt er wat op gang. Dus... Ga effe een stukje hardlopen ofzo!!!
![]()
Ja, ik zit ook steeds bovenaan te kijken ivm de spanning daar en zou er ook eerder daar verwachten dan onderaan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:24 schreef Neuk het volgende:
[..]
Maar het stomme is, daar staat de huid helemaal niet gespannen! Bovenin waar ie zijn kont kontinu loopt te draaien, daar staat enorme spanning op... Daar verwacht je het dan ook, nou boehoe![]()
bij mij zijn ze heel erg licht.... ze zijn een beetje rozigquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
en dat gaat ook niet meer weg he??? ook niet een beetje????
En bij mij zijn ze nog steeds heel paarsquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij mij zijn ze heel erg licht.... ze zijn een beetje rozig
Nou, ik ging steeds verder weg, alles werd steeds vager, en ik wist niet of dat op ging houden. Maar uiteindelijk kwam ik met hetzelfde vaartje weer 'terug'quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
pfff als dat dan ook nog door je heen gaat... scary hoor, maar je was niet helemaal weg toch? niet dat het dan niet eng is hoor, maar dan weet je in ieder geval dat je nog leeft....![]()
Alleen had jij daarna een baby uit je buik terwijl die er eerst in zatquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:51 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Nou, ik ging steeds verder weg, alles werd steeds vager, en ik wist niet of dat op ging houden. Maar uiteindelijk kwam ik met hetzelfde vaartje weer 'terug'
Het leek een beetje op een ontploffing zoals op tv, van alles spat uitelkaar, en daarna doen ze 'rewind': alles spat weer terug.
Sterkte dames!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:37 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, je houdt ze niet tegen. Was ik met 37 of 38 weken bevallen, was ik streeploos gebleven....
Smeren helpt niet, het komt zoals het komt.
Snoopy, dus we gaan voor een oktoberbaby!
Vandaag een huildagje, elke paar uur wel een reden ertoe. Ergens toch ongeduldig inmiddels denk ik, en de angst.
Hopen dat ik zo kan slapen.
Snoopy, ik hoop dat je vannacht begint!
En BassMiss, jij bevalt pas als je mannetje je lekker bij kan staan!
Op zich zie ik niet zo tegen de bevalling op, maar meer dat er iets mis is, toch.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:40 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Sterkte dames!
En echt, ik was bang, maar ik vond het best te doen. Niet echt leuk ofzo, maar ook niet traumatisch...
Niet dat je daar wat aan hebt, maar toch.
![]()
Begrijpelijk, PM.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Op zich zie ik niet zo tegen de bevalling op, maar meer dat er iets mis is, toch.
Gek he, hoewel ik meer feiten heb dan de meesten die me zouden moeten geruststellen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:50 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Begrijpelijk, PM.
Ik ben daar ook niet helemaal gerust in, niemand denk ik. Maar voor jou is het vast nog net iets moeilijker.
Dat wel, maar je bent er ook meer geconfronteerd mee geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Gek he, hoewel ik meer feiten heb dan de meesten die me zouden moeten geruststellen!
Maaruh, ik ga plat dames, tot morgen! (of niet, voor degenen die willen bevallen!!)
Ik baal er al een stuk minder van. Ik hoopte dat me iets bespaard zou blijven deze zwangerschapquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:37 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, je houdt ze niet tegen. Was ik met 37 of 38 weken bevallen, was ik streeploos gebleven....
Smeren helpt niet, het komt zoals het komt.
Dat heb ik gedaan en nu zit ik hier weer! Beebje en ik zijn veel te onrustig om te slapen denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:07 schreef Neuk het volgende:
BM: neem nog een lekkere douche en ga ook maar slapenMorgen is er eennieuwe dag en dan ... misschien heeft je babytje dan wel zin!
Trusten!
Heb je iig gezelschap!quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:20 schreef Stiekemurd het volgende:
Nee ben nog niet beneden geweest. Heb wel zin een broodje haha
Ben altijd wel rond half 4 wakker....Ga zo vriendlief maar wakker maken, is F1 liefhebber en er is zometeen een race...... Sja je moet wat.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:02 schreef Moonah het volgende:
Dag dames van de slechte-slapers-club!
Waar zijn jullie nou?
Idd helaas...quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk 'Moonah om 05.30, er is actie!'
Maar helaas...
Mijn gyn vertelde laatst een hilarisch verhaal.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:28 schreef PM-girl het volgende:
"als de vroedvrouw te laat komt en het hoofdje zichtbaar is, NIET nog vlug de vroedvrouw gaan bellen, maar het kindje opvangen!"
Hihi, mijn moeder liet mijn vader ook eens voelen, bij mij was dat geen probleem, maar toen hij bij de geboorte van mijn zus ineens iets heel ergs raar voelde was hij toch ff in paniek. Het bleek gewoon een harig hoofdje te zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mijn gyn vertelde laatst een hilarisch verhaal.
In het begin van haar opleiding kwam er een telefoontje binnen van een paniekerige aanstaande vader.
"Wat moeten we doen, mijn vrouw heeft al 10 cm ontsluiting!!"
"Hoe weet u dat mijnheer?"
Wat bleek, het hoofdje stond al en hij had dat met een centimeter opgemeten...![]()
Hmm die hadden we moeten wetenquote:Op zondag 1 oktober 2006 09:28 schreef PM-girl het volgende:
"als de vroedvrouw te laat komt en het hoofdje zichtbaar is, NIET nog vlug de vroedvrouw gaan bellen, maar het kindje opvangen!"
Ik was ook wakker. Mja, ik had een kind op de arm, en geen hand meer over om te Fokken. Sorry...quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:02 schreef Moonah het volgende:
Dag dames van de slechte-slapers-club!
Waar zijn jullie nou?
Spannend PM!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:53 schreef PM-girl het volgende:
Mmm, het rommelt nu letterlijk in mijn buik, wat je normaal in je darmen kan voelen, gebeurt nu boven in mijn buik. Daarbij is mijn buik aardig hard.
Ik heb zelf telkens gegokt op vandaag, maarja, het zal wel niet!
Overigens, Snoopy mis ik nog!!![]()
Ah, da's een goed idee!quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:13 schreef sweaty het volgende:
trouwfoto's inplakken wat al een jaar op me ligt te wachten
Idd! Nog niet gesignaleerd vandaag!quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:18 schreef jessie het volgende:
Snoopy doe is melden!
Ik ben nu ook bekaf hoor. Maar ja, het moest en zou vanmiddag gebeuren!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:10 schreef ik80 het volgende:
Dat is meer iets voor als ik weer een beetje mobiel ben (en er zin in heb)
Nee maar het was wel een tyfusbende waar je je kind niet in wilt laten opgroeien!quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:01 schreef minoes_ het volgende:
Neuk,stond ie midden op de weg dan![]()
Groetjes,Minoes![]()
Oh wat spannend, succes en sterkte!quote:Op maandag 2 oktober 2006 04:21 schreef PM-girl het volgende:
Iemand wakker?
Kan niet slapen, want.... heb weeën!
Jawel en ik had beloofd om een berichtje te plaatsen maar ik zat op een eilandquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:25 schreef E.T. het volgende:
babietje onderweg![]()
![]()
Nog niks van snoopy gehoord?
Oh PM.... [insert opgetogen smiley]quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:29 schreef PM-girl het volgende:
Hier 2 cm (om 8 uur) ontsl. om 12.30 komt ze terug
Ja hoor...wel een grote blauwe plek op m'n kont (ja, daar had ik me gestotenquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:01 schreef Moonah het volgende:
Suzanna beetje bijgekomen?
Ik vind het zelf reuzespannend en leuk ook. Zou het heel anders zijn? Krijg ik nu een exemplaar dat niet alles om moet zetten in LAWAAI en een spoor van vernieling? Moet ik toch aan de Barbies na het 30 jaar lang vermeden te hebben?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:43 schreef livelink het volgende:
Mwanabutu, ik heb hier een tijdje niet meer bijgelezen, dus waarschijnlijk was het al lang bekend, maar wat leuk dat jij ook een meisje krijgt![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind het zelf reuzespannend en leuk ook. Zou het heel anders zijn? Krijg ik nu een exemplaar dat niet alles om moet zetten in LAWAAI en een spoor van vernieling? Moet ik toch aan de Barbies na het 30 jaar lang vermeden te hebben?
ben ik opgewassen tegen een kattekopje?
Oeh, die schijnen idd heel erg kut te zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:50 schreef PM-girl het volgende:
Pfff, beenweeën.
Je moet het UWV achter zijn kont aan zitten, maar dat is met alles van het UWV.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Hee, zijn er nog mensen met opbeurende verhalen over het UWV en zwangerschapsverlof hier?
Ik hoor van de ene na de andere collega dat ze gewoon maanden zonder geld zaten omdat het UWV ze lachend liet hangen en ik begin m nu al te knijpen en dat wil ik niet.
Randstad heeft de hele handel al opgestuurd, dus wat dat betreft mag het geen verrassing wezen straksquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je moet het UWV achter zijn kont aan zitten, maar dat is met alles van het UWV.
Misschien het UWV nu al bellen met de vraag of ze weten dat je zwanger bent en hoe het dan zit met verlof.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Lishe het volgende:
UWV betaald je toch uit tijdens je zwangerschapsverlof? In dat geval is het hier helemaal goed gegaan Mwanatabu. (Zie die zon doorbreken tijdens mijn berichtje...)
en vooral niet boos worden... dan hangen ze gewoon opquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je moet het UWV achter zijn kont aan zitten, maar dat is met alles van het UWV.
Misschien het UWV nu al bellen met de vraag of ze weten dat je zwanger bent en hoe het dan zit met verlof.
Met mijn vorige zwangerschap heb ik het gewoon heel ver van tevoren aangevraagd allemaal. Ik werkte via Randstad en kreeg de uitkering van het UWV. Het kwam netjes aan het begin van mijn verlof en ook netjes iedere week. Nu heb ik de aanvraag alweer lang en breed bij het UWV liggen, maar nu betaalt mijn werkgever mij gewoon door en betaalt het UWV hen uit. Is voor mij gewoon wat makkelijker qua papierwerkquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Hee, zijn er nog mensen met opbeurende verhalen over het UWV en zwangerschapsverlof hier?
Ik hoor van de ene na de andere collega dat ze gewoon maanden zonder geld zaten omdat het UWV ze lachend liet hangen en ik begin m nu al te knijpen en dat wil ik niet.
Heb je ook recht op hoor. Weet niet of je na je verlof terug gaat naar je werkgever? Zo niet dan moet je wel op tijd je WW aanvragen anders loop je kans dat dat heel lang op zich laat wachten. Ik heb 2 weken voor het einde van mijn zwangerschapsverlof WW aangevraagd en dat loopt nu gelukkig wel goed...quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Randstad heeft de hele handel al opgestuurd, dus wat dat betreft mag het geen verrassing wezen straks
Maar dat was met een collega van me ook zo, en toen wisten ze er toch weer een circus omheen te breien waar je u tegen zegt.
Tevens loopt mijn contract precies af op het moment dat ik met verlof gaat, verwacht dat ze daar nog wat over te zeuren hebben, ondanks dat ik volgens de wet dan gewoon recht heb op verlof.
Ik ook nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:12 schreef leentje2907 het volgende:
[..]
Heb je ook recht op hoor. Weet niet of je na je verlof terug gaat naar je werkgever? Zo niet dan moet je wel op tijd je WW aanvragen anders loop je kans dat dat heel lang op zich laat wachten. Ik heb 2 weken voor het einde van mijn zwangerschapsverlof WW aangevraagd en dat loopt nu gelukkig wel goed...
Je hebt zeker recht op dat verlof!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Randstad heeft de hele handel al opgestuurd, dus wat dat betreft mag het geen verrassing wezen straks
Maar dat was met een collega van me ook zo, en toen wisten ze er toch weer een circus omheen te breien waar je u tegen zegt.
Tevens loopt mijn contract precies af op het moment dat ik met verlof gaat, verwacht dat ze daar nog wat over te zeuren hebben, ondanks dat ik volgens de wet dan gewoon recht heb op verlof.
Daar heb ik ook gezooi mee gehad. Bleek dat UWV niet in het systeem had gezet dat ik niet meer in dienst was bij de ex-werkgever. Mijn uitkering werd dus vrolijk op de rekening van ex-werkgever gestort.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Irritant he. Mijn vorige werkgever belde later of ik terug wilde komen.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb het idee dat ze hier wel willen, maar garanties kan ik wat dat betreft niet krijgen. Goeie tip dus van die WW.
Heb deze week gesprek over mijn vervanging en ga dan ook even hengelen naar evt. vervolgopdracht na het verlof, maar grote kans dat chef mij niks kan zeggen vooralsnog.
Van harte gefeliciteerd en welkom! Nieuwe aanwas!!! Spannend!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:45 schreef Ellesje het volgende:
Ik mag hier nu ook gezellig mee gaan kletsen! Had me al voorgesteld in het voorstel topic. Ben vandaag precies 14 weken zwanger, en uitgerekend op 02 april 2007. Dus heb nog even te gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |