abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42254797
warme douche voor het slapen, masage van je benen, bedeinde omhoog. Uhm.... warme melk (maar dat kan ook maagzuur veroorzaken). Met een voedingskussen tussen je benen slapen als je op je zij ligt, zodat je bekken in 1 lijn blijft met de rest van je lichaam. Pffff, ja en dan houdt het even op... oh, ja die ijzervijl onder je bed tegen die jengelde benen....

En ik heb de laatste maand van mijn vorige zwangerschap op de slaapbank doorgebracht. Meer woelruimte en de mogelijkheid om zo af en toe gewoon rechtop te gaan zitten.....
  † In Memoriam † zaterdag 30 september 2006 @ 09:49:06 #52
81992 Githa
pi_42254819
PM, 7,5 pond is netjes hoor

Chacama, super dat er nu wat rust voor je komt! ...

Linda, wat een mooi verhaal, nu mag je lekker genieten van je kleine meid.
  zaterdag 30 september 2006 @ 09:59:46 #53
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42254937
chacama ik denk dat die moker van mij nog het beste alternatief is... De rest doe ik allemaal al (behalve die ijzervijl, die is voor kramp )
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42254980
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 09:59 schreef Neuk het volgende:
chacama ik denk dat die moker van mij nog het beste alternatief is... De rest doe ik allemaal al (behalve die ijzervijl, die is voor kramp )
En heb je dan wel iemand die voor je kan meppen, want dit lijkt me niet echt makkelijk.... wil je het juiste resultaat behalen. Ik zou het er sowiso even met je VK over hebben. Je moet nog een maand en rust is belangrijk. Je moet tenslotte nog bevallen en als je daar moe aan begint is het niet echt prettig. Misschien heeft zij/hij nog goede tips. Want een stevige borrel is natuurlijk NOT done.....
pi_42255199
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 09:29 schreef chacama het volgende:
Welkom Webcrowler. Spannende tijd. Heb je de baby al kunnen voelen schoppen?
En of ik de baby al heb kunnen voelen schoppen, eigenlijk al vanaf week 19, maar vooral de laatste 3 weken heel erg veel! En dat gevoel is niet te beschrijven!! Kan er geen genoeg van krijgen. Ik merk ook dat als ik snachts wakker schrik van iets, dat mijn handen op haar buik liggen
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 09:34 schreef snoopy het volgende:
Webcrowler, van harte gefeliciteerd en welkom
Misschien krijgen jullie wel een kerstkindje
Dat zou best kunnen alleen is het vrij druk die periode! Mijn broer is geboren op eerste kerstdag en ik op 28 december. Mijn oma is geboren op 27 december. En ik heb het er over gehad met mijn vrienden dat als ze de 27ste bevalt dat ik dan een tweede naam wil geven aan mijn kind, en dat is dan de eerste naam van mij oma. Eigenlijk speciaal voor mijn moeder omdat ze zo gehecht was aan haar moeder.

Alleen moet ik ff uitvinden wat haar naam was, maar dat kan ik dus niet vragen aan mijn moeder omdat ze het dan meteen weet Maar we hebben nog tijd genoeg om daar achter te komen
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 09:40 schreef Neuk het volgende:
Welkom Webcrowler en van harte gefeliciteerd. 28 wk al! Da's al een heel eind op weg. Dat zullen de dames die na jou komen niet op prijs stellen, dat voorkruipen
Ik had ook veel eerder naar OUD toe moeten komen, ik wist dat het er was, alleen nooit aan gedacht Voor alle dames mijn oprechte excuses dat ik voorgedrongen heb .

Voor de rest iedereen bedankt voor het welkom heten en wij zullen hier veel te vinden zijn nu
pi_42255290
Haaaaaaaaaai Linda!
Sterkte met de stuwing...

Webcrowler, welkom!

Chaca, well done beeb!

En Neuk, hoe frustrerend ook, slecht slapen hoort er een beetje bij. Acceptatie is dus de beste remedie. Jaja, I know, is heeeeel moeilijk, maar kost minder energie dan je opfokken en irriteren aan je lijf.
Hier ook al weken, zo niet maanden, paar uurtjes per nacht bij elkaar sprokkelen. Momenteel weet ik gewoon écht niet meer hoe ik moet liggen. Overal kramp en als ik op mijn rug lig drukt mijn buik vreselijk zwaar op mijn organen. Ik lig dus 's nachts veel te lezen, TV te kijken ('s avonds dingen op video opnemen, anders blíjf je herhalingen van NOVA kijken ) en af en toe even Fokken...).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_42255437
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:32 schreef Moonah het volgende:
Haaaaaaaaaai Linda!
Sterkte met de stuwing...

Webcrowler, welkom!

Chaca, well done beeb!

En Neuk, hoe frustrerend ook, slecht slapen hoort er een beetje bij. Acceptatie is dus de beste remedie. Jaja, I know, is heeeeel moeilijk, maar kost minder energie dan je opfokken en irriteren aan je lijf.
Hier ook al weken, zo niet maanden, paar uurtjes per nacht bij elkaar sprokkelen. Momenteel weet ik gewoon écht niet meer hoe ik moet liggen. Overal kramp en als ik op mijn rug lig drukt mijn buik vreselijk zwaar op mijn organen. Ik lig dus 's nachts veel te lezen, TV te kijken ('s avonds dingen op video opnemen, anders blíjf je herhalingen van NOVA kijken ) en af en toe even Fokken...).
Klinkt alsof het bij jou tijd wordt dat er een klein ventje naast je komt te liggen en niet meer in je....
pi_42255474
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:46 schreef chacama het volgende:

[..]

Klinkt alsof het bij jou tijd wordt dat er een klein ventje naast je komt te liggen en niet meer in je....
Och, ook daar ben ik de laatste dagen erg berustend en afwachtend in.
pi_42255482
Linda, mooi om je verhaal te lezen, kreeg de tranen in mijn ogen toen je beschreef dat je een nieuwe liefde hebt!!! Geweldig.....

Hopelijk is die stuwing snel voorbij zeg!
(ik dacht dat ze in het ziekenhuis pilletjes gaven als je geen borstvoeding geeft, zodat je geen stuwing krijgt...weg hoop???)

EN wie is de volgende??? PM??? je bent wel aan de beurt...maar ja, beebje bepaalt zelf wel wanneer ie eruit wil he....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_42255501
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:51 schreef Moonah het volgende:

[..]

Och, ook daar ben ik de laatste dagen erg berustend en afwachtend in.
Dat is ook het allerbeste wat je kunt doen. Was het trouwens nog lekker op het terras, want je was wel erg lang nog actief op FOK!.....
pi_42255565
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:55 schreef chacama het volgende:

[..]

Dat is ook het allerbeste wat je kunt doen. Was het trouwens nog lekker op het terras, want je was wel erg lang nog actief op FOK!.....
Och, soms verlies ik me in een discussie.
En érg lang klinkt wel heul verslaafd....

Maar het was heerlijk. Wel békaf! Net wat Snoopy gisteren zei, het einde van de straat is al slopend!
Zonder rolstoel, weeën zijn nú immers niet meer ongewenst...
  zaterdag 30 september 2006 @ 11:11:35 #62
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42255657
dubbel
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 30 september 2006 @ 11:11:55 #63
94046 PM-girl
pi_42255659
Meld! Na diverse aanvallen van hormoongekte. Eerst gisteren het bed supersonisch extra afgeplakt met vuilniszak,omdat ik het zeiltje ineens niet groot genoeg vond. Maar 's nachts zat er een mug en wilde ik onder de dekens maar dat was veel te heet door die vuilniszak! Het kraakte ook nog! Dus om 3 of 4 uur ben ik als een razende het bed gaan afhalen (mijn kant) en die vuilniszak eraf getrokken! vriendje schrok, buren dachten wrs. dat het begonnen was, maar ik kon lekker slapen!

Webcrowler en verloofde, gefeliciteerd! Gaan jullie ook nog trouwen met dikke buik, of komt dat na de geboorte een keer?

Neuk, vervelend dat niet slapen. Je hebt toch al verlof? Wat ik de laatste weken doe, is gewoon blijven lezen, puzzelen, Fokken (laptop!) of iets kijken tot ik echt in slaap val. Ik kan het 's morgens of overdag toch wel inhalen. Dan is de druk van ik moet slapen er vanaf.

Chacama, fijn dat je man zo goed reageerde, en Fleur natuurlijk ook. Nou hopen dat er vlug iets geregeld wordt.

Gisteren trouwens een hele rare harde buik gehad, bovenin lag duidelijk het kindje, bijna dwars leek het wel. Onderaan mijn buik was het extreem zacht. Heel raar en het duurde ook best wel evenvoordat alles weer 'normaal' zat.

Moonah, wat heerlijk, zonder rolstoel!

Snoopy, vandaag is jouw dag!!

En BassMiss, lekker uitgeslapen?!
*
pi_42255732
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 11:11 schreef PM-girl het volgende:

En BassMiss, lekker uitgeslapen?!
Ja hoor, hoewel ik vandaag liefst de hele dag in bed zou blijven liggen. Ik durf niks te doen, bang dat het dan gaat beginnen.

En mijn lief is zijn telefoon vergeten, slim he! Gelukkig is zijn broer mee en kan ik die dus bereiken in noodgevallen.
pi_42255774
quote:
Snoopy, vandaag is jouw dag!!
Schiet eens op dan, jij moet eerst!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 30 september 2006 @ 11:26:08 #66
94046 PM-girl
pi_42255827
Haha Snoopy, wil jij ook een lonely at the top moment?

BassMiss, telefoon vergeten!! Ik heb vriendje 6 weken terug al verplicht dat ding altijd in zak te hebben en op te nemen, het liefst nog als hij klanten aan het helpen is (moet er niet aan denken om hem op de vaste winkeltelefoon te bellen en eerst het personeel te moeten vragen hem te halen, als ik weeën heb!)
Hoe laat is hij weer terug?
*
pi_42255858
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 11:26 schreef PM-girl het volgende:
Haha Snoopy, wil jij ook een lonely at the top moment?
Nee, ik wil mijn baby in mijn armen houden!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42255868
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 11:26 schreef PM-girl het volgende:

BassMiss, telefoon vergeten!! Ik heb vriendje 6 weken terug al verplicht dat ding altijd in zak te hebben en op te nemen, het liefst nog als hij klanten aan het helpen is (moet er niet aan denken om hem op de vaste winkeltelefoon te bellen en eerst het personeel te moeten vragen hem te halen, als ik weeën heb!)
Hoe laat is hij weer terug?
Om een uur of drie vannacht... Ik weet echt niet hoe ik mijn tijd moet vullen vandaag. Normaal heb ik daar geen enkel probleem mee, maar nu durf ik niks...
pi_42255936
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 09:40 schreef Neuk het volgende:
Welkom Webcrowler en van harte gefeliciteerd. 28 wk al! Da's al een heel eind op weg. Dat zullen de dames die na jou komen niet op prijs stellen, dat voorkruipen
neuk 20 december is een mooie datum maar dan moet ze wel dan bevallen natuurlijk.
ben zelf 20 december jarig

webcrowler gefeliciteerd.
mama van 3 kids!
  zaterdag 30 september 2006 @ 11:40:02 #70
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42256021
PM: ondanks dat ik dus al verlof heb wil het niet zeggen dat het me niet opbreekt. Ik heb wel zo verstandig een DVD gekocht met 8 uur lang speelfilm Maar die vergeet ik elke keer als ik weer wakker lig.
Tot nu toe heb ik me nog niet echt kunnen ontspannen tijdens mijn verlof. Misschien volgende week, als ik het gevoel heb mijn huis ietwat meer aan kant te hebben?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42256194
Linda, wat een verhaal! Je 'leest' erg gelukkig, logisch ook met zo'n mooi meisje.
Hoe gaat het met je stuwing? Zoals al gezegd, als je harde plekken krijgt moet je ze echt weg masseren anders krijg je een borstonsteking. Ik heb even gezocht voor nog meer tips maar weinig gevonden, raar hoor. Salie schijnt te helpen maar dat heeft ook een sterk stimulerend effect op de baarmoeder, en of dat nu wenselijk is weet ik ook niet. Het stond iig hier: http://www.spiritlijn.com/kruiden.html scrollen naar Salie.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_42256291
quote:

Webcrowler en verloofde, gefeliciteerd! Gaan jullie ook nog trouwen met dikke buik, of komt dat na de geboorte een keer?
Wij gaan pas (of al) in 2009 trouwen, we willen ons kind er namelijk ook bij hebben en we moeten eerst een beetje sparen, kost genoeg zo'n dag

ik heb het kind wel al erkend en als het geboren is moet ik naar de rechtbank om gezag aan te vragen, papieren daarvoor liggen al ruim 4 maanden klaar in de kast!
pi_42256295
had dus al wat getypt.....grrrrr

Maar goed. Boodschap in het kort. Ben thuis, man is me komen aflossen. Nu eten, slapen, lekker lang douchen, eten maken, man halen en winkel sluiten. Boodschapjes halen om morgen met Fleur leuke dingetjes (haar woorden) te kunnen doen. Heb beloofd dat we koekjes gaan bakken. Jummie....
  zaterdag 30 september 2006 @ 12:22:35 #74
94046 PM-girl
pi_42256486
Webcrowler,moet je echt naar de rechtbank toe? Wij kunnen hier (na erkenning van de ongeboren vrucht- wat een term- bij de gemeente) via de post het gezag regelen bij de rechtbank.

Overigens, als je in het zkh bevalt in een andere gemeente, wordt dat toch de officiele geboorteplaats van het kindje? Iemand zei pas tegen me dat dat niet meer zo was tegenwoordig? Maar volgens mij wel.
*
pi_42256545
Lijkt mij wel logisch zoals jij het zegt PM-girl. Geboorteplaats is toch gewoon de plaats waar je geboren bent en niet de plaats waar je ouders wonen ofzo...?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')