En heb je dan wel iemand die voor je kan meppen, want ditquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:59 schreef Neuk het volgende:
chacama ik denk dat die moker van mij nog het beste alternatief is...De rest doe ik allemaal al (behalve die ijzervijl, die is voor kramp
)
En of ik de baby al heb kunnen voelen schoppen, eigenlijk al vanaf week 19, maar vooral de laatste 3 weken heel erg veel! En dat gevoel is niet te beschrijven!! Kan er geen genoeg van krijgen. Ik merk ook dat als ik snachts wakker schrik van iets, dat mijn handen op haar buik liggenquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:29 schreef chacama het volgende:
Welkom Webcrowler. Spannende tijd. Heb je de baby al kunnen voelen schoppen?
Dat zou best kunnen alleen is het vrij druk die periode! Mijn broer is geboren op eerste kerstdag en ik op 28 december. Mijn oma is geboren op 27 december. En ik heb het er over gehad met mijn vrienden dat als ze de 27ste bevalt dat ik dan een tweede naam wil geven aan mijn kind, en dat is dan de eerste naam van mij oma. Eigenlijk speciaal voor mijn moeder omdat ze zo gehecht was aan haar moeder.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:34 schreef snoopy het volgende:
Webcrowler, van harte gefeliciteerd en welkom
Misschien krijgen jullie wel een kerstkindje![]()
Ik had ook veel eerder naar OUD toe moeten komen, ik wist dat het er was, alleen nooit aan gedachtquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:40 schreef Neuk het volgende:
Welkom Webcrowler en van harte gefeliciteerd. 28 wk al! Da's al een heel eind op weg. Dat zullen de dames die na jou komen niet op prijs stellen, dat voorkruipen
Klinkt alsof het bij jou tijd wordt dat er een klein ventje naast je komt te liggen en niet meer in je....quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:32 schreef Moonah het volgende:
Haaaaaaaaaai Linda!
Sterkte met de stuwing...
Webcrowler, welkom!
Chaca, well done beeb!![]()
En Neuk, hoe frustrerend ook, slecht slapen hoort er een beetje bij. Acceptatie is dus de beste remedie. Jaja, I know, is heeeeel moeilijk, maar kost minder energie dan je opfokken en irriteren aan je lijf.
Hier ook al weken, zo niet maanden, paar uurtjes per nacht bij elkaar sprokkelen. Momenteel weet ik gewoon écht niet meer hoe ik moet liggen. Overal kramp en als ik op mijn rug lig drukt mijn buik vreselijk zwaar op mijn organen. Ik lig dus 's nachts veel te lezen, TV te kijken ('s avonds dingen op video opnemen, anders blíjf je herhalingen van NOVA kijken) en af en toe even Fokken...).
Och, ook daar ben ik de laatste dagen erg berustend en afwachtend in.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:46 schreef chacama het volgende:
[..]
Klinkt alsof het bij jou tijd wordt dat er een klein ventje naast je komt te liggen en niet meer in je....
Dat is ook het allerbeste wat je kunt doen. Was het trouwens nog lekker op het terras, want je was wel erg lang nog actief op FOK!.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Och, ook daar ben ik de laatste dagen erg berustend en afwachtend in.
Och, soms verlies ik me in een discussie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:55 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat is ook het allerbeste wat je kunt doen. Was het trouwens nog lekker op het terras, want je was wel erg lang nog actief op FOK!.....
Ja hoor, hoewel ik vandaag liefst de hele dag in bed zou blijven liggen. Ik durf niks te doen, bang dat het dan gaat beginnen.quote:
Schiet eens op dan, jij moet eerst!quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:11 schreef PM-girl het volgende:
Snoopy, vandaag is jouw dag!!
Nee, ik wil mijn baby in mijn armen houden!quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:26 schreef PM-girl het volgende:
Haha Snoopy, wil jij ook een lonely at the top moment?
Om een uur of drie vannacht... Ik weet echt niet hoe ik mijn tijd moet vullen vandaag. Normaal heb ik daar geen enkel probleem mee, maar nu durf ik niks...quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:26 schreef PM-girl het volgende:
BassMiss, telefoon vergeten!! Ik heb vriendje 6 weken terug al verplicht dat ding altijd in zak te hebben en op te nemen, het liefst nog als hij klanten aan het helpen is (moet er niet aan denken om hem op de vaste winkeltelefoon te bellen en eerst het personeel te moeten vragen hem te halen, als ik weeën heb!)
Hoe laat is hij weer terug?
neuk 20 december is een mooie datumquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:40 schreef Neuk het volgende:
Welkom Webcrowler en van harte gefeliciteerd. 28 wk al! Da's al een heel eind op weg. Dat zullen de dames die na jou komen niet op prijs stellen, dat voorkruipen
Wij gaan pas (of al) in 2009 trouwen, we willen ons kind er namelijk ook bij hebben en we moeten eerst een beetje sparen, kost genoeg zo'n dagquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:11 schreef PM-girl het volgende:
Webcrowler en verloofde, gefeliciteerd! Gaan jullie ook nog trouwen met dikke buik, of komt dat na de geboorte een keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |