als de nood maar hoog genoeg is jarno. kortom: je doet gewoon niet hard genoeg je best!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:02 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat er iets mis is met mijn tepels bix, want ze drinkt voor geen meter als ze bij mij is.. Heb ik weer.
Ik vind/vond het wat engig om het aan te raden vandaar dat ik alleen de links gaf want ik ben geen arts en ook geen ervaringsdeskundige met dit middel. Maar ik kan ook geen gevaren of nadelen ontdekken, anders dan dat het geen BV is en dus als bijvoeding gezien kan worden en dus de darmwand aan tast.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:11 schreef Jarno het volgende:
Ha, ik vond het al wat raar om als man het nieuwe topic te openen.. Was dat een first geweest wellicht?
Owlet, ik had die links ook gelezen en ik lees écht alleen maar jubelverhalen van mensen met baby's die exact dezelfde symptomen vertoonden als Anna. En vooralsnog kan ik geen mitsen en maren ontdekken, ook niet icm bv. Ik zal het thuis even in de groep gooien, maar als het echt zo erg blijft kunnen we wel eens een flesje bestellen.
...omg!........lijkt mij wel een Kodak moment....quote:Op woensdag 20 september 2006 13:23 schreef anneja het volgende:
Ik heb mijn man geloof ik nog nooit zo horen gillen als toen hij in een helder moment dacht dat hij zoonlief wel even stil kon houden terwijl ik aan het douchen was door hem aan te leggen
Yuppers.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:37 schreef Havoc het volgende:
Cinababy zeker al geprobeerd J. ?
Erg kut om je kleine meid dan pijn te zien lijden. rechtsdraaiend masseren van de buik deed ik nog wel eens dat hielp ook wel aardig. gewoon met 2 vingers.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:23 schreef anneja het volgende:
Ik heb mijn man geloof ik nog nooit zo horen gillen als toen hij in een helder moment dacht dat hij zoonlief wel even stil kon houden terwijl ik aan het douchen was door hem aan te leggen
Omgekeerd op je arm leggen trouwens ook. Dus met je hand op haar borst en buikje op de onderarm en dan gewoon gaan wiegen.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:41 schreef Havoc het volgende:
[..]
Erg kut om je kleine meid dan pijn te zien lijden. rechtsdraaiend masseren van de buik deed ik nog wel eens dat hielp ook wel aardig. gewoon met 2 vingers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |