Heel fijn!quote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef Misticle_lightning het volgende:
Hi allemaal,
Nou ik kom net bij het consultatie bureau vandaan.
Myrddin is ondertussen 4 cm gegroeid (in dus 4 weken) en een kilo aangekomen helemaal op BV.
Ja sorry, daar heb ik gewoon niks mee he. Dat pijnlijden wat er zo ongelooflijk bijhoort in Nederland. Mijn kind heeft pijn: fix it doctor. Ik heb begrepen dat er wel medicijnen voor zijn maar dat die bijna niet gegeven worden? Mij lijkt een weken lang niet slapende baby en moeder ook niet echt geweldig trouwens. Hoe tof dat beschermlaagje ook wel niet is dan.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:58 schreef nebelung het volgende:
Krampjes horen er ook gewoon een beetje bij, hoe ontzettend naar het ook is.
Dat is dan waarschijnlijk iets verder voorverteerde kv (en moedermelk *is* al beter te verteren dan voorverteerde kv), of anders hypo-allergene. Ik zou geloof ik eerst proberen of het weglaten van voedsel waarvan bekend is dat het problemen geeft verbetering geeft; dus proberen een week koemelkvrij te leven. Of een eet-en-huildagboek bij te houden, waarbij je opschrijft wat je (of in jullie geval, YPPY) precies eet en wanneer Anna huilt. Je komt dan soms op onwaarschijnlijke dingen waar ze niet tegen kan. Zo bleek mijn oudste te reageren wanneer ik volle kwark at. Niet bij magere kwark, slagroom was ook geen probleem, alleen volle kwarkquote:Op woensdag 20 september 2006 11:41 schreef Jarno het volgende:
Nu hoorde ik net van een collega dat zij dit ook hadden (kv baby) en dat ze toen overgestapt zijn op een speciaal soort kv en dat toen de problemen snel over waren.
Jamaar Jarno, dat spul is voor babies met darmkrampen die al kv krijgen. Als je kind gevoelige darmpjes heeft, en dat heeft Anna blijkbaar, dan is kv, en welke kv dan ook, of het nou voor hongerige of krampende of neuspeuterende babies is, gewoon een minder goede keus omdat het slechter verteerbaar is dan moedermelk.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:56 schreef Jarno het volgende:
Dat van dat wennen aan die nieuwe soort voeding had ik me nog niet zo bedacht. Goed punt. Het was trouwens wel zo dat die voeding écht bedoeld is als speciaal voeding voor baby's met darmkrampen, net als je dat spul voor hongerige baby's hebt (zelfdemerk iig).
Het is ook gewoon kut om je kind pijn te zien hebben. Alleen zijn er echt geen medicijnen tegen, tenzij je de pijn wil onderdrukken met pijnstillers. Overigens snap ik je "nederland" niet zo. Ook in Amerika hebben ze darmkrampjes. In sommige landen zelfs méér omdat er procentueel gezien meer Kv wordt gegeven.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja sorry, daar heb ik gewoon niks mee he. Dat pijnlijden wat er zo ongelooflijk bijhoort in Nederland. Mijn kind heeft pijn: fix it doctor. Ik heb begrepen dat er wel medicijnen voor zijn maar dat die bijna niet gegeven worden? Mij lijkt een weken lang niet slapende baby en moeder ook niet echt geweldig trouwens. Hoe tof dat beschermlaagje ook wel niet is dan.
Dat is een direct antwoord op de vraag die Jarno stelt: 'is het slecht voor de bv om een keer een flesje kv tussendoor te geven'. Het antwoord daarop is: als je bv goed op gang is niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:10 schreef nebelung het volgende:
Anneja, na 6 weken zijn de krampjes doorgaans ook over/minder, waarom zou je dan alsnog kv gaan geven?
Whehe, dit vind ik dan wel weer een 'grappig' idee. Zo kijkt ze iig wel ja.quote:En er zijn zelfs baby's die de eerste drie maanden veel huilen omdat ze gefrustreerd zijn omdat ze nog niet alles kunnen wat ze willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |