???? Als je dat al wist hoezo kon je hem dan niet vinden? Ik wist het niet en heb hem ook gevonden...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:20 schreef Price het volgende:
Strokasteel in Veenhuizen wist ik na 1 minuut al. Kon 'm alleen niet vinden op Google maps.
Ik zat er steeds overheen te kijken. Meer richting Norg ook. In Norgerhaven kon je parkeren als je naar het kasteel ging.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:22 schreef Rockfire het volgende:
[..]
???? Als je dat al wist hoezo kon je hem dan niet vinden? Ik wist het niet en heb hem ook gevonden...
Euh... Roden?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:21 schreef Rockfire het volgende:
Nieuwe:
Bij welke plaats staat dit circus?
[afbeelding]
Bij Den Hamquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:52 schreef Rockfire het volgende:
Misschien toch iets te moeilijk, daarom maar iets uitgezoomd:
[afbeelding]
Correct!quote:
Dat is al hoe heet het, nu nog waarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:33 schreef Price het volgende:
is het misschien het Van der Meerkamp?
Dat heeft hij toch gezegd? Rucphenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat is al hoe heet het, nu nog waar
Rucphense Bossen is heel wat anders dan Rucphen, het ligt in Roosendaal om de mensen maar even geen inkoppertje te geven. Wordt overigens gebruikt voor de AMO (algemene militaire opleiding) van vooral het kct, maar ook van andere opleidingen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch gezegd? Rucphen
Ik reken het goed, maar het is fout. Wat je ziet zijn (voormalige) munitiebunkers die vanaf het Schietkamp niet toegankelijk zijn. Het Infanterie Schietkamp ligt daarachter.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Rockfire het volgende:
Infanterie Schietkamp Harskamp zie hier
Heb ik gecontroleerd. Het klopt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oranjepark in Apeldoorn
Moeilijk? Ik vind het wel meevallen. Juist heel erg wisselend. Dan weer een lastige, dan weer een simpelequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:19 schreef Puzzelaar het volgende:
Jammer dat dit spel zo moeilijk is geworden.
Helemaal goed en wauw snel gevonden!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:14 schreef Gizlijntje het volgende:
Openluchtmuseum "Ellert en Brammert" te Schoonloo, Drenthe.
Je had dit fout trouwens, het was Schoonoord, niet Schoonlooquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:14 schreef Gizlijntje het volgende:
Openluchtmuseum "Ellert en Brammert" te Schoonloo, Drenthe.
Altijd in de war met die twee, al paar keer naar het verkeerde dorp geredenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je had dit fout trouwens, het was Schoonoord, niet Schoonloo
Anyway, naam museum was wel goed, dus ik laat het verder zo
Had ik het maar direct moeten opmerken
Zoek dan maar even verder, want je zit onbewust in de goede richting te zoeken. (daar bedoel ik Zundert niet meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kan bovenstaande ook niet echt plaatsen trouwens. Het lijkt wel een mega-kunstwerk van Vincent van Gogh, heb daarom al rond Zundert gezocht
Ik maak het te ingewikkeld. Wat je ziet heeft niets met Vincent te maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zal wel, maar kon op google niets vinden over mega openlucht kunstwerken van Van Gogh, en rondom Nuenen, Nat. park Hoge Veluwe en Van Goghmuseum Amsterdam was ook niets te vinden wat ook maar een beetje lijkt op bovenstaande. Heb grote heidegebieden inmiddels gehad, evenals Maasvlakte (je moet immers wel plek hebben zoiets aan te leggen). Ik ben een beetje out of options
Hebbes!quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dank voor de tips (en m'n eigen zoekwerk).
Heb het.
Het ligt bij Zwartemeer. Ten noorden van het Verlengde van Echtenskanaal NZ
misschien gewoon toeval en geen kunst? Misschien bouwkavels?quote:
Okee, de middelste is zwemplas 't Nije Hemelriek aan de Houtvester Jansenweg te Gasselte -meer Gieten wat mij betreft. Het meertje rechts heet volgens mij het Veentje (al zijn daar meer van in die omgeving) en het meer links is het zandgat, weet niet of dat nog een specifieke naam heeft. Het is erg diep en je mag er officieel niet zwemmen (dus heb ik daar een boel lol gehadquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ach, Hellendoorn was ook al eens langsgeweest en rechts in beeld was een uitgebreider attractiepark te zien. Daarvan zijn er niet zoveel
Nieuwe opgave
Graag de namen van de drie afgebeelde meertjes, en waar het is
[afbeelding]
Linkermeer heeft geen naam, daar was ik al achter. Dat heet gewoon zandwinning Gasselterveld. Maar meer aan de rechterkant heet toch echt andersquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Okee, de middelste is zwemplas 't Nije Hemelriek aan de Houtvester Jansenweg te Gasselte -meer Gieten wat mij betreft. Het meertje rechts heet volgens mij het Veentje (al zijn daar meer van in die omgeving) en het meer links is het zandgat, weet niet of dat nog een specifieke naam heeft. Het is erg diep en je mag er officieel niet zwemmen (dus heb ik daar een boel lol gehad) Specifiek genoeg?
Dan zal het wel het Olde Hemelriek zijn (maar ben zeer benieuwd waar je dat dan vandaan hebt). Het ligt inderdaad dichter bij Gasselte, maar toch vind ik het Gietenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is dat ven het Gasselter ven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |