Klopt!quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:47 schreef Price het volgende:
De watermolen van Singraven, Denekamp.
Neeeeequote:Op maandag 2 oktober 2006 17:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Abdij Sion te Diepenveen?
Gecontroleerd en goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Conferentieoord en Hotel ROLDUC
Kerkrade
Heyendallaan 82
Ik ook niet, hij is inderdaad lastig. Of zo'n "oh ja!"...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat vaag, een megakantoor met eigen perron
Ik heb wat gezocht, heb veel steden bekeken, langs spoorlijnen geklikt, maar dit kan ik niet echt vinden.
Dan heb je niet alle stations geprobeerd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
Geef eens een hint, heb ook al verschillende stations geprobeerd, maar zonder resultaat
hmm welke richting van t land moeten we zoeken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:58 schreef Price het volgende:
[..]
Dan heb je niet alle stations geprobeerd.
(Er zijn ook stations waar geen treinen komen bijv.)
Nu wordt ie wel erg makkelijk!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:58 schreef Price het volgende:
[..]
Dan heb je niet alle stations geprobeerd.
(Er zijn ook stations waar geen treinen komen bijv.)
Westquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm welke richting van t land moeten we zoeken?
noord, oost zuid west?
Klopt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:51 schreef Rockfire het volgende:
Amstelveen
Halte Gondel bevindt zich op de grens tussen de Amstelveense wijken Waardhuizen en Middenhoven. Naast de halte bevindt zich het voormalig hoofdkantoor van Xerox Nederland, en het huidige Europese hoofdkantoor van speelgoedfabrikant Mattel.
bron
Klopt! (ook bekend uit een Bavaria-reclame)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is volgens mij Nederland
(dorpje tussen Blokzijl en de Weerribben)
???? Als je dat al wist hoezo kon je hem dan niet vinden? Ik wist het niet en heb hem ook gevonden...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:20 schreef Price het volgende:
Strokasteel in Veenhuizen wist ik na 1 minuut al. Kon 'm alleen niet vinden op Google maps.
Ik zat er steeds overheen te kijken. Meer richting Norg ook. In Norgerhaven kon je parkeren als je naar het kasteel ging.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:22 schreef Rockfire het volgende:
[..]
???? Als je dat al wist hoezo kon je hem dan niet vinden? Ik wist het niet en heb hem ook gevonden...
Euh... Roden?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:21 schreef Rockfire het volgende:
Nieuwe:
Bij welke plaats staat dit circus?
[afbeelding]
Bij Den Hamquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:52 schreef Rockfire het volgende:
Misschien toch iets te moeilijk, daarom maar iets uitgezoomd:
[afbeelding]
Correct!quote:
Dat is al hoe heet het, nu nog waarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:33 schreef Price het volgende:
is het misschien het Van der Meerkamp?
Dat heeft hij toch gezegd? Rucphenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat is al hoe heet het, nu nog waar
Rucphense Bossen is heel wat anders dan Rucphen, het ligt in Roosendaal om de mensen maar even geen inkoppertje te geven. Wordt overigens gebruikt voor de AMO (algemene militaire opleiding) van vooral het kct, maar ook van andere opleidingen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch gezegd? Rucphen
Ik reken het goed, maar het is fout. Wat je ziet zijn (voormalige) munitiebunkers die vanaf het Schietkamp niet toegankelijk zijn. Het Infanterie Schietkamp ligt daarachter.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Rockfire het volgende:
Infanterie Schietkamp Harskamp zie hier
Heb ik gecontroleerd. Het klopt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oranjepark in Apeldoorn
Moeilijk? Ik vind het wel meevallen. Juist heel erg wisselend. Dan weer een lastige, dan weer een simpelequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:19 schreef Puzzelaar het volgende:
Jammer dat dit spel zo moeilijk is geworden.
Helemaal goed en wauw snel gevonden!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:14 schreef Gizlijntje het volgende:
Openluchtmuseum "Ellert en Brammert" te Schoonloo, Drenthe.
Je had dit fout trouwens, het was Schoonoord, niet Schoonlooquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:14 schreef Gizlijntje het volgende:
Openluchtmuseum "Ellert en Brammert" te Schoonloo, Drenthe.
Altijd in de war met die twee, al paar keer naar het verkeerde dorp geredenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je had dit fout trouwens, het was Schoonoord, niet Schoonloo
Anyway, naam museum was wel goed, dus ik laat het verder zo
Had ik het maar direct moeten opmerken
Zoek dan maar even verder, want je zit onbewust in de goede richting te zoeken. (daar bedoel ik Zundert niet meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kan bovenstaande ook niet echt plaatsen trouwens. Het lijkt wel een mega-kunstwerk van Vincent van Gogh, heb daarom al rond Zundert gezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |