Klopt!quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:47 schreef Price het volgende:
De watermolen van Singraven, Denekamp.
Neeeeequote:Op maandag 2 oktober 2006 17:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Abdij Sion te Diepenveen?
Gecontroleerd en goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Conferentieoord en Hotel ROLDUC
Kerkrade
Heyendallaan 82
Ik ook niet, hij is inderdaad lastig. Of zo'n "oh ja!"...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat vaag, een megakantoor met eigen perron
Ik heb wat gezocht, heb veel steden bekeken, langs spoorlijnen geklikt, maar dit kan ik niet echt vinden.
Dan heb je niet alle stations geprobeerd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
Geef eens een hint, heb ook al verschillende stations geprobeerd, maar zonder resultaat
hmm welke richting van t land moeten we zoeken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:58 schreef Price het volgende:
[..]
Dan heb je niet alle stations geprobeerd.
(Er zijn ook stations waar geen treinen komen bijv.)
Nu wordt ie wel erg makkelijk!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:58 schreef Price het volgende:
[..]
Dan heb je niet alle stations geprobeerd.
(Er zijn ook stations waar geen treinen komen bijv.)
Westquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm welke richting van t land moeten we zoeken?
noord, oost zuid west?
Klopt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:51 schreef Rockfire het volgende:
Amstelveen
Halte Gondel bevindt zich op de grens tussen de Amstelveense wijken Waardhuizen en Middenhoven. Naast de halte bevindt zich het voormalig hoofdkantoor van Xerox Nederland, en het huidige Europese hoofdkantoor van speelgoedfabrikant Mattel.
bron
Klopt! (ook bekend uit een Bavaria-reclame)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is volgens mij Nederland
(dorpje tussen Blokzijl en de Weerribben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |