Omdat ik om 19:07 de trein heb.quote:
Ik geloof je niet. Je zit nu vast met een laptop al in stairway!quote:
Chowi. Hasjquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:00 schreef Chowi het volgende:
Hoiii, jullie gaan vanavond zo'n spijt krijgen dat ik er ook ben.
Oh ja, ik heb nog een FOK! shirt. Naah, die laat ik ook maar thuis. Nog nooit aan gehad btw.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik doe mijn Fok! shirt niet aan!
Doe maar niet nee straks worden we tussen CS en de Stairway in elkaar geslagen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb nog een FOK! shirt. Naah, die laat ik ook maar thuis. Nog nooit aan gehad btw.
We? Ik ga niet naar CS hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Doe maar niet nee straks worden we tussen CS en de Stairway in elkaar geslagen!
Provocerend shirt![]()
Tof.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:00 schreef Chowi het volgende:
Hoiii, jullie gaan vanavond zo'n spijt krijgen dat ik er ook ben.
Goed plan.quote:
Voorbereidingen allang getroffen joh.quote:
Ooh, dus dat wordt leuk vanavond?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voorbereidingen allang getroffen joh.
De mijne gaat om 19:07. Ik moet over 2 uurtjes alweer weg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh ja jij gaat op de fiets!
Eens kijken...
[afbeelding]
Ik heb nog een uurtje!
Ik kom wel in de buurt van CS. Dan kan ik nog net iedereen zien als je richting CS lopen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh ja jij gaat op de fiets!
Eens kijken...
[afbeelding]
Ik heb nog een uurtje!
Ja. Maar dat word het sowieso, nuchter of niet.quote:
Jij bent er, ik ben er en ChrisJX straks ook.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof.
Dit wordt wel echt de grootste meeting in jaren, iig sinds de 5 jaar meet.
Nee sorry ik kan niet blijven 'slapen' ik moet van mijn vriendin om één uur thuis zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:26 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... manlief is vanavond en vannacht niet thuis...
* Brighteyes ziet mogelijkheden.
Jahoi. Sleep meteen een waterpijp mee, dan maak je mij ook gelukkig.quote:
Nozj aan de waterpijp. Dat moet ik zien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jahoi. Sleep meteen een waterpijp mee, dan maak je mij ook gelukkig.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee sorry ik kan niet blijven 'slapen' ik moet van mijn vriendin om één uur thuis zijn.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:24 schreef SnowDoggg het volgende:
Wat ben ik toch ook aan het treuzelen! En ik woon nogwel in Utrecht![]()
Het is dát of een accute bronchitishoest, die 2 uur aanblijft.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nozj aan de waterpijp. Dat moet ik zien.
Heb ik niet, wel een vapoding. Heb alleen geen wiet meer over om erin te doen. Maar vlgens mij neemt dingie een bong mee.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jahoi. Sleep meteen een waterpijp mee, dan maak je mij ook gelukkig.
Zitten jullie boven of beneden?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Ja losers we zitten er allang.
Wifi is gratis
Boven is het restaurant, we zitten achterinquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zitten jullie boven of beneden?
Kon het niet meer aan zelfsquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Er wordt al HEEEEEEEL veel geknuffleld.
Alleen op het eind wel verdovende muziek. Ofwel, te lang erin staan en je hoort de volgende 3 weken niks meerquote:
Zo kuuun je ook uit de kast komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:23 schreef Q. het volgende:
Meetings zijn voor homo's.
Foto's?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Harold en the_witch, Dribbel_ en fraubitch gingen zo met elkaars tong in hun mond!![]()
Wat een geluk dat mijn trein mijn lul achterna ging.quote:
Niet andersom?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wat een geluk dat mijn trein mijn lul achterna ging.
lolquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wel een beetje kut mijn username...
"Hoi en hoe heet jij op Fok!?"
"ikwilookwatzeggen"
"Ja.."![]()
![]()
voorlichting geloof ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:19 schreef TwyLight het volgende:
Wat is yvonne aan het doen met die gozert?
pollewopjes is een goed iets neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:15 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi.
Wat een pollewopjes zijn jullie allegaar.
Jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
pollewopjes is een goed iets neem ik aan?
![]()
Dat is Harold, Yvonne kon op de een of andere mysterieuse manier niet van hem afblijvenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:19 schreef TwyLight het volgende:
Wat is yvonne aan het doen met die gozert?
Lila en hij hebben wel een aantal keer zeer vertrengeld inelkaar gezeten ofzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat is Harold, Yvonne kon op de een of andere mysterieuse manier niet van hem afblijven![]()
Net als the_witch![]()
De volgende keer trek ik ook een superman shirt aan!![]()
Er zijn foto'squote:Op zaterdag 30 september 2006 01:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lila en hij hebben wel een aantal keer zeer vertrengeld inelkaar gezeten ofzo.
Ik heb geen alcohol meer in huisquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[afbeelding]
* bier uit de koelkast pakt
Snel terug naar die meet dan!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol meer in huis
Je was er!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:35 schreef Q. het volgende:
Gezellig! Ik kom niet.
Nee, al genoeg alcohol voor mijquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Snel terug naar die meet dan!
Leugens!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je was er!
Tof! [afbeelding]
HEB IK EEN HAKENKRUIS OP MIJN VOORHOOFD STAAN?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Toen ik dacht dat Q. bij de fp-crew hoorde was het al te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |