Heb ik niet, wel een vapoding. Heb alleen geen wiet meer over om erin te doen. Maar vlgens mij neemt dingie een bong mee.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jahoi. Sleep meteen een waterpijp mee, dan maak je mij ook gelukkig.
Zitten jullie boven of beneden?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Ja losers we zitten er allang.
Wifi is gratis
Boven is het restaurant, we zitten achterinquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zitten jullie boven of beneden?
Kon het niet meer aan zelfsquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Er wordt al HEEEEEEEL veel geknuffleld.
Alleen op het eind wel verdovende muziek. Ofwel, te lang erin staan en je hoort de volgende 3 weken niks meerquote:
Zo kuuun je ook uit de kast komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:23 schreef Q. het volgende:
Meetings zijn voor homo's.
Foto's?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Harold en the_witch, Dribbel_ en fraubitch gingen zo met elkaars tong in hun mond!![]()
Wat een geluk dat mijn trein mijn lul achterna ging.quote:
Niet andersom?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wat een geluk dat mijn trein mijn lul achterna ging.
lolquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wel een beetje kut mijn username...
"Hoi en hoe heet jij op Fok!?"
"ikwilookwatzeggen"
"Ja.."![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |