Omdat ik om 19:07 de trein heb.quote:
Ik geloof je niet. Je zit nu vast met een laptop al in stairway!quote:
Chowi. Hasjquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:00 schreef Chowi het volgende:
Hoiii, jullie gaan vanavond zo'n spijt krijgen dat ik er ook ben.
Oh ja, ik heb nog een FOK! shirt. Naah, die laat ik ook maar thuis. Nog nooit aan gehad btw.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik doe mijn Fok! shirt niet aan!
Doe maar niet nee straks worden we tussen CS en de Stairway in elkaar geslagen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb nog een FOK! shirt. Naah, die laat ik ook maar thuis. Nog nooit aan gehad btw.
We? Ik ga niet naar CS hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Doe maar niet nee straks worden we tussen CS en de Stairway in elkaar geslagen!
Provocerend shirt![]()
Tof.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:00 schreef Chowi het volgende:
Hoiii, jullie gaan vanavond zo'n spijt krijgen dat ik er ook ben.
Goed plan.quote:
Voorbereidingen allang getroffen joh.quote:
Ooh, dus dat wordt leuk vanavond?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voorbereidingen allang getroffen joh.
De mijne gaat om 19:07. Ik moet over 2 uurtjes alweer weg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh ja jij gaat op de fiets!
Eens kijken...
[afbeelding]
Ik heb nog een uurtje!
Ik kom wel in de buurt van CS. Dan kan ik nog net iedereen zien als je richting CS lopen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh ja jij gaat op de fiets!
Eens kijken...
[afbeelding]
Ik heb nog een uurtje!
Ja. Maar dat word het sowieso, nuchter of niet.quote:
Jij bent er, ik ben er en ChrisJX straks ook.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof.
Dit wordt wel echt de grootste meeting in jaren, iig sinds de 5 jaar meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |