Jij bent sinds onze laatste ontmoeting flink veranderd...quote:
quote:
quote:
Lekker wijf, is goed voor mijn zelfvertrouwenquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Aha, die Biogarde fap-club is er ook weer.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehe, en dan kan je fokkers inhuren Die je even van plek a naar plek b taxieen
Ja zeg dit topic moet ook nog vol.quote:
Oh maar wij baggeraars kunnen beidequote:Op vrijdag 29 september 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja zeg dit topic moet ook nog vol.
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh maar wij baggeraars kunnen beide
Bedoel je mei_stiertje ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik samen met, Pussy, Purple, Ratel & eehm. nog iets.
Geeen ideequote:
Die bestond toch niet ofzo, zei je?quote:
Tot daar PDL.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik sluit af. Puprledoos en ik gaan zo naar het station!
Tot zo allemaal.
Wat nou tot zo 'Allemaal' ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Tot zo allemaal.
nu alquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Tot zo allemaal.
aandachshoerquote:
Ik wordt dement, ik wist zeker dat ik er Sebasser bij had getypt, echt 100%quote:
En ik wordt ook al dik en krijg inhammenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wordt dement, ik wist zeker dat ik er Sebasser bij had getypt, echt 100%![]()
tot zo daar enzoquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Tot zo allemaal.
Je bent geen wijf, en je hebt ook geen tieten, dus je komt gewoon als je hier post.quote:
Ik gaat maar ff naar de BKquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga nu eventjes wat boodschapjes doen en daarna koken. Eten op je maag is handig bij een emeting..
Waarom niet eten op de meeting?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga nu eventjes wat boodschapjes doen en daarna koken. Eten op je maag is handig bij een emeting..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |