Kon het niet meer aan zelfsquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Er wordt al HEEEEEEEL veel geknuffleld.
Alleen op het eind wel verdovende muziek. Ofwel, te lang erin staan en je hoort de volgende 3 weken niks meerquote:
Zo kuuun je ook uit de kast komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:23 schreef Q. het volgende:
Meetings zijn voor homo's.
Foto's?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Harold en the_witch, Dribbel_ en fraubitch gingen zo met elkaars tong in hun mond!![]()
Wat een geluk dat mijn trein mijn lul achterna ging.quote:
Niet andersom?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wat een geluk dat mijn trein mijn lul achterna ging.
lolquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wel een beetje kut mijn username...
"Hoi en hoe heet jij op Fok!?"
"ikwilookwatzeggen"
"Ja.."![]()
![]()
voorlichting geloof ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:19 schreef TwyLight het volgende:
Wat is yvonne aan het doen met die gozert?
pollewopjes is een goed iets neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:15 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi.
Wat een pollewopjes zijn jullie allegaar.
Jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
pollewopjes is een goed iets neem ik aan?
![]()
Dat is Harold, Yvonne kon op de een of andere mysterieuse manier niet van hem afblijvenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:19 schreef TwyLight het volgende:
Wat is yvonne aan het doen met die gozert?
Lila en hij hebben wel een aantal keer zeer vertrengeld inelkaar gezeten ofzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat is Harold, Yvonne kon op de een of andere mysterieuse manier niet van hem afblijven![]()
Net als the_witch![]()
De volgende keer trek ik ook een superman shirt aan!![]()
Er zijn foto'squote:Op zaterdag 30 september 2006 01:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lila en hij hebben wel een aantal keer zeer vertrengeld inelkaar gezeten ofzo.
Ik heb geen alcohol meer in huisquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[afbeelding]
* bier uit de koelkast pakt
Snel terug naar die meet dan!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol meer in huis
Je was er!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:35 schreef Q. het volgende:
Gezellig! Ik kom niet.
Nee, al genoeg alcohol voor mijquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Snel terug naar die meet dan!
Leugens!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je was er!
Tof! [afbeelding]
HEB IK EEN HAKENKRUIS OP MIJN VOORHOOFD STAAN?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Toen ik dacht dat Q. bij de fp-crew hoorde was het al te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |