Ow.quote:
Te weinig voormalig DDR-ers? Nou ja misschien een oostblokkers topic dan? Als er echt zoveel Polen in Nederland zijn als er op de FP word beweerd zullen ze ook wel op Fok zitten denk ik?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow..
Euh, nee, dan niet, maar ik vraag me af of daar wel draagvlak voor is.
Nee, je begrijpt me verkeerd. Dit forum is bedoeld om topics te openen over de plaats waar je woont zodat je er met je medeplaatsgenoten kunt praten/discussieren. Lees anders de OP even door: [FB] Vraag hier de wegquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:27 schreef Traband het volgende:
[..]
Te weinig voormalig DDR-ers? Nou ja misschien een oostblokkers topic dan? Als er echt zoveel Polen in Nederland zijn als er op de FP word beweerd zullen ze ook wel op Fok zitten denk ik?
Maar er waren toch ook reeksen voor Turken? Of is dat in een ander subforum?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. Dit forum is bedoeld om topics te openen over de plaats waar je woont zodat je er met je medeplaatsgenoten kunt praten/discussieren. Lees anders de OP even door: [FB] Vraag hier de weg
Hallo,quote:
Klopt, in GC. Die zijn echter ook beperkt, omdat er een wildgroei ontstond aan topics.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef Traband het volgende:
[..]
Maar er waren toch ook reeksen voor Turken? Of is dat in een ander subforum?
Nah, ook jij bent niet roomser als de paus. Ik heb je nou een paar keer voorbij zien komen in de Delft-topics en da's continu met een negatieve en zeurende ondertoon.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:30 schreef sanni het volgende:
Sow..ik meld even dat ik na tijden SoL te hebben negeerd nu even de bal hier heb teruggekaatst. Madam denkt dat zij de koningin van ONZ/Delft topic's is ,mag maar ga dan niet iedere keer met belerende reacties richting mij denken dat je alles kunt maken omdat je toevallig een milf voor sommigen bent. FOK! is dacht ik niet SoL en vica versa. Negeren heb ik nu een tijdje aangekeken maar als je constant - omdat je een andere mening hebt over een plaats waar ik die dag moet zijn - wordt aangevallen omdat het madam niet aanstaat dan is het goed een keer uit te halen en zaken te benoemen. Ik heb totdan enkele keer haar onjeus bejegend,doe het een ander dan ook niet aan.
Alles,inclusief deze quote en wat daarna volgt - wat toch de aanleiding 'druppel' was - mag van mij weg als jullie de topic schoon willen maken. Doodverwensingen is trouwens helemaal not done.quote:SeaOfLove - maandag 7 mei 2007 @ 19:03
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:13 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] ben nu al 3 uur in Delft en er is hier dus echt niets open voor 10:00 uur. [afbeelding] Maar goed, wat ik moet doen vandaag kan ik wel doen en daar gaat hem om.
loop niet steeds zo te mauwen als je Delft bezoekt
En spring anders in de Schie
Fixed.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:41 schreef descendent1 het volgende:
Zwolle 37 moet worden Zwolle 38! Help?
(ik open dr ook weer eens eentje hoor..![]()
Zwolle#38: Skinny dippin met chickies!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:02 schreef Leintje het volgende:
Ik heb binnenkort een BBQ bij de Wythemerplas in Zwolle. Nu schijnt dat nogal een verlaten stukje Zwolle te zijn heb ik me horen vertellen. Zelfs de routeplanner geeft geen route daar aan.
Dus mijn vraag; zijn er mensen die weten hoe ik zsm van het station Zwolle bij de Wythemerplas kom met openbaar vervoer? En moet ik dan ver lopen!?
Dankjullie wel!!
xx
At your service.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:47 schreef dubidub het volgende:
Het Westland [ XIV ] - Breng 't nog wat op
Dicht svp.
De TT doet echter vermoeden van wel.quote:
Verdomd! Die link had ik nog niet gelegd.quote:
Comme tu veux.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Delft valt in herhaling mag dicht... ienepien had besloten het toch maar zelf te proberen![]()
No prob.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Breda #50. Waar oud én nieuw elkaar ontmoeten.
Slotje svp, dubbel.
Ik zag je PM eerder dan dit bericht.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:32 schreef BoBi het volgende:
Gent Foto's
Hoi Mystique,
OK, maar in dit geval gaat het specifiek over foto's van Gent. Horen die niet thuis in Stad & Streek?
:c), BoBi
behoorlijk vervelend.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:00 schreef dubidub het volgende:
Het Westland - Deel XVII - Jij achter het glas
dubidubloopt bij ons een bischen te etteren
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:14 schreef Dagonet het volgende:
Eens kijken
Emg, het veranderen van quotes, dat hebben we al lang niet meer gezien.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:11 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
behoorlijk vervelend.
kan een modje hier iets aan doen?
Kan hij niks aan doen; lag aan hotlink protectiequote:
Ah is dat het excuus tegenwoordig om zulke smerige plaatjes te posten, weten we dat ook weerquote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan hij niks aan doen; lag aan hotlink protectie![]()
Zeik niet zo en ga maar lekker buiten voetballenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
Ah is dat het excuus tegenwoordig om zulke smerige plaatjes te posten, weten we dat ook weer![]()
voor de zekerheidquote:Op maandag 28 mei 2007 14:19 schreef Dagonet het volgende:
Ik had het al gezien VVV, dat wil niet zeggen dat jij het dan maar nog een keer moet quoten.
Hoeft niet, ik kan de complete editgeschiedenis van een post bekijken al wijzig je een post 50 keer.quote:
Alright. Wist ik niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik kan de complete editgeschiedenis van een post bekijken al wijzig je een post 50 keer.
Ga je nou normaal doen of blijf je kutten? Waarom begon je op die manier in het topic?
Pff. dan niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:28 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, als ik je postgeschiedenis bekijk zit je nu op het randje van een ban wegens topicverneuken en dat binnen 4 uur na registratie van dit account.
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Misstique heeft hem al een keer ge-edit, dus dan kan jij hem niet meer edittenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik kan de OP niet wijzigen van het topic:
Hengelo (ov) Deel 2!
Krijg de melding:
[..]
![]()
-edit- Ah, wat Dago zegt dusquote:[ Bericht 27% gewijzigd door Misstique op 17-06-2007 18:21 ]
Nou er staat:quote:Op maandag 18 juni 2007 13:06 schreef Dagonet het volgende:
Dat komt omdat gisteren de OP op verzoek is aangepast door Tiek, de oude is vervangen door de huidige. Wat wil jij veranderen dan?
quote:Sta jij er niet bij maar woon je wel in Hengelo? Laat het TS weten zodat hij de OP aan kan passen
Heb ik al aangepast in de OPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |