No prob.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Breda #50. Waar oud én nieuw elkaar ontmoeten.
Slotje svp, dubbel.
Ik zag je PM eerder dan dit bericht.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:32 schreef BoBi het volgende:
Gent Foto's
Hoi Mystique,
OK, maar in dit geval gaat het specifiek over foto's van Gent. Horen die niet thuis in Stad & Streek?
:c), BoBi
behoorlijk vervelend.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:00 schreef dubidub het volgende:
Het Westland - Deel XVII - Jij achter het glas
dubidubloopt bij ons een bischen te etteren
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:14 schreef Dagonet het volgende:
Eens kijken
Emg, het veranderen van quotes, dat hebben we al lang niet meer gezien.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:11 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
behoorlijk vervelend.
kan een modje hier iets aan doen?
Kan hij niks aan doen; lag aan hotlink protectiequote:
Ah is dat het excuus tegenwoordig om zulke smerige plaatjes te posten, weten we dat ook weerquote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan hij niks aan doen; lag aan hotlink protectie![]()
Zeik niet zo en ga maar lekker buiten voetballenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
Ah is dat het excuus tegenwoordig om zulke smerige plaatjes te posten, weten we dat ook weer![]()
voor de zekerheidquote:Op maandag 28 mei 2007 14:19 schreef Dagonet het volgende:
Ik had het al gezien VVV, dat wil niet zeggen dat jij het dan maar nog een keer moet quoten.
Hoeft niet, ik kan de complete editgeschiedenis van een post bekijken al wijzig je een post 50 keer.quote:
Alright. Wist ik niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik kan de complete editgeschiedenis van een post bekijken al wijzig je een post 50 keer.
Ga je nou normaal doen of blijf je kutten? Waarom begon je op die manier in het topic?
Pff. dan niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:28 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, als ik je postgeschiedenis bekijk zit je nu op het randje van een ban wegens topicverneuken en dat binnen 4 uur na registratie van dit account.
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Misstique heeft hem al een keer ge-edit, dus dan kan jij hem niet meer edittenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik kan de OP niet wijzigen van het topic:
Hengelo (ov) Deel 2!
Krijg de melding:
[..]
![]()
-edit- Ah, wat Dago zegt dusquote:[ Bericht 27% gewijzigd door Misstique op 17-06-2007 18:21 ]
Nou er staat:quote:Op maandag 18 juni 2007 13:06 schreef Dagonet het volgende:
Dat komt omdat gisteren de OP op verzoek is aangepast door Tiek, de oude is vervangen door de huidige. Wat wil jij veranderen dan?
quote:Sta jij er niet bij maar woon je wel in Hengelo? Laat het TS weten zodat hij de OP aan kan passen
Heb ik al aangepast in de OPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |