Mag ik deze in het singlestopic zetten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:02 schreef veldmuis het volgende:
Ook alleen maar omdat ik erbij was! Dus als iemand bang is voor een mislukte date: nodig me uit en geef me bier!
Heeft geen zin; vm wil alleen afspreken op 1 januari 2008.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik deze in het singlestopic zetten?.
Ik ga hier natuurlijk niet prijsgeven hoevaak we lurken, maar we zijn redelijk op de hoogte van wie en wat er in de verschillende topics speelt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag, af en toe zal er best eens klacht komen over een bepaalde user, dan checken jullie betreffende topic en spreken desbetreffende user aan.
Maar bladeren jullie de topics ook gewoon door als er geen klachten in FB of via PM zijn gekomen?
Dat vraag ik omdat Bravebart zo graag een keer tubgirl wil posten en wij zeggen dat hij dat gewoon kan doen want we kunnen het ons niet voorstellen dat jullie met onze slowchat meelezen![]()
Je zou het geheim houdenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag, af en toe zal er best eens klacht komen over een bepaalde user, dan checken jullie betreffende topic en spreken desbetreffende user aan.
Maar bladeren jullie de topics ook gewoon door als er geen klachten in FB of via PM zijn gekomen?
Dat vraag ik omdat Bravebart zo graag een keer tubgirl wil posten en wij zeggen dat hij dat gewoon kan doen want we kunnen het ons niet voorstellen dat jullie met onze slowchat meelezen![]()
Alleen als je erbij zet dat ik ook een lekker wijf moet!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik deze in het singlestopic zetten?.
Leuk om te horen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
En verder natuurlijk erg leuk subforum dit. Zo had ik het me nooit kunnen voorstellen dat ik ooit met die kutstudenten in Delft zou lullen en zij ws niet dat ze met zo'n oud mens met kind zouden kleppen. Uiteindelijk is er onderling met enige regelmaat ook gewoon irl contact![]()
veldmuis roeleert alle andere muizen de pan uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:10 schreef JDude het volgende:
Herkenbaar wel. Nu weet ik tenminste wie de Grote Veldmuis is. En wie er achter die kiwi zit!
Jep. Ik ben spontaan veldmuis-fan geworden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:10 schreef JDude het volgende:
Herkenbaar wel. Nu weet ik tenminste wie de Grote Veldmuis is. En wie er achter die kiwi zit!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alleen als je erbij zet dat ik ook een lekker wijf moet!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:12 schreef Misstique het volgende:
Ik krijg net een hele waardevolle tip; als je wilt dat je date slaagt, nodig veldmuis dan ook uit. Gegarandeerd succes.
Voorwaarde is wel dat je ook een bevallige dame voor hem meeneemt. En hem bier geeft. Kleine moeite, lijkt me.
Zegt de user met een muis UIquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
veldmuis roeleert alle andere muizen de pan uit![]()
Ik heb je naam al gehighlight, elke post in STA wordt van nu af gescanned op smerige plaatjes.quote:
Tnxx was ik echt benieuwd naar ook, juist omdat dit een subforum is waar je maar weinig getrol kan verwachten volgens mij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga hier natuurlijk niet prijsgeven hoevaak we lurken, maar we zijn redelijk op de hoogte van wie en wat er in de verschillende topics speelt.
Hehe, ik zal vannacht weleens op zoek gaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb je naam al gehighlight, elke post in STA wordt van nu af gescanned op smerige plaatjes.
Sletquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was heel mijn muis vergeten![]()
![]()
![]()
maar ik ga weer ff fobo-sletten![]()
Ahjoh...dat tentamen kun je altijd weer inhalen tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:04 schreef Frazz het volgende:
Dankzij STA heb ik een heerlijk dagje Scheveningen gehad maandag!
En mn tentamen gemist maar dat terzijde
Ja, we hebben het gezellig gehad hè!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:04 schreef Frazz het volgende:
Dankzij STA heb ik een heerlijk dagje Scheveningen gehad maandag!
En mn tentamen gemist maar dat terzijde
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:47 schreef Misstique het volgende:
Alhoewel, positieve feedback is natuurlijk óók feedback.
Hihi, misschien moet je een centraal slowchattopic maken!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:47 schreef Misstique het volgende:
Alhoewel, positieve feedback is natuurlijk óók feedback.
Waarom die kick?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:48 schreef Citronella het volgende:
Kick
Wil deze FB blijkbaar bovenin de AT hebbenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:20 schreef JDude het volgende:
Citronella is van 't kamp, daar zijn ze niet van dat subtiele!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:20 schreef JDude het volgende:
Citronella is van 't kamp, daar zijn ze niet van dat subtiele!
Done.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef dubidub het volgende:
Het Westland #10: Pokertoernooi?
Dees ken dicht.
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:21 schreef tha_rizzo het volgende:
ik heb een verschrikkelijke vaut gemaakt
kan iemand de TT van Breda #34, waar men immer van des levens geniet naar Breda #34, waar men immer des levens geniet veranderen?
Ik ben ook blij dat ik ondersteuning heb, in mn eentje zou ik het niet aankunnen.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef veldmuis het volgende:
Zoeen toffe moderatie hier!
quote:Miss: Ik ben begonnen op STA (samen met Conflict) en zie dat nu meer als mijn forumpje. Het is een gezellig en knus subforum met leuke en informatieve reeksen en de users gedragen zich voorbeeldig.![]()
Oss. De TOP stad. (nr2)quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:18 schreef Traband het volgende:
Is er al een topic voor ossi's?
UTFSquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:18 schreef Traband het volgende:
Is er al een topic voor ossi's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |