Laten we eerst ff kijken of er een deel 2 komt, dan zet ik hem wel voor je in de wiki.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef sararaats het volgende:
hoe kan ik m'n OP in de FOK!wiki zetten?
Aangepast.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:53 schreef sararaats het volgende:
er staan 2 foutjes in de OP
Vormingscentrum .t Gasthuis en GC .t Schoolhuis
dit moet zijn: Vormingscentrum 't Gasthuis en GC 't Schoolhuis
kan een modje er even naar kijken aub?
Wuustwezel (B)
Den Helder, is er IETS positiefs over te zeggen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:49 schreef Zwaffel het volgende:
hebben we eigenlijk al een den helder topic? kon hem niet zo snel vinden
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ede (deel II)
Mag hier aan de TT worden toegevoegd dat het om deeltje 2 gaat?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Utrecht IX - Dan zie ' t ouwe grachie.......
Mag de XX in de TT veranderd naar IX ? We zijn wel snel in Utrecht, maar we zijn niet bezig aan ons 20e topic.
Was ik helemaal vergeten.quote:
Wat moet het worden?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:28 schreef whoops het volgende:
Men is het er hier over eens dat de TT wel anders mag:
Deventer #5: Zaadvolle saus bij de DonerX
Doe maar "Deventer #5: Nu, zonder ranzige topictitel!" of zo...quote:
Done.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Doe maar "Deventer #5: Nu, zonder ranzige topictitel!" of zo...
Thanks!quote:
Valt me weer een beetje tegenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een beetje geduld zou jullie niet misstaan. We zijn niet 24/7 op ons forumpje aan het F5'en en soms moeten we ook wel eens eten enzo. Er gaat niemand dood als er een dubbel topic staat en er komt echt wel een mod voorbij die de boel weer in orde maakt.
Nee, alle mods kunnen die zien, maar als er geen levensbedreigende situaties zijn, zullen andere mods geen slotjes gaan zetten oid. In dit geval was het dus even wachten op mij of Dago.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Valt me weer een beetje tegen.
Maar even serieus, krijgen alleen de modjes van het desbetreffende subforum de TR te zien dan?
Ahzo...tnx voor je antwoordquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, alle mods kunnen die zien, maar als er geen levensbedreigende situaties zijn, zullen andere mods geen slotjes gaan zetten oid. In dit geval was het dus even wachten op mij of Dago.
Bij deze.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:31 schreef MaxMark het volgende:
Groningen stad #9 Er gaat toch niets boven
Hier mag wel ergens een s-je bij
Gaat helaas niet, is een bugje.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:23 schreef Herr_Munk het volgende:
Kan een modje bij de Tilburg topic "Kèke of ie kèkt en als ie kèkt niet kèke" de è's terug plaatsen? Ze zijn warempel weg
Nope.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:31 schreef -Wolf- het volgende:
Leiden!
Dat mag niet in VBL. Mag het hier wel?.
Eens en aangepast.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:08 schreef MouseInteractive het volgende:
Zou de titel van het Den Helder topic niet gewijzigd kunnen worden in gewoon "Den Helder". Ik vind de titel nu een beetje negatieve lading hebben, en dat lokt natuurlijk ook alleen maar negatieve reacties uit
Den Helder
3e rechts, dan na zo'n 600 meter linksaf de snelweg op en dan afslag hamelen.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:00 schreef MrManiak het volgende:
♪ Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer? ♪
Welke snelweg, want vanaf de A2 zie ik geen afslagbordje...quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
3e rechts, dan na zo'n 600 meter linksaf de snelweg op en dan afslag hamelen.
Inderdaad, thanx.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:55 schreef Sylvana het volgende:
Zwolle #23 Wie Zwolle niet eert is het grote niet weert
niet echt een normale post
At your service.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:10 schreef renz0r het volgende:
Zwijndrecht #3 Met de mooiste watertoren van Nederland
Wilt een mod svp de streep wehalen, dus zo dat het er zo uitziet: Zwijndrecht #3 Met de mooiste watertoren van Nederland.
Dan is de hele naam in het subforum te zien, nu zie je de d van nederland net niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |