dit vraagt om een foto natuurlijk hequote:Op donderdag 11 januari 2007 16:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Moet vanavond werken en omdat ik goed voor mijn gasten zorg (en vooral de vrouwelijke natuurlijk) trek ik dan een strak shirt aan zodat iedereen mijn goddelijke lichaam kan zienUiteraard helemaal in het zwart zodat ik een goede reden heb om Johnny Cash te draaien
Kom gezellig langs vanavondquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dit vraagt om een foto natuurlijk he
Ghehe dat doet mij denken aan de aflevering (Will and Grace) met die 2 homo's Will and dinges.. die een nieuwe homo de homo trekjes aan gingen leren. Was ook iets met een strak shirt.. ehrr.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Moet vanavond werken en omdat ik goed voor mijn gasten zorg (en vooral de vrouwelijke natuurlijk) trek ik dan een strak shirt aan zodat iedereen mijn goddelijke lichaam kan zien![]()
Strak shirt is niet gayquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:00 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ghehe dat doet mij denken aan de aflevering (Will and Grace) met die 2 homo's Will and dinges.. die een nieuwe homo de homo trekjes aan gingen leren. Was ook iets met een strak shirt.. ehrr.
Hoeraaaa nieuw horloge is binnen.
Dus?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer helemaal door de storm en de regen heen
De tondeuse is al een tijd geleden over mijn kop gegaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef MM-Luna het volgende:
Awww je bent kalende? Mooi shirt inderdaad, kleurt mooi bij dat rood.
Beters!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:26 schreef beelz het volgende:
[..]
De tondeuse is al een tijd geleden over mijn kop gegaan
Oepsieee.. heb jij daar zomaar pardoes een verkeerde afslag te pakken. Geeft niet hoor, we maken allemaal wel eens een foutjequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:50 schreef defranseslag het volgende:
Waar doe je het van,quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle! Bijna weekend! Lekker naar Scheveningen met uiteraard een bezoekje aan de crazypianos!! 5 sterren hotel geboekt, heb meelij
*jaloers is*quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle! Bijna weekend! Lekker naar Scheveningen met uiteraard een bezoekje aan de crazypianos!! 5 sterren hotel geboekt, heb meelij
Ik heb alleen geboekt, niet betaald. Ik ben een hoer!quote:
Ik ben de enige slet hiero hoor,quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb alleen geboekt, niet betaald. Ik ben een hoer!![]()
Het is wel duidelijk dat jij er elke week zit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Oepsieee.. heb jij daar zomaar pardoes een verkeerde afslag te pakken. Geeft niet hoor, we maken allemaal wel eens een foutje![]()
Who cares about voetjesbal anyway
Beetje saai een paar lui achter een balletje laten aanrennen, terwijl de toeschouwers als een stel apen tekeer gaan vanaf hun plastic stoeltjes. Moet je ze eens zien als hun club gaat verliezen, lekker de boel naar de tering rammen en beetje ruzie zoeken hier en daar en zelfs janken. Een echte mannensport, bwahaha.. En dan als bijna 30er beetje leuzen roepen met kanker dit en kanker dat, versjes.. rechtstreeks geinspireerd uit groep 3 meuk, afgepakt van hun kindertjes in trainingspak met blond matje in hun nek. Nee, voetbal.. dat is toch niks aan!
jij alleen online ja, ik irlquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben de enige slet hiero hoor,.
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:20 schreef navvy het volgende:
Als jij op de Zwollemeet nou eens laat zien wie de enige echte Zwolle- slet is Site!
Je meld je aan als vrijwilliger?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:20 schreef navvy het volgende:
Als jij op de Zwollemeet nou eens laat zien wie de enige echte Zwolle- slet is Site!
Ik slettebak niet bij meetsquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je meld je aan als vrijwilliger?.
Ja nou en of!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:47 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij er elke week zit.
Niet dacht ik.. wellicht dat andere posters hier anders over denken. Je leest wel eens wat, doet indrukken op.. je kent het vast wel. Maar ooooh niet netjes om iemand een slet te noemen hoor!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:38 schreef annoylikethewind het volgende:
Sinds wanneer is het leuk om een slet te zijn![]()
Heej buurman, ik hier?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:40 schreef navvy het volgende:
Sinds Zwolle topic nr 23!
Hallo buurvrouw! Hoe gaat de banenjacht?
Gelukkig, dan ben ik niet de enigequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:48 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Niet dacht ik.. wellicht dat andere posters hier anders over denken. Je leest wel eens wat, doet indrukken op.. je kent het vast wel. Maar ooooh niet netjes om iemand een slet te noemen hoor!![]()
Ik zat eigenlijk gewoon te wachten tot iemand zoiets ging neertypen, nu ben jij mijn heldin!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:55 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik niet de enige
ga anders f flekker dansen bij de Bloopersquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:04 schreef MM-Luna het volgende:
Buh, verveling zeg.
Postkrediet natuurlijk... duh!quote:
Had m ff aan staan maar wist me niet echt te boeien. Nog nooit meegemaakt hier trouwens in Zwolle.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:04 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben er weer, film "Loverboy" gekeken, helaas had je zulke jongens ook bij mijn middelbare school staan met hun dikke patserwagens. Ik wil niet weten of en hoeveel slachtoffers ze gemaakt hebben, maar was wel groot probleem in die stad
In Zwolle heb je ze ook genoeg hoor, daar hebben ze er zelfs speciaal project voor (gehad)quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:31 schreef navvy het volgende:
[..]
Had m ff aan staan maar wist me niet echt te boeien. Nog nooit meegemaakt hier trouwens in Zwolle.
Werden ze opgeleid?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In Zwolle heb je ze ook genoeg hoor, daar hebben ze er zelfs speciaal project voor (gehad)
Aaaw, eindelijk erkenningquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:57 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk gewoon te wachten tot iemand zoiets ging neertypen, nu ben jij mijn heldin!![]()
Waar ben jij opgegroeid dan??quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:04 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben er weer, film "Loverboy" gekeken, helaas had je zulke jongens ook bij mijn middelbare school staan met hun dikke patserwagens. Ik wil niet weten of en hoeveel slachtoffers ze gemaakt hebben, maar was wel groot probleem in die stad
naja, opeggroeid, woonde in Nijkerk, maar zat in Harderwijk op school en daar was het echt groot probleemquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:38 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Waar ben jij opgegroeid dan??
Hier in Zwolle is iig het eerste project gestart, een primeur in NL een aantal jaar geleden. Zelf nooit wat van gemerkt, maar ze zoeken ook bepaalde types en dat ben ik niet... Denk ook niet dat er veel loverboys door de Docter huppelen, dus de kans was sowieso al wat kleiner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |