oh zoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:17 schreef speknek het volgende:
Ik heb van tien uur 's ochtends tot twaalf uur 's avonds verhuist, dan heb ik toch niet gewerkt?
Nee zeker niet. Ik namelijk nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:23 schreef Q. het volgende:
Krijgen? Niet iedereen werkt op het belastinggeld van een ander hoor.
Arenaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dienstmededeling: je wil op maandag echt uit de Arena blijven.*
Wat ik daar deed ? Naborrelen na een borrel van Tivoli.
*Tenzij je gewillige eerstejaars blonde meisjes met bierspoilers wil. In dat geval zegt tante Au3: "Ga eens op maandag naar de Arena !"
XX is 20quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:41 schreef kwib het volgende:
Topic nr 10 in de reeks en nu pas kom ik er achter dat er een subforum is met een Utrecht-topic![]()
Waarschijnlijk komt dat doordat ik net pas zie dat er uberhaupt een Stad en Streek subforum is
Ik hou van mijn stad![]()
damn me...quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Onze wijkagent is trouwens de bom. Echt super dat ie zo behulpzaam is enzo. En hij heeft een snor, zoals dat een goede agent betaamt..
dan ga ik het station maar es een dagje mijdenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:18 schreef Christine het volgende:
Over bom gesproken, volgende week woensdag is er een oefening met een nepbom op Utrecht Centraal..
Treinverkeer niet, maar de reizigers wel vrees ik. Maar goed ik hoef die hele dag niet met de trein dus dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Christine het volgende:
Het is alleen 's avonds en het treinverkeer ondervindt geen hinder (zeggen ze).
Is dat ook mijn wijkpolitiemacht?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Christine het volgende:
Wij hebben geen wijkagent, maar een wijkspolitiemacht ofzo. Ze komen in elk geval altijd met vijf wagens tegelijk langs en dan ook nog wat motoren erbij, of wat mensen op een fiets. Ik weet geen namen, maar daar kan ik wel eens naar vragen.
Arie Verrips!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:15 schreef Joesse het volgende:
[..]
over de bom gesproken, die weerman van RTV Utrecht is de bom![]()
Hey Koos werkeloos; de meeste mensen hebben helemaal geen tijd om doordeweeks de kroeg in te duiken; die moeten werken!Fokken!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:13 schreef Kanogor het volgende:
Jeezus, is er niks te doen op dinsdag avond/nacht in Utregg? Ik heb gister de halve stad doorgefietst, met een kritische dame achterop.... Monza dicht? Uiteindelijk maar gesettled voor t Pakhuis...
Man, wat een desillusie...
Jij wilde toch geen fokkers?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dinsdag zou ik gewoon met de dame in kwestie in een leuke kroeg gaan zitten, en als die dan dichtgaat, dan heb je een goed excuus om bij jou thuis nog een fles wijn open te trekken. Kat in 't bakkie.
Oh, geef ik mezelf nu weg ?!
Je deed geen alcohol meer toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dinsdag zou ik gewoon met de dame in kwestie in een leuke kroeg gaan zitten, en als die dan dichtgaat, dan heb je een goed excuus om bij jou thuis nog een fles wijn open te trekken. Kat in 't bakkie.
bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat is correct.quote:
Ach, wijn, spa rood, same difference.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:46 schreef speknek het volgende:
Je deed geen alcohol meer toch?
thanks tante audreyquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is correct.
[..]
Ach, wijn, spa rood, same difference.
En ja, geloof me, deze "versiertruuk" werkt perfect.. Want als je nogsteeds leuk aan het praten bent als de kroeg dichtgaat dan kun je heel subtiel zeggen "Ja, het enige dat nu nog open is is Le Carafon, en daar wil je ook niet zitten. Dat heb je op een dinsdag. Ik heb nog wel een fles wijn/spa rood thuis, zin om nog even bij mij iets te drinken ?" En als ze dan meegaat, en ze is bij jou thuis, en zij woont in Overvecht en jij in Rijnsweerd, dan is naar Overvecht fietsen opeens heel veel moeite.
.
Echt waar, probeer het maar eens uit.
maar je hebt iig een toffe avatar!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
En het probleem ligt 'm niet bij die dinsdag.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Niet dat ie bij mij werkt, ofzo. Het gaat al mis bij stap 1: "Vind iemand die je leuk/aardig/vertoonbaar genoeg vindt om mee in een kroeg te gaan zitten op dinsdag." Maargoed, laten we daar niet over beginnen.
En als die persoon er dan is, zorg dan dat deze niet de hele avond met je ex aan het ouwehoeren isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Niet dat ie bij mij werkt, ofzo. Het gaat al mis bij stap 1: "Vind iemand die je leuk/aardig/vertoonbaar genoeg vindt om mee in een kroeg te gaan zitten op dinsdag." Maargoed, laten we daar niet over beginnen.
Wil je bieden op d'r telefoonnummer?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:56 schreef Asmodean het volgende:
[..]
![]()
ik ben aardig, maar wel een fokker, dus dat gaat over
En toen was je oor weer lekker schoon?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:25 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ging d'r een spa voeren en toen ging ze in m'n oor tetteren
Jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En toen was je oor weer lekker schoon?
Moet je vrijdag ook werken tijdens de N8 van de uitzendkr8?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
En het probleem ligt 'm niet bij die dinsdag.
Nee, ik moet werken bij Dr. Lektroluv op De Helling. (Live ! Uw eigenste Au3 ! Te bewonderen ! Leuke electrodj gratis op de koop toe ! Met bier !)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Moet je vrijdag ook werken tijdens de N8 van de uitzendkr8?
Godver, dat wordt volgens mij een vette party, maar ik moet de volgende dag om 07:00 op omdat ik gezond wil doen dit jaar en ben gaan tennissen op achtelijke tijden.... Misschein ga ik toch eventjes....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, ik moet werken bij Dr. Lektroluv op De Helling. (Live ! Uw eigenste Au3 ! Te bewonderen ! Leuke electrodj gratis op de koop toe ! Met bier !)
Oh en bespaar me dat hele "Nou meisje, als je niemand kan vinden, dan moet je mij eens zien"-geleuter. Mijn vriendinnen beginnen me goftedomme te koppelen. (.) En als ik een avond lang met mijn ex wil praten, dan doe ik dat.
.
(. Ik snap nu waarom mensen denken dat ik een chaggerijnige heks ben.
.)
Ja, sorry SCH, die positie is al vergeven aan Au3quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:16 schreef SCH het volgende:
Is Au3 de diva van dit reeksje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |