oh zoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:17 schreef speknek het volgende:
Ik heb van tien uur 's ochtends tot twaalf uur 's avonds verhuist, dan heb ik toch niet gewerkt?
Nee zeker niet. Ik namelijk nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:23 schreef Q. het volgende:
Krijgen? Niet iedereen werkt op het belastinggeld van een ander hoor.
Arenaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dienstmededeling: je wil op maandag echt uit de Arena blijven.*
Wat ik daar deed ? Naborrelen na een borrel van Tivoli.
*Tenzij je gewillige eerstejaars blonde meisjes met bierspoilers wil. In dat geval zegt tante Au3: "Ga eens op maandag naar de Arena !"
XX is 20quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:41 schreef kwib het volgende:
Topic nr 10 in de reeks en nu pas kom ik er achter dat er een subforum is met een Utrecht-topic![]()
Waarschijnlijk komt dat doordat ik net pas zie dat er uberhaupt een Stad en Streek subforum is
Ik hou van mijn stad![]()
damn me...quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Onze wijkagent is trouwens de bom. Echt super dat ie zo behulpzaam is enzo. En hij heeft een snor, zoals dat een goede agent betaamt..
dan ga ik het station maar es een dagje mijdenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:18 schreef Christine het volgende:
Over bom gesproken, volgende week woensdag is er een oefening met een nepbom op Utrecht Centraal..
Treinverkeer niet, maar de reizigers wel vrees ik. Maar goed ik hoef die hele dag niet met de trein dus dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Christine het volgende:
Het is alleen 's avonds en het treinverkeer ondervindt geen hinder (zeggen ze).
Is dat ook mijn wijkpolitiemacht?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Christine het volgende:
Wij hebben geen wijkagent, maar een wijkspolitiemacht ofzo. Ze komen in elk geval altijd met vijf wagens tegelijk langs en dan ook nog wat motoren erbij, of wat mensen op een fiets. Ik weet geen namen, maar daar kan ik wel eens naar vragen.
Arie Verrips!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:15 schreef Joesse het volgende:
[..]
over de bom gesproken, die weerman van RTV Utrecht is de bom![]()
Hey Koos werkeloos; de meeste mensen hebben helemaal geen tijd om doordeweeks de kroeg in te duiken; die moeten werken!Fokken!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:13 schreef Kanogor het volgende:
Jeezus, is er niks te doen op dinsdag avond/nacht in Utregg? Ik heb gister de halve stad doorgefietst, met een kritische dame achterop.... Monza dicht? Uiteindelijk maar gesettled voor t Pakhuis...
Man, wat een desillusie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |