quote:Op donderdag 28 september 2006 23:19 schreef Ordinair het volgende:
Is een lerares van mij geweest. Ze heeft trouwens ook een relatie gehad met een leerling van haar, een jaar lang. Om je dood te lachen. Dit is overigens nooit bekend geworden, gelukje voor haar. Voor 100 ¤ vertel ik de naam, adres en telefoon nummer van die kerel.
dat gaat vast wel over naarmate ze langer in het huis zitten denk ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Ook Eveline is heel preuts. Als ze zich omkleed doet ze eerst een badjas aan over haar kleren en kleed zich dan om.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Schoonheid is niet aan haar besteed![]()
Dat is 1 iemandquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef SvenM het volgende:
dan moet je wat beter lezen ><
Fout helaas. Ik plaats gewoon foto's van bewoners waar mooie opnames van zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:50 schreef dracula100 het volgende:
Scanman tis wel duidelijk wie jou voorkeur heeft, mooi koppie maar verder.
wel dit gevonden, www.telegraaf.nlquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:34 schreef Westlife-fan het volgende:
Weet iemand waar zij vandaan komt of op school heeft gezeten?![]()
Niet alleen die van jouquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:29 schreef Cruizer het volgende:
Ik kan ook niet begrijpen waarom zij de mooiste vrouw wordt genoemd in de poll. Ze is gewoon lelijk, maar dat is mijn mening.
Zo knap is ze niet (als ze niet van die lompe opmerkingen had gemaakt als "Ik heb er een hekel aan als iemand alleen op me afkomt om mijn mooie koppie", dan was zij knapper geweest) .quote:
Ik ken haar van de basisschoolquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:34 schreef Westlife-fan het volgende:
Weet iemand waar zij vandaan komt of op school heeft gezeten?![]()
Helemaal mee eens. Zowel achter iemands rug als recht in iemands gezicht erg naarquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:41 schreef happyme28 het volgende:
Wat een naar kindheel vervelend
Ze is nu met Stephan en Nicolaas aan het onderhandelen dat zij haar konijn mag houden het hele jaar en dan beloofd zij, op schrift, dat ze alle contactpunten afstaat en over 1 jaar precies het huis verlaat.
Is ook wel te verwachten met dat Uiterlijk. Haar uitlijkerlijk en uitstraling zijn typerend voor Kreng zijn.quote:
Iemand komt VAN Urk, niet UIT Urk.......zeggen de Urkenaren ~ Urnenezen ~ Urkers ~ Urkerdammersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:23 schreef 2609 het volgende:
wtf als ze uit urk komt is ze wel lelijkik vond dr best lekker maar nu
Ik vraag me af wat haar motivatie was om docent te worden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Mensen die "ze aan kan" (zeg maar mensen die minder zijn dan haar in haar ogen) maakt ze af...tsja ze kan niet anders zei ze.
Hmmm zal het dan toch kunnen dat ik indd ergens bij haar in de klas heb gezeten? Want ze komt me toch echt bekend voor... Zeker nu ze in Ermelo heeft gewoond en de meeste mensen daar in Harderwijk op school zaten. Als zij het indd is, zal het wel grappig zijn... Ze kwam in ieder geval erg lief overquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik ken haar van de basisschool
ze woonde destijds in Ermelo
Zo een gevoel heb ik ook bij haar. Kwam ook niet echt geloofwaardig over toen ze aan die persoon aan de telefoon zei dat ze van hem houdt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:44 schreef 2609 het volgende:
volgens mij zou zij wel zo iemand zijn die met een mof zou neuken tijdens de 2e wereldoorlog
Dan is zij dus prima op haar plaats in dit programma.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:09 schreef JohnDope het volgende:
Die sponsor is ook wel een drama, dat oudere figuur denkt even dat meisje te kopen met een borg maar ze kiest voor een ander (met veel minder geld?) ?
In principe wel(maar toch zit er dan wel iets goeds in haar....(was overigens ook te verwachten bij haar uiterlijk en uitstralingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is zij dus prima op haar plaats in dit programma.![]()
Het siert haar dat ze voor tien mille een paar keer op haar rug gaat en na ontvangst van het geld zich nog even door haar ex laat uitwonen om vervolgens in de uitzending de liefde aan diezelfde ex te verklaren?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:33 schreef JohnDope het volgende:
maar als het zo is, dan siert het haar wel ondanks alles (dat ze niet voor die rijke sponsor kiest)....
in principe wel, ze is fout geweest, maar kiest uiteindelijk toch wel voor de juiste.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Het siert haar dat ze voor tien mille een paar keer op haar rug gaat en na ontvangst van het geld zich nog even door haar ex laat uitwonen om vervolgens in de uitzending de liefde aan diezelfde ex te verklaren?![]()
Tot ze voortijdig het huis verlaat en geld nodig heeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
in principe wel, ze is fout geweest, maar kiest uiteindelijk toch wel voor de juiste.....
Tja ik was er allang klaar mee geweest, maar objectief gezien vind ik het ergens wel zoet.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Tot ze voortijdig het huis verlaat en geld nodig heeft.
Dat doet hij wel, die man gaat over lijken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:10 schreef JohnDope het volgende:
en iemand financieel ten gronde richten doet Jonh niet. Al is het alleen al om zijn reputatie te redden.
doet hij echt niet, zijn reputatie is hem veel meer waard dan die paar rotcenten. En op de lange termijn levert hem een goede reputatie ook meer centen op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doet hij wel, die man gaat over lijken.![]()
Die borg heeft Eveline toch al, dus het maakt niets meer uit eigenlijk.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:04 schreef Tissik het volgende:
Ik denk dat die sponsor gewoon zijn nummer heeft gewijigd als zijnde een duidelijke boodschap.
Ik vermoed dat dat precies Eveline haar gedachten zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die borg heeft Eveline toch al, dus het maakt niets meer uit eigenlijk.....
Is inderdaad vreemd te noemen. Zelfs haar familie weet om wie het gaat: "iedereen praat er over in de stad".... Stiekeme lover, dusssss!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:55 schreef Da hopman het volgende:
Weird verhaal over die dubbele sponsorcontracten. Wordt nog leuk met haar daar.
En dan ook nog het verkeerde nummer meenemen zodat je je hoofdsponsor niet kunt bellen.
Waar vandaan? Als je van BB naar hier bedoelt... Ik zit hier al vanaf dag 1 hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:26 schreef Lady-night het volgende:
He scan ben je verhuist??
Ik zie voornamelijk het laatste gezicht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze heeft 2 gezichten, het ene moment ziet ze er echt fucking lekker uit. En het andere moment is ze echt te lelijk voor woorden.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie ook vrijwel alleen het tweede moment maar. Nena mag dan geen groot licht zijn, met deze dame zie je ook geen hand voor ogen.
Ik vind haar steeds erger worden. Wat mij betreft is ze een verschrikkelijke meid. Mag zo snel mogelijk naar dat nieuwe vriendje van haar. Gadverdamme....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:59 schreef happyme28 het volgende:
Ja ik zit met verbazing te luisteren dat gesprek met Stephan. Ik had haar al niet hoog zitten, maar dat wordt alleen maar erger. Ze vind zichzelf zooooooooo intelligent.
Als ze ons dan net als Micheline nog wat mooie plaatjes geeft om te capturen, maar nee hoor... Mevrouw is al net zo preuts als Nena.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik erger me steeds meer aan haar manier van praten, zo snel en beetje binnensmonds. Dan die scheve bek erbij, vreselijk mens.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Eveline tegen Stephan over Brian: "Hij ligt mij niet en ik hem niet. Daarom heb ik hem ook al twee keer van... 'psssst down boy, in je mand' . "
Nena is 1 van de weinige die zich niet door Nicolaas of Stephan in laat peperen. En aardig verweer toont tegen Natasia. Wat dat betreft vind ik Nena sterker dan Eveline die zich als was om Stephan's vinger laat winden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:44 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Erg dit. Wel lachen: weer een arrogant persoon ontmaskerd. Ik hou van arrogante mensen (in dit soort programma's).
Ze kunnen niet allemaal lieve, meningloze Nena's zijn....![]()
Misschien dat die arrogantie iets wordt ingetoomd , als ze straks op internet leest dat bijna iedereen zo onderhand van haar kotst, en dat ze een lelijk wijf is met een te groot voorhoofd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:44 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Erg dit. Wel lachen: weer een arrogant persoon ontmaskerd. Ik hou van arrogante mensen (in dit soort programma's).
Ze kunnen niet allemaal lieve, meningloze Nena's zijn....![]()
Micheline?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Als ze ons dan net als Micheline nog wat mooie plaatjes geeft om te capturen, maar nee hoor...
Echte spraakmakende figuren zitten er niet in, hé?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:09 schreef scanman01 het volgende:
De superspannende Eveline vertelt net dat ze niet rookt, geen alcohol drinkt en ook geen koffie of thee.
Dikke pret met die meid.
En haar karakter inmiddels een beetje kennende, kijkt ze neer op mensen die dat wèl doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:09 schreef scanman01 het volgende:
De superspannende Eveline vertelt net dat ze niet rookt, geen alcohol drinkt en ook geen koffie of thee.
hehe idd, typischquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:37 schreef Gert het volgende:
En haar karakter inmiddels een beetje kennende, kijkt ze neer op mensen die dat wè¬ doen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:23 schreef sirrom het volgende:
[..]
Echte spraakmakende figuren zitten er niet in, hé?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:07 schreef Cynix ® het volgende:
Vergeleken met Eveline is Nena een rocketscientist.
En dit is niet eens TRU!quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
WTF. Je bent terug in de tijd gegaan.![]()
Het is een wisselwerking. Na de eerste indruk, die altijd uiterlijk is, gaat het innerlijk ook tellen, en daar wordt ze niet mooier van. Nou vond ik het sowieso al geen enorme babe, maar ik kan die zelfingenomen pestbakkes van haar nú echt niet meer zién gewoon.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:18 schreef bb-millie het volgende:
Ze ziet er onwijs goed uit, vind ik. Ben daarom ook zeer verbaasd dat het kwijlgehalte hier zeer laag is.
Zouden mannen dus stiekem toch ook wel iets om het innerlijke geven?![]()
Dat mag, maar ik denk er anders over. Ik vind Nena er lekker uit zien, Lesley is een mooie meid, maar van Eveline kan ik dat niet echt zeggen.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:18 schreef bb-millie het volgende:
Ze ziet er onwijs goed uit, vind ik.
Ja, maar pas als het uiterlijk wel aan minimum eisen voldoet.quote:Zouden mannen dus stiekem toch ook wel iets om het innerlijke geven?![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een wisselwerking. Na de eerste indruk, die altijd uiterlijk is, gaat het innerlijk ook tellen, en daar wordt ze niet mooier van. Nou vond ik het sowieso al geen enorme babe, maar ik kan die zelfingenomen pestbakkes van haar nú echt niet meer zién gewoon.![]()
Ze drinkt dus wel alcohol?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef scanman01 het volgende:
DaMook, plaats ook even dit in de OP
"Eveline (24) is vertrouwenspersoon van haar VMBO-leerlingen. Ze is een strenge docente, die niet tegen vloeken kan. Ook al doet ze dat in haar privé-leven wel. Eveline houdt ervan met mannen te spelen. „Ik heb er een hekel aan als iemand alleen op me afkomt om mijn mooie koppie.” En als ze drinkt, drinkt ze altijd teveel. „Mijn zus heeft me aangemeld. Volgens haar wil en kan ik zeker winnen.”
En hem vanalles beloven... om vervolgens met haar vorige vriendje weer vanalles af te spreken.quote:Op maandag 6 november 2006 17:38 schreef Gert het volgende:
Blijkbaar.
Met mannen spelen... tja.. je benen wijd doen voor die 10 ruggen inschrijfgeld zou je ook onder "met mannen spelen" kunnen scharen.
Stephan? Ik vind dat-ie het geweldig aanpakt en hij zégt toch ook gewoon tegen Eveline dat-ie haar er uit gaat werken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:31 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik hoop zo erg dat Stephan zijn plan doorzet. Is een van die 2 eruit. Aangezien zij over iedereen kwaad gesproken (en sowieso niks anders doet) heeft mag zij die eer wel als eerste ten deel vallen. Wat een rat is het trouwens die Stephan......
Ja, geweldige Stephan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Stephan? Ik vind dat-ie het geweldig aanpakt en hij zégt toch ook gewoon tegen Eveline dat-ie haar er uit gaat werken?
Er ontbreekt een vrollijke blik of een geluksgevoel, denk ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:31 schreef SHE het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ze nu mooi of lelijk is.
Ze heeft een ingeblikt hoofd en daarbij komt dat ze ook niet al te sympathiek dus ja, dat straal je dan ook uit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:31 schreef SHE het volgende:
Is ook lastig bij haar. Aan de ene kant is ze wel mooi, maaaaaarrrrr... ik kan er de vinger niet op leggen, maar er klopt "iets" niet aan dat hoofd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:31 schreef SHE het volgende:
Dat laatstequote:Op zaterdag 11 november 2006 14:31 schreef SHE het volgende:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef Gert het volgende:
Gezien het milieu waar ze uit komt, zou er weleens sprake kunnen zijn van een tikkeltje inteel
ja zo'n gevoel heb ik ook bij haar. Nu heeft Nena ook iets tragisch in haar blik, maar dat is niet zo storend.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Er ontbreekt een vrollijke blik of een geluksgevoel, denk ik.
Dat wel, maar ik heb er geen last van. Ik vind 'm wel leuk (voor DGK).quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:47 schreef scanman01 het volgende:
Ja, geweldige Stephan.
Die man is misschien wel de domste in het huis, maar heeft dat zelf niet in de gaten.
Dat werd even geopperd jaquote:
quote:22:39 - Daar is Eveline weer!
De poorten van De Gouden Kooi gaan open en een auto rijdt de oprijlaan op. Er stapt een Miljonair uit. Nee geen nieuwe kandidaat, het is Eveline, terug van haar ziekenhuisbezoek. Zodra ze binnenstapt, staat Ilona op haar te wachten. De Ermelose brengt gelijk verslag uit: "Het is een ontsteking in de darmen en ik moet een beetje rustig aan doen, maar het valt allemaal wel mee gelukkig!" Ilona is duidelijk opgelucht en vraagt hoe het buiten was. "Het was zo leuk om weer even in de buitenwereld te zijn. Het was bijna jammer dat er niets ergers was!", lacht Eveline.
Doos en ster?quote:Op maandag 13 november 2006 00:53 schreef Hanekrooi het volgende:
Muf wijffie die Eveline. Vrijdag en zaterdag had ze hetzelfde witte truitje aan. Ook doucht ze zinloos met een bikini aan. Zinloos, want doos en ster blijven bedekt door dat witte luierbroekje dat ze ook al erg vaak draagt![]()
Je wilt je er geen voorstelling van maken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |