quote:Op donderdag 28 september 2006 23:19 schreef Ordinair het volgende:
Is een lerares van mij geweest. Ze heeft trouwens ook een relatie gehad met een leerling van haar, een jaar lang. Om je dood te lachen. Dit is overigens nooit bekend geworden, gelukje voor haar. Voor 100 ¤ vertel ik de naam, adres en telefoon nummer van die kerel.
dat gaat vast wel over naarmate ze langer in het huis zitten denk ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Ook Eveline is heel preuts. Als ze zich omkleed doet ze eerst een badjas aan over haar kleren en kleed zich dan om.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Schoonheid is niet aan haar besteed![]()
Dat is 1 iemandquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef SvenM het volgende:
dan moet je wat beter lezen ><
Fout helaas. Ik plaats gewoon foto's van bewoners waar mooie opnames van zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:50 schreef dracula100 het volgende:
Scanman tis wel duidelijk wie jou voorkeur heeft, mooi koppie maar verder.
wel dit gevonden, www.telegraaf.nlquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:34 schreef Westlife-fan het volgende:
Weet iemand waar zij vandaan komt of op school heeft gezeten?![]()
Niet alleen die van jouquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:29 schreef Cruizer het volgende:
Ik kan ook niet begrijpen waarom zij de mooiste vrouw wordt genoemd in de poll. Ze is gewoon lelijk, maar dat is mijn mening.
Zo knap is ze niet (als ze niet van die lompe opmerkingen had gemaakt als "Ik heb er een hekel aan als iemand alleen op me afkomt om mijn mooie koppie", dan was zij knapper geweest) .quote:
Ik ken haar van de basisschoolquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:34 schreef Westlife-fan het volgende:
Weet iemand waar zij vandaan komt of op school heeft gezeten?![]()
Helemaal mee eens. Zowel achter iemands rug als recht in iemands gezicht erg naarquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:41 schreef happyme28 het volgende:
Wat een naar kindheel vervelend
Ze is nu met Stephan en Nicolaas aan het onderhandelen dat zij haar konijn mag houden het hele jaar en dan beloofd zij, op schrift, dat ze alle contactpunten afstaat en over 1 jaar precies het huis verlaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |