Misschien dat die arrogantie iets wordt ingetoomd , als ze straks op internet leest dat bijna iedereen zo onderhand van haar kotst, en dat ze een lelijk wijf is met een te groot voorhoofd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:44 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Erg dit. Wel lachen: weer een arrogant persoon ontmaskerd. Ik hou van arrogante mensen (in dit soort programma's).
Ze kunnen niet allemaal lieve, meningloze Nena's zijn....![]()
Micheline?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Als ze ons dan net als Micheline nog wat mooie plaatjes geeft om te capturen, maar nee hoor...
Echte spraakmakende figuren zitten er niet in, hé?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:09 schreef scanman01 het volgende:
De superspannende Eveline vertelt net dat ze niet rookt, geen alcohol drinkt en ook geen koffie of thee.
Dikke pret met die meid.
En haar karakter inmiddels een beetje kennende, kijkt ze neer op mensen die dat wèl doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:09 schreef scanman01 het volgende:
De superspannende Eveline vertelt net dat ze niet rookt, geen alcohol drinkt en ook geen koffie of thee.
hehe idd, typischquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:37 schreef Gert het volgende:
En haar karakter inmiddels een beetje kennende, kijkt ze neer op mensen die dat wè¬ doen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:23 schreef sirrom het volgende:
[..]
Echte spraakmakende figuren zitten er niet in, hé?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:07 schreef Cynix ® het volgende:
Vergeleken met Eveline is Nena een rocketscientist.
En dit is niet eens TRU!quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
WTF. Je bent terug in de tijd gegaan.![]()
Het is een wisselwerking. Na de eerste indruk, die altijd uiterlijk is, gaat het innerlijk ook tellen, en daar wordt ze niet mooier van. Nou vond ik het sowieso al geen enorme babe, maar ik kan die zelfingenomen pestbakkes van haar nú echt niet meer zién gewoon.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:18 schreef bb-millie het volgende:
Ze ziet er onwijs goed uit, vind ik. Ben daarom ook zeer verbaasd dat het kwijlgehalte hier zeer laag is.
Zouden mannen dus stiekem toch ook wel iets om het innerlijke geven?![]()
Dat mag, maar ik denk er anders over. Ik vind Nena er lekker uit zien, Lesley is een mooie meid, maar van Eveline kan ik dat niet echt zeggen.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:18 schreef bb-millie het volgende:
Ze ziet er onwijs goed uit, vind ik.
Ja, maar pas als het uiterlijk wel aan minimum eisen voldoet.quote:Zouden mannen dus stiekem toch ook wel iets om het innerlijke geven?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |