quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef Gert het volgende:
Gezien het milieu waar ze uit komt, zou er weleens sprake kunnen zijn van een tikkeltje inteel
ja zo'n gevoel heb ik ook bij haar. Nu heeft Nena ook iets tragisch in haar blik, maar dat is niet zo storend.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Er ontbreekt een vrollijke blik of een geluksgevoel, denk ik.
Dat wel, maar ik heb er geen last van. Ik vind 'm wel leuk (voor DGK).quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:47 schreef scanman01 het volgende:
Ja, geweldige Stephan.
Die man is misschien wel de domste in het huis, maar heeft dat zelf niet in de gaten.
Dat werd even geopperd jaquote:
quote:22:39 - Daar is Eveline weer!
De poorten van De Gouden Kooi gaan open en een auto rijdt de oprijlaan op. Er stapt een Miljonair uit. Nee geen nieuwe kandidaat, het is Eveline, terug van haar ziekenhuisbezoek. Zodra ze binnenstapt, staat Ilona op haar te wachten. De Ermelose brengt gelijk verslag uit: "Het is een ontsteking in de darmen en ik moet een beetje rustig aan doen, maar het valt allemaal wel mee gelukkig!" Ilona is duidelijk opgelucht en vraagt hoe het buiten was. "Het was zo leuk om weer even in de buitenwereld te zijn. Het was bijna jammer dat er niets ergers was!", lacht Eveline.
Doos en ster?quote:Op maandag 13 november 2006 00:53 schreef Hanekrooi het volgende:
Muf wijffie die Eveline. Vrijdag en zaterdag had ze hetzelfde witte truitje aan. Ook doucht ze zinloos met een bikini aan. Zinloos, want doos en ster blijven bedekt door dat witte luierbroekje dat ze ook al erg vaak draagt![]()
Je wilt je er geen voorstelling van maken?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |