op deze foto is duidelijk te zien dat na 2 jaar soja-eiwit gebruik geen titties te zien zijn:quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:29 schreef Calyptus het volgende:
Trouwens mijdt ik liever soja-eiwit omdat het een erg laag opneempercentage (60% dacht ik) heeft en ook omdat het oestrogeenhormoon zou laten aanmaken in het lichaam(bitch tits dus). Dat laatste is nog wel niet volledig bewezen, maar ik neem liever het zekere voor het onzekereAls je lactose-intolerant bent heb je natuurlijk minder keus
Als de jurering nu eens eerlijk gaat (itt tot 2001quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:57 schreef LedZep het volgende:
Aan de prejudging pics te zien neig ik toch te zeggen dat Cutler dit jaar voor de winst gaat. Diepere cuts op z'n benen, hamstrings véél beter, strakker, kleinere middel, wijdere rug, grotere triceps.. dit moet em worden.
Alleen smaakt tonijn naar kattenvoer...quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:18 schreef Calyptus het volgende:
gewoon na de training tonijn in eigen nat met ketshup
73 gram eiwitten en 20 gram koolhydraten(voornamelijk fructose van de tomaten) en nog wat omega 3 vetzuren
op die laatste foto lijkt dat dexter andere triceps heeft dan cutler,quote:
Hun triceps is hetzelfde, het ligt deels aan de pose (volgens mij strekt Dexter em (nog) niet helemaal uit) en de onderlinge verschillen tussen de 3 koppen, met name caput longus en caput laterale. Laatsgenoemde komt er bij Cutler gruwelijk goed uit in deze pose.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:40 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
op die laatste foto lijkt dat dexter andere triceps heeft dan cutler,
dit valt me ook op in de gym, dat er kerels zijn met triceps al dexter, terwijl de meerderheid triceps als cutler heeft met zo'n klein extra stukje.
iemand een verklaring hiervoor?
Dat zijn je genen, ik heb een hoogliggende triceps en sommigen hebben hem over de hele arm lopen, zo lijkt je arm nog dikker maar doe je niks aanquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:40 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
op die laatste foto lijkt dat dexter andere triceps heeft dan cutler,
dit valt me ook op in de gym, dat er kerels zijn met triceps al dexter, terwijl de meerderheid triceps als cutler heeft met zo'n klein extra stukje.
iemand een verklaring hiervoor?
ach ik neuk poesjes dus geeft me niksquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Alleen smaakt tonijn naar kattenvoer...
Vieze dierenmishandelaarquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:45 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ach ik neuk poesjes dus geeft me niks![]()
quote:
Ja Nee Ja (behalve voor endo's, dan minder)quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:06 schreef Lanvin het volgende:
Wat is de regel qua druivensuiker? Half uur na de de whey voor het piekmoment? Of toch gelijktijdig met de whey? En de hoeveelheid druivensuiker die in dat verhaaltje staat, klopt die wel? 0.8 x lichaamsgewicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |