heb je ze pijn gedaanquote:Op donderdag 28 september 2006 16:53 schreef Aoristus het volgende:
damn, dat stukje over die kutmarokkaan in onm werd vandeweek in mijn straat opgenomen , ik wilde alleen maar de algemene beschouwingen zien
niet bij stilgestaan eigenlijk, stomquote:
Misschien hadden ze de islam niet moeten uitvinden. Dan had je dat gezeik nu allemaal niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
Het gaat helemaal niet om de mate van religieusheid van de betreffende wetenschapper Godslasteraar, want bij de een deed zijn onderzoek juist omdat hij gestimuleerd werd door de wetenschap en de ander weer niet. Het gaat om het feit dat al deze mensen, wel of niet zeer religieus, toch bezig waren in een Islamtisch geheel, een islamitische cultuur, een islamitisch rijk. Het is natuurlijk zeer pijnlijk voor je om dat te aanvaarden, maar het is een feit. Er was in dat Islamitische geheel ruimte voor onderzoek en overnames, en het was in die zin een baken van wetenschap en verlichting wat voortspruide uit de Islamitische samenleving destijds. Voor de rest ben jij ook wel aardig hoor op z'n tijd, maar 9 van de 10 keer ben je alleen maar bezig met zaken die je niet aan staan te baggetalisseren, weg te moffelen en snel je kop in het zand te steken.
Wel "toevallig" dat deze gouden eeuwen in de arabische gebieden plaatsvonden na stichting van de Islam. Overigns, misschien had jij niet geboren moeten worden, had ik je gezeik ook niet hoeven aan te horen.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien hadden ze de islam niet moeten uitvinden. Dan had je dat gezeik nu allemaal niet.
Ja, en nu doet de Islam er alles aan om hun ontwikkeling tegen te houdenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel "toevallig" dat deze gouden eeuwen in de arabische gebieden, plaatsvonden na stichting van de Islam. Overigns, misschien had jij niet geboren moeten worden, had ik je gezeik ook niet hoeven aan te horen.
Dat worden dan 70 anaal ridders voor jou in de hemel.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:43 schreef pberends het volgende:
Misschien hadden ze de islam niet moeten uitvinden. Dan had je dat gezeik nu allemaal niet.
Als je ervan uit gaat dat de Islam een entiteit is.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, en nu doet de Islam er alles aan om hun ontwikkeling tegen te houden.
Ga eens die anarchie in NWS beheren.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat worden dan 70 anaal ridders voor jou in de hemel.
Ik zou maar een pot vaseline in je doodskist stoppen voor het hiernamaals.
Graag gedaanquote:Op donderdag 28 september 2006 17:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Mijn allereerste naamtopic ooit
![]()
Het hiernamaals is toch seksloos?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat worden dan 70 anaal ridders voor jou in de hemel.
Ik zou maar een pot vaseline in je doodskist stoppen voor het hiernamaals.
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Het hiernamaals is toch seksloos?
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ga eens die anarchie in NWS beheren.
Als je Meki banned, moet je ook al zn tegenpolen bannen.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
, waar zijn mijn medemodjes ?
Meki bannen is ook een oplossing. Wat kan hij mensen geweldig op de kast jagen.
Tsja met vrouwen als Femke Halsema kan ik die coalitie tegen vrouwen wel begrijpenquote:,,Helaas bestaat er geen internationale coalitie voor vrouwen, maar wel een coalitie tegen vrouwen. Dat zijn de fundamentalistische moslims, maar ook de fundamentalistische Amerikaanse christenen en de Rooms Katholieke Kerk. Dat is een as van religieus kwaad die de zeggenschap van vrouwen probeert terug te dringen. En de gevolgen zijn desastreus.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |