Time flies when you're having fun.....quote:
Goed, hij heeft lekker geneukt vannacht.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het dan met jullie top rechtsback Ogararu die buiten de basis wordt gehouden door jullie ASWH niveau speler Sjonnie Heitinga?
Ja...hier op school om me heen worden momenteel de plannen besproken om vanmiddag naar EHV te gaan....door jou vriendjesquote:Op woensdag 27 september 2006 11:29 schreef PyTh het volgende:
Kwam jij trouwens niet uit het zuiden des lands Sethje?
wat dat betreft wordt t anders minder en minder.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun.....
Deed het pijn?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Goed, hij heeft lekker geneukt vannacht.
Lijkt me wel, Erwtensoep houdt van anaal.quote:
Dat klopt inderdaad, wordt wel weer eens een keer tijd voor wat "leuks"quote:Op woensdag 27 september 2006 11:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat dat betreft wordt t anders minder en minder.
Lekker liggen voor het Julianapark dan maar weer ?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, wordt wel weer eens een keer tijd voor wat "leuks"
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:43 schreef Badabingea het volgende:
Achja.
foto's vind ik juist goedquote:Op woensdag 27 september 2006 11:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een kansloze tvp zeg.... Zelde zo'n slechte tvp gezien (uitgezonderd van foto's posten)
Badabingea heeft nog nooit iets interessants aan deze topicreeks toegevoegd volgens mij.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een kansloze tvp zeg.... Zelde zo'n slechte tvp gezien (uitgezonderd van foto's posten)
quote:
Was een leuk gezicht iig. (kwam toen mijn huis uit lopen om naar de wedstrijd te gaan)quote:
wat ging je laat naar de wedstrijd danquote:Op woensdag 27 september 2006 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Was een leuk gezicht iig. (kwam toen mijn huis uit lopen om naar de wedstrijd te gaan)![]()
Zondag is nog altijd uitslaap-dag voor me.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat ging je laat naar de wedstrijd dan
Zeker, alleen de dag erna was wat minder.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:53 schreef PLAE@ het volgende:
nou je zal vast genoten hebben van de 2e helft![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ook als het een Thomas Vermaelen Plaatje is?![]()
Jij!, is het trouwens al Mangoworks2002 bash uurtje?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]Welke kut user was dat nou weer?
wat dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, alleen de dag erna was wat minder.
dekt hij daar ook aan de verkeerde kant?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:21 schreef Erwtensoep het volgende:
was dat een verzoek?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:20 schreef jna het volgende:
[..]
Jij!, is het trouwens al Mangoworks2002 bash uurtje?![]()
en hier is Adriano er voorbij?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hij peert Adriano omver.
Gelukkig kan ik er nu een beetje om lachen.quote:
Optisch bedrog inderdaad. Vermaelen had hem in de tas die wedstrijd.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:11 schreef BobbyHill het volgende:
Het doel is vast de andere kant opHij jaagt hem gewoon weg
![]()
Ikke niet hoor.. Dat doet nog steeds pijn als PSV lekker CL mag ballen en wij op Donderdag UEFA doen...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik er nu een beetje om lachen.
Daar kan ik ook niet om lachen nee, maar de foto op zichzelf is wel.. apart.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikke niet hoor.. Dat doet nog steeds pijn als PSV lekker CL mag ballen en wij op Donderdag UEFA doen...
Hoezo?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Laat dat lekker maar weg.
Ach zoquote:Op woensdag 27 september 2006 13:23 schreef Erwtensoep het volgende:
PSV en lekker voetballen gaat niet samen.
Tegen elkaar? Of toch maar weer met de hoofdjes tegen elkaar?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan niet wachten tot 22 Oktober!
Buijs die zijn eerste Feyenoord - ajax speeltDat word schoppen samen met zijn maatje Leonard
![]()
Ja, lachen man! Leuk uit frustratie joden schoppen, als je bij rust in eigen huis al met 3-0 achterstaat.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan niet wachten tot 22 Oktober!
Buijs die zijn eerste Feyenoord - ajax speeltDat word schoppen samen met zijn maatje Leonard
![]()
Ach, ik weet al jaren niet beter van die neanderthalers...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, lachen man! Leuk uit frustratie joden schoppen, als je bij rust in eigen huis al met 3-0 achterstaat.
Ach ja, gun ze die eretrefferquote:Op woensdag 27 september 2006 13:52 schreef BoNi het volgende:
Zul je net zien dat Harry zijn eerste doelpunt tegen Ajax maakt....
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik weet al jaren niet beter van die neanderthalers...
Waarom reageer je voortaan niet onder de naam van je nieuwe held, kansloos figuur?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
het Calimero virus is duidelijk besmettelijkquote:
Ben blij dat je er ook om kan lachen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:26 schreef Cart_man het volgende:
Jullie zijn al net zo lachwekkend als degene die dat doek omhoog houden.
Bij ons valt er tenminste nog wat te lachen...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:26 schreef Cart_man het volgende:
Jullie zijn al net zo lachwekkend als degene die dat doek omhoog houden.
Ja, want ik ben stiekem ajacied en kom hier graag.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar voor de rest zit je hier wel graag zo te zien.
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar, in elke fnoorder klopt een klein Ajax hartje.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, want ik ben stiekem ajacied en kom hier graag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste Feyenoorders van het FOK!forum hadden in de periode 1994-96 een Ajax-shirtje aan.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar, in elke fnoorder klopt een klein Ajax hartje.
Is ook allemaal lekker relevant.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wel toch? Ik doe toch niets verkeerd?
Ben je er morgen ook?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar, in elke fnoorder klopt een klein Ajax hartje.
Jij wel zeker?quote:
quote:Heerenveen kan zich opmaken voor opnieuw een flinke financiële klapper. Mocht Klaas-Jan Huntelaar namelijk verkocht worden door Ajax, dan profiteren de Friezen mee.
Wanneer Huntelaar namelijk wordt verkocht, dan strijkt Heerenveen sowieso één miljoen euro op. Bovendien bedong Riemer van der Velde, scheidend voorzitter van Heerenveen, een percentage van de transfersom van de volgende verkoop.
De Friese preses deed die onthulling in één van zijn vele afscheidsinterviews. Tegenover ELF lichtte Van der Velde de transfer van Huntelaar naar Ajax toe. "Op een goed moment komt hij bij me en zegt: voorzitter, ik ben hier nu een aantal seizoenen en wil graag hogerop. Die ambitie kon ik billijken. Hij speelde gewoon open kaart. Ik heb Klaas-Jan wel verteld dat we een goede prijs voor hem zouden vragen. Da's prima, zei hij."
"Op een goed moment meldde Ajax zich bij ons voor Huntelaar en bood twee miljoen. Daar konden wij hard om lachen en gaven hen te kennen dat we toch écht tien miljoen wilden hebben voor onze goalgetter. Klaas-Jan vatte het sportief op. Veertien dagen later meldde men zich opnieuw en bood vier miljoen. Ik heb ze daarop duidelijk gemaakt dat er onder de tien miljoen niet viel te onderhandelen."
"Uiteindelijk zijn we een aantal weken verder op negen miljoen uitgekomen en hebben bovendien bedongen dat SC Heerenveen bij een volgende transfer nog één miljoen overgemaakt kreeg, plús een leuk percentage van de transfersom. Zo werkt dat dus."
Wat staat er in je agenda. 27 september: in Ajax topic trollen?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij wel zeker?
voor je TVtje met een glaasje cola en bakje chips
eigenlijk kan ik daar meer voor dan nadelen bij opnoemenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij wel zeker?
Dat geld ook voor ongeveer 70% van mijn stadsgenoten hier in Alkmaar. En nu allemaal praatjes voor tien.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De meeste Feyenoorders van het FOK!forum hadden in de periode 1994-96 een Ajax-shirtje aan.
Wat ook??? Ik ken geen enkele Feyenoorder die eerst voor een andere club is geweest hoor, en al helemaal niet voor de ajaxquote:Op woensdag 27 september 2006 14:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat geld ook voor ongeveer 70% van mijn stadsgenoten hier in Alkmaar. En nu allemaal praatjes voor tien..
uiteindelijk heeft die transfer ze maar bar weinig opgeleverd anders....quote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..] verhaaltje over huntelaar.
Ja, echt.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De meeste Feyenoorders van het FOK!forum hadden in de periode 1994-96 een Ajax-shirtje aan.
Lezen is ook een vak:quote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij wel zeker?
quote:Op woensdag 27 september 2006 08:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zo, alles in kannen en kruiken, klein groepje opgetrommeld en morgen dus naar de 411 (ben erg benieuwd), zal mijn eerste Uefa cup match van Ajax zijn...
Dat denk ik zeker ja. Maar daar hebben we dat andere topic voor.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Riemer zou een goede voor Feyenoord zijn
Je moet meer in de AFC Ajax-topics komen, Mangoworks2002 gaat namelijk voor het eerst de Amsterdam ArenA bezoeken, memorabel feit. Jammer dat ik daar niet bij kan zijn!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij wel zeker?
ik zou het even met je maten opnemen, maar doe het wel ff in je eigen topic?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Riemer zou een goede voor Feyenoord zijn
Haha, vriendin gaat voor hequote:Op woensdag 27 september 2006 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet meer in de AFC Ajax-topics komen, Mangoworks2002 gaat namelijk voor het eerst de Amsterdam ArenA bezoeken, memorabel feit. Jammer dat ik daar niet bij kan zijn!
Ok, als ik je morgen kan vinden dan wil ik je een biertje kopen (om te laten blijken dat ik het allemaal niet zo slecht meen)quote:Op woensdag 27 september 2006 14:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uiteraard. Vanaf 3 uur in de stad
Als je toch bezig bentquote:Op woensdag 27 september 2006 14:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
biertje kopen
Dat mag altijd natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 14:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ok, als ik je morgen kan vinden dan wil ik je een biertje kopen (om te laten blijken dat ik het allemaal niet zo slecht meen)
Ik kan in het stadion vast ook wel bier kopen (drink zelf altijd water)quote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat mag altijd natuurlijk
Te vinden in Monico natuurlijk, daar ben ik altijd voor de wedstrijd.
Dat is geen aanrader.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik kan in het stadion vast ook wel bier kopen (drink zelf altijd water)
haha, opzich wel lachen een meetquote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
Morgenavond dus een FOK!-meeting in het supportershome?Moet ik weer missen.
![]()
In het stadion hebben ze helaas geen bier, alleen Grolsch maar dan heb ik nog liever dat je me een beker cola geeftquote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Malt hè, bij UEFA.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Das altijd jammer ja.... maar een paar wegtikken van te voren dan..quote:
Jammer, ik wilde je graag meeten morgenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:10 schreef PLAE@ het volgende:
home/vervolg of eventueel stadion nog in. Ga niet de stad in denk ik.
en ik hoef geen meeting![]()
Beetje kutten op z'n tijd moet kunnen toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat staat er in je agenda. 27 september: in Ajax topic trollen?
Met mij wel een keer toch?quote:
Ik ga wel ff stad, puur voor het bier...daarna Home..altijd gezellig. Even kijken wie deze week het meeste weegtquote:Op woensdag 27 september 2006 15:10 schreef PLAE@ het volgende:
home/vervolg of eventueel stadion nog in. Ga niet de stad in denk ik.
en ik hoef geen meeting![]()
Snap ik, ik ook niet. Maar bedoelde meer aan te geven dat het niets met Ajax te maken heeft, Romeo Castelen is een (geblesseerde) speler van Feyenoord, niet eens een concurrent.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:36 schreef PLAE@ het volgende:
sorry ik struin niet dit hele forum af.
als ik die dvd niet bij me heb maak je me zeker ter plekke afquote:Op woensdag 27 september 2006 15:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ga wel ff stad, puur voor het bier...daarna Home.
wat ik er mee bedoelde is dat ik dit topic als een slowchat zie en dat leedvermaak daar altijd welkom is van je rivaalquote:Op woensdag 27 september 2006 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snap ik, ik ook niet. Maar bedoelde meer aan te geven dat het niets met Ajax te maken heeft, Romeo Castelen is een (geblesseerde) speler van Feyenoord, niet eens een concurrent.
Is ook zo, aangezien er maar weinig Ajax-nieuws is, moeten we ons maar vermaken met al die problemen in Rotterdam. 22 oktober mogen we namelijk weer naar onze vriendjes toe!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat ik er mee bedoelde is dat ik dit topic als een slowchat zie en dat leedvermaak daar altijd welkom is van je rivaal![]()
quote:Zomerse trip naar China voor Ajax 27 september 2006
Ajax gaat na afloop van de huidige competitie voor een tiendaagse trip naar China, zo meldt Voetbal International. De Amsterdamse club zal er eind mei en begin juni drie oefenwedstrijden spelen. De reis past in het streven van Ajax voet aan de grond te krijgen op de immense Chinese markt.
Martin van Geel: 'Een samenwerking met een Chinese club is niet uitgesloten' Daartoe reizen algemeen directeur Maarten Fontein en technisch directeur Martin van Geel komende zondag al naar China voor een vijfdaags bezoek. Het duo gaat dan de mogelijkheden onderzoeken merchandising op te zetten en spreekt met vertegenwoordigers van de nationale bond en clubs. "Een samenwerking met een Chinese club is niet uitgesloten, maar vooralsnog ligt daar niet onze prioriteit", zegt Van Geel in VI.
De oud-prof wijst op het gebrek aan succes bij eerdere samenwerkingsverbanden die door Ajax werden aangegaan. "Enkele jaren geleden hebben we een aantal samenwerkingsverbanden beëindigd. Alleen Ajax Cape Town hebben we overeind gehouden. Zuid-Afrika biedt voldoende potentie, zeker omdat daar in 2010 het WK wordt gehouden. Daar willen we als Ajax bij betrokken zijn."
Dat valt volgens mij wel mee hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 15:55 schreef Sethje het volgende:
Dat komt omdat er altijd van die onnozelaars uit EHV en 010 dit topic vol spammen
quote:Ten Cate hanteert roulatiesysteem
De basisformatie van Ajax ondergaat donderdagavond tijdens de thuiswedstrijd in de eerste ronde van de UEFA-beker tegen IK Start een metamorfose. De Amsterdamse club verdedigt de ruime voorsprong (5-2) op de Noorse middenmoter met bijna allemaal spelers die tot dusver dit seizoen nauwelijks in actie kwamen.
De trouwste Ajax-supporters, donderdag ruim 25.000 in getal, zien aanvoerder Jaap Stam en topschutter Klaas-Jan Huntelaar nog wel vanaf het eerste fluitsignaal aan het werk. Afgaande op de laatste training voor het duel met IK Start krijgen Urby Emanuelson, Wesley Sneijder, Ryan Babel, Roger, Gabri, John Heitinga, Maarten Stekelenburg, Mauro Rosales en Ryan Babel rust.
Trainer Henk ten Cate benadrukte een dag voor de return in de eerste ronde van de UEFA-beker dat hij niet de tweede keus opstelt.
"Zo denk ik niet. We hebben een selectie van 24 spelers. Dat zijn voor mij allemaal basisspelers. We doen het niet met elf maar met 24 man. Mijn spelers moeten ook het gevoel houden dat ze een kans krijgen. Dat lukt niet als ze een heel seizoen op de bank zitten."
Naar goed voorbeeld van Frank Rijkaard bij Barcelona introduceert Ten Cate bij Ajax een roulatiesysteem. "Dat is niet iets wat ik bij Barcelona heb geleerd. Dat is overal normaal, behalve in Nederland. Veel clubs geven zogenoemde reservespelers niet het respect wat ze verdienen. Ik doe dat wel. Hopelijk word ik trendsetter."
Vermoedelijke opstelling: Gentenaar; Ogararu, Stam, Grygera en Vermaelen; Maduro, Perez en Lindenbergh; De Mul, Huntelaar en Rosenberg.
Wat mij betreft mogen ze voorzichtig zijn met Manucharyan, laat hem eerst maar eens een flink aantal wedstrijden bij Jong Ajax spelen.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen kans voor Manucharyan maar wel voor De Mul? Dat zou echt slecht zijn.
Was te verwachten natuurlijkquote:
Iemand die die zijn uitspraken kan verklaren... Of is het een onzin bericht over dat rotatiesysteem?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En vorige week tegen RKC 2 had hij het nog over wisselspelers.... Nu zijn het opeens allemaal basisspelers..... Maar de wisselspelers mochten toch niets meer zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
1. Neem jij de media altijd letterlijk?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iemand die die zijn uitspraken kan verklaren... Of is het een onzin bericht over dat rotatiesysteem?
Dat heeft hij in de persconferentie na de wedstrijd tegen RKC 2 gezegt.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:42 schreef BoNi het volgende:
[..]
1. Neem jij de media altijd letterlijk?
2. Heb je een quote voor me waarin ten Cate spreekt over wisselspelers?
Waarschijnlijk ga ik dan een poging doen om op je te gaan zittenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als ik die dvd niet bij me heb maak je me zeker ter plekke af![]()
Van nu.nlquote:Op woensdag 27 september 2006 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat heeft hij in de persconferentie na de wedstrijd tegen RKC 2 gezegt.
Dit zegt hij al vanaf het moment dat hij bij Ajax gestart is.quote:Trainer Henk ten Cate benadrukte een dag voor de return in de eerste ronde van de UEFA-beker dat hij niet de tweede keus opstelt. "Zo denk ik niet. We hebben een selectie van 24 spelers. Dat zijn voor mij allemaal basisspelers. We doen het niet met elf maar met 24 man. Mijn spelers moeten ook het gevoel houden dat ze een kans krijgen. Dat lukt niet als ze een heel seizoen op de bank zitten."
Barcelona
Naar goed voorbeeld van Frank Rijkaard bij Barcelona introduceert Ten Cate bij Ajax een roulatiesysteem. "Dat is niet iets wat ik bij Barcelona heb geleerd. Dat is overal normaal, behalve in Nederland. Veel clubs geven zogenoemde reservespelers niet het respect wat ze verdienen. Ik doe dat wel. Hopelijk word ik trendsetter."
Inderdaad, lucky fucks! Stel je voor dat we naar een wedstrijd gingen morgen waarbij we absoluut geen tegengoal mochten krijgen, en het nog maar zéér de vraag was of we door zouden gaan. Dan zou ik nu al in spanning zitten!quote:Op woensdag 27 september 2006 16:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk
De wedstrijd gaat echt zo saai worden met een gare 3-1 overwinning ofzo. Ik zou nog liever in de stad blijven hangen. Waarom heeft Ajax niet gewoon verloren in Noorwegen, dan was de wedstrijd een stuk boeiender. Bah.
Fnoorders hebben maar mazzel, bij hun is elke wedstrijd spannend
Laat ze ook een keer spelen op een club van hun eigen niveau.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef Vicenzo het volgende:
NEEEEEEEE niet Lindenbergh en de Mul.
Oké, dan gaan we knuffelen.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:09 schreef devv05 het volgende:
Rond 7 uur ben ik wel even in het home voor de geinteresseerden. Hangt er ook vanaf hoe gezellig het op Rembrandtplein is, meestal heb ik geen zin om er vroeg weg te gaan.
Hehe ik wil ze best hebben maar moet wel ff kijken of ik ze zelf wel voor 5'en kan halenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:35 schreef keijz het volgende:
Ik heb 2 kaartjes gewonnen voor morgen bij AT5, maar moet ze voor 5 uur ophalen, en dat red ik niet..dus als iemand nog interesse heeft...
Ik weet het nog niet, maar eens zien hoe HtC er mee omgaatquote:Op woensdag 27 september 2006 19:46 schreef Radegast het volgende:
Ik vind het maar gaar hoor zo'n roulatiesysteem...
PM? Heb ik iets gemist in de update?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:47 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Hehe ik wil ze best hebben maar moet wel ff kijken of ik ze zelf wel voor 5'en kan halen![]()
PM me anders even
Oeps...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
PM? Heb ik iets gemist in de update?
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:55 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Oeps...Begin er zo aan gewend te raken overal
Werkt iig prima voor cquote:Op woensdag 27 september 2006 19:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
PM? Heb ik iets gemist in de update?
Whehequote:Op woensdag 27 september 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde je graag meeten morgen
Hmm, ik vond dat vorig jaar niet zo leuk hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 16:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk
De wedstrijd gaat echt zo saai worden met een gare 3-1 overwinning ofzo. Ik zou nog liever in de stad blijven hangen. Waarom heeft Ajax niet gewoon verloren in Noorwegen, dan was de wedstrijd een stuk boeiender. Bah.
Fnoorders hebben maar mazzel, bij hun is elke wedstrijd spannend
bron : ajax.netwerk.toquote:27/9/2006 - Ten Cate wil in winterstop nog balveroveraar en denkt ook aan Boutahar
In Voetbal International laat Ajax coach Henk ten cate weten dat hij hoopt dat er in de winterstop wel budget is om een extra middenvelder te halen, een balveroveraar die hij in de voorbereiding niet meer mocht halen. Hij vindt dat hij nu teveel van hetzelfde soort middenvelders heeft en eigenlijk sowieso te wienig middenvelders.
Ajax Netwerk
Daarnaast denkt hij er wel eens aan om Said Boutahar naar Ajax te halen. 'Neem Said Boutahar, ik zit er hard aan te denken zo'n speler naar Ajax te halen. kan met een actie een tegenstander uitspelen, een medespeler vrij voor de keeper zetten.' Volgens Ten Cate is hij typisch zo'n speler die de verkeerde clubkeuze heeft gemaakt, een van de redenen waarom hij spelersbegeleider zou willen worden.
Krijg ik ook een aai over mijn bol dan ?quote:
Nog een kans voor hem om het goed te makenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:44 schreef toma het volgende:
ik zeg bel Davids nog een keer.
En een verdedigende middenvelderquote:Op woensdag 27 september 2006 23:33 schreef zjroentje het volgende:
Boutahar is echt compleet overbodig. Rechtsbuiten moeten we hebben.![]()
Hij schijnt gister al samen met Vieira in Amsterdam geweest te zijn om een apartement uit te zoeken.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
Ribery komt in de winterstop toch al
Ik zet m'n geld op Pavel Nedvěd.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
Ribery komt in de winterstop toch al
Zagen ze eindelijk een mooie woning naast het gloednieuwe appartement van Thomas Gravesen, had Edgar Davids hem net gekochtquote:Op woensdag 27 september 2006 23:39 schreef koningdavid het volgende:
Hij schijnt gister al samen met Vieira in Amsterdam geweest te zijn om een apartement uit te zoeken.![]()
Daar moest ik idd ook aan denken toen ik dat las over het rotatiesysteem. Eerst moeten de wisselspelers niet klagen dat ze op de bank zitten (na de bekerwedstrijd) en nu moeten ze natuurlijk allemaal een kans krijgen (ik citeer: "We hebben een selectie van 24 spelers. Dat zijn voor mij allemaal basisspelers.") Ik dacht dat we aan Wouter Bos een goeie draaikont hadden, maar volgens mij is dit er ook eentjequote:Op woensdag 27 september 2006 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat heeft hij in de persconferentie na de wedstrijd tegen RKC 2 gezegt.
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef BobbyHill het volgende:
Volgens mij is hij langdurig geblesseerd en wil hij ook niet terug, maar ik vond mister Yakubu toch wel een geweldenaar somsLijkt me wel een poging waard.
[afbeelding]
doelpunten en het zuipen vooraf kan me wel boeien. en 410 een keertje van dichtbij meemaken.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:46 schreef ub40_bboy het volgende:
Het kan me eerlijk gezegd echt niks boeien die wedstrijd IK Start - Ajax. Ik zou alleen wel even een samenvatting met de doelpunten willen zien.
Papa Bouba Diop.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:28 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Wie zou daar een geschikte en haalbare speler voor zijn?
Alleen voor de naam is hij al van harte welkom wat mij betreft.quote:
Yakubuquote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef BobbyHill het volgende:
Volgens mij is hij langdurig geblesseerd en wil hij ook niet terug, maar ik vond mister Yakubu toch wel een geweldenaar somsLijkt me wel een poging waard.
[afbeelding]
Daar heb ik wel interesse in...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:35 schreef keijz het volgende:
Ik heb 2 kaartjes gewonnen voor morgen bij AT5, maar moet ze voor 5 uur ophalen, en dat red ik niet..dus als iemand nog interesse heeft...
Vraag ik me toch af waarom je nog geen kaarten hebt gekocht als je wél wilt gaan...?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:14 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Daar heb ik wel interesse in...
Welk vak??
En hoe kan je ze ophalen???
Lijkt me wel een mooi scenario, Tom de Mul die Mauro Rosales uit de basis speelt en 409/410 dat voortaan massaal "België" van Het Goede Doel inzet in plaats van "Argentina, Argentina!" voor Mauro Rosales.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:45 schreef Sethje het volgende:
Moppentopper!
Ik ben echt zo niet fan van de Mul
Ik kan ze wel voor vijven ophalen, maar ik kan daarna nietquote:Op donderdag 28 september 2006 09:14 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Daar heb ik wel interesse in...
Welk vak??
En hoe kan je ze ophalen???
en dat hij sterk overweegt om hem in de winterstop te halenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:13 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Dat neem je toch niet serieus, zo'n kleurenboekensite. Ze nemen dat over van uitspraken van Ten Cate in VI, waarin hij zegt nog een type Boutahar wil hebben...
Op zich wel een leuk interview in de VI.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:29 schreef toma het volgende:
[..]
en dat hij sterk overweegt om hem in de winterstop te halen
Ik kan er niet goed uithalen of hij nu echt interesse heeft in Boutahar, of dat hij een "type Boutahar" wil halen.quote:Wat staat u tegen aan het trainersvak?
. . ."verhaaltje over dat niets hem tegenstaat, maar dat hij graag spelers wil gaan begeleiden na zijn triainerscarriere ". . .
Te veel talenten sneuvelen onderweg doordat ze de verkeerde keuze maken. Neem Said Boutahar, ik zit er hard over na te denken zo'n speler naar Ajax te halen. Kan met een actie een tegenstander uitspelen, een medespeler vrij voor de keeper zetten. Hij ging van RKC, dat technisc verzorgd voetbal speelt, naar NEC dt veel opportunistischer voetbalt. Het gevolg is dat Boutahar al twee jaar veelvuldig op de bank zit. Doodzonde.
quote:’B-keus Ajax bestaat niet’
Door SJOERD MOSSOU
Met een 5-2 voorsprong op zak trapt Ajax vanavond tegen IK Start af met een sterk gewijzigd elftal. Maar noem die ploeg vooral geen B-keus, waarschuwt trainer Henk ten Cate. ,,Dat vind ik typisch Nederlands.’’
AMSTERDAM
W esley Sneijder is topfit, prima in vorm en de bevalling van zijn vrouw is alweer een tijdje achter de rug. Toch stapte de middenvelder gisteren niét in de bus naar Wijk aan Zee, waar de Ajax-selectie zich voorbereidt op het UEFA Cup-duel met IK Start in de Arena.
,,Dat zal wel even wennen zijn geweest voor ‘m,’’ denkt trainer Henk ten Cate, die ook Urby Emanuelson, Gabri, Mauro Rosales en keeper Maarten Stekelenburg naar huis stuurde. ,,Één van de jongens die wél bij de groep zit, was zijn clubkostuum vergeten. Omdat hij er van uitging dat hij toch niet hoefde te spelen.’’
Ajax treedt vanavond tegen de Noren aan met een fors percentage reservespelers, al omschrijft Ten Cate dat zelf liever anders. ,,Wij moeten in Nederland eens af van het idee dat teams uit elf spelers bestaan,’’ vindt de Ajax-coach.
,,We hebben een selectie van 24 voetballers die elkaar heel weinig ontlopen. Die jongens horen er dus ook allemaal bij. In landen als Spanje, Duitsland of Engeland wordt al heel lang zo gewerkt, de cultuur is daar heel anders. Een speler die een keer niet speelt, ís in Nederland gelijk een wisselspeler, die telt niet mee. Ik vind dat geen juiste benadering.’’
Met een 5-2 voorsprong op zak tegen de beperkte Noren kan Ten Cate zich wel wat mutaties permitteren. Net als vorige week in het bekerduel tegen Jong RKC, spelen hooguit drie of vier Ajacieden die normaal gesproken ook beginnen. ,,Maar dit is wél een Europese wedstrijd hè,’’ zegt Ten Cate. ,,Door nu andere keuzes te maken, geven we aan dat de verschillen heel klein zijn. Want ik stel geen spelers op in wie ik geen honderd procent vertrouwen in heb. Dat signaal werkt twee kanten op.
Vanavond speelt Thomas Vermaelen bijvoorbeeld linksback. Als hij dat goed doet, heeft Urby Emanuelson er direct een geduchte concurrent bij. Zo werkt dat op meer posities.’’ Op die van rechtsbuiten bijvoorbeeld. Mauro Rosales begon hoopgevend aan het seizoen, maar brengt de laatste weken veel te weinig. Vanavond krijgt de jonge Belg Tom De Mul een kans. ,,Het rendement van Mauro kan hoger,’’ vindt Ten Cate.
,,Hij haalt vaak genoeg de achterlijn, maar dan gaat het om het vervolg. Mauro trapt de bal nog teveel van onder zijn lichaam, waardoor de voorzet vaak vaart en gevoel mist. De Mul heeft die sierlijke, fijne trap wél. Tom is jong en moet nog veel leren, maar hij heeft misschien wel de beste voorzet van Nederland.’’
Ook Kenneth Perez, zondag tegen NEC succesvol als invaller, mag zich vanavond uitleven op zijn favoriete positie achter de spitsen. ,,Je dwingt het uiteindelijk allemaal zelf af,’’ zegt Ten Cate. ,,Kenneth heeft zich zondag op een prima manier laten zien. Uiteindelijk bepalen de spelers wie er spelen, niet ik.’’
De Ajax-trainer sluit niet uit dat hij zijn eerste keus vaker naar de bank of tribune zal verwijzen. ,,Tegen Jong RKC en Start doe ik dat op zes posities, later in het seizoen zullen dat er in een specifieke wedstrijd misschien twee of drie zijn. En met arrogantie heeft dat niets te maken hè. We willen er juist zélf beter van worden.’’
Mjah, maar meer dan een half mijoen zullen ze bij NEC toch niet vragen voor een bankzitter? Zou je je dan in principe geen buil aan kunnen vallen. Niet dat ik vind dat ze 'm moeten halen, maar zo'n groot risico zou het volgens mij niet zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Op zich wel een leuk interview in de VI.
Als je zijn reactie in de VI leest:
[..]
Ik kan er niet goed uithalen of hij nu echt interesse heeft in Boutahar, of dat hij een "type Boutahar" wil halen.
Dus de Boutahar uit zijn RKC-tijd.
Ik denk het tweede, want de huidige boutahar is een groot risico.
Je moet ook zijn salaris betalen.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mjah, maar meer dan een half mijoen zullen ze bij NEC toch niet vragen voor een bankzitter? Zou je je dan in principe geen buil aan kunnen vallen. Niet dat ik vind dat ze 'm moeten halen, maar zo'n groot risico zou het volgens mij niet zijn.
Tsja, nogmaals hij is een bankzitter van NEC, die gaat bij Ajax echt geen miljoen verdienen, lijkt me. Stel de totale investering is één miljoen. Zou jij dat acceptabel vinden? Want het zou heel goed zo kunnen lopen als HtC zegt, dat-ie bij een technisch wat vernuftiger team wél rendeert.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Je moet ook zijn salaris betalen.
Waarschijnlijk hebben de doelpunten van KJH hem grof geld opgeleverd in het illegale Aziatische gokcircuit, dan zou ik ook fan van hem worden!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:50 schreef D1 het volgende:
Tering, loop ik op mijn gemak door Penang, Maleisie, komt er zo'n afhaalchineesje druk gebarend op me afgelopen "Hoentulaah, Hoentulaahh..". 't is nog vroeg, dus ik kijk em ff niet begrijpend aan, en hij wijst weer naar me en herhaald Hoentulaahh, terwijl beide duimpjes omhoog gaan.
Pas dan besef ik me dat ik m'n Ajax shirt aan heb, en dat de beste man een groot fan is van Klaas Jan![]()
Dat zal die dorpelingen hier uit Alkmaar met hun rode shirtjes niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:50 schreef D1 het volgende:
Tering, loop ik op mijn gemak door Penang, Maleisie, komt er zo'n afhaalchineesje druk gebarend op me afgelopen "Hoentulaah, Hoentulaahh..". 't is nog vroeg, dus ik kijk em ff niet begrijpend aan, en hij wijst weer naar me en herhaald Hoentulaahh, terwijl beide duimpjes omhoog gaan.
Pas dan besef ik me dat ik m'n Ajax shirt aan heb, en dat de beste man een groot fan is van Klaas Jan![]()
Dat kan ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben de doelpunten van KJH hem grof geld opgeleverd in het illegale Aziatische gokcircuit, dan zou ik ook fan van hem worden!
Misschien met Arveladze. Want die heeft bij Ajax gespeeld.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat zal die dorpelingen hier uit Alkmaar met hun rode shirtjes niet gebeuren.
Wanneer hij in de winterstop komt alleen om het seizoen af te maken, dan zeg ik probeer het eens.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, nogmaals hij is een bankzitter van NEC, die gaat bij Ajax echt geen miljoen verdienen, lijkt me. Stel de totale investering is één miljoen. Zou jij dat acceptabel vinden? Want het zou heel goed zo kunnen lopen als HtC zegt, dat-ie bij een technisch wat vernuftiger team wél rendeert.
We kunnen altijd nog Boukhari uitfluiten. Dusdanig luid dat ze het in Frankrijk horen.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik snap het roulatiesysteem ook wel, je spelers houden beter wedstrijdrimte, je kan de wat ouderen soms sparen en iedereen speelt.. Of het altijd goed uitpakt zullen we zien.
Iig geen Rosales om op te vloeken vanavond.
.
Tegen IK Start is bijna elke resultaat niet goed.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik snap het roulatiesysteem ook wel, je spelers houden beter wedstrijdrimte, je kan de wat ouderen soms sparen en iedereen speelt.. Of het altijd goed uitpakt zullen we zien.
.
Wat een kutwedstrijd ga jij tegemoet.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef HeatWave het volgende:
.
ja,erg he? En dan ook nog malt bierquote:Op donderdag 28 september 2006 11:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een kutwedstrijd ga jij tegemoet.
Laten we dat dan maar hopen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja,erg he? En dan ook nog malt bier.
.
De Mul, ja, ook geen hoogvlieger volgens mij, maar ja, dat zullen we dan wel zien. Misschien legt ie er 3 op de kop van KJH
.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze er ECHT wat leuks van willen maken voor de mensen die toch komen... Dat moet toch kunnen?
je speelt thuis, staat 5-2 voor......
In een half seizoen kun je weinig doen, één seizoen is wat eerlijker dan. Maar inderdaad, niet voor vijf jaar vastleggen zo'n iemand.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Wanneer hij in de winterstop komt alleen om het seizoen af te maken, dan zeg ik probeer het eens.
Wanneer het om een meerjarig contract gaat zou ik de gok niet nemen.
Zijn bijna allemaal 'invallers', zou dom zijn als ze niet hun best doen maar misschien kunnen ze niet beter.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze er ECHT wat leuks van willen maken voor de mensen die toch komen... Dat moet toch kunnen?
je speelt thuis, staat 5-2 voor......
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef HeatWave het volgende:
.
ja, dat waren het tegen jong RKC ookquote:Op donderdag 28 september 2006 11:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zijn bijna allemaal 'invallers', zou dom zijn als ze niet hun best doen maar misschien kunnen ze niet beter.
Beker ook nog. En dat roulatiesysteem is er niet omdat het nú zo zwaar is, maar omdat HtC iedereen fit en fris wil houden tot het eind van het seizoen, als het wel wat drukker wordt en er ook meer druk op staat.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof het programma zo zwaar is, de competitie heeft vrijwel alleen maar weekend rondes dit jaar en daar komt alleen de EC bij.
Een WK in de benen gehad, jonge selectie, interlands.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]alsof het programma zo zwaar is, de competitie heeft vrijwel alleen maar weekend rondes dit jaar en daar komt alleen de EC bij.
juist met zo'n jonge selectie zou ik enige houvast zoeken, zo komen er nooit automatismen in.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een WK in de benen gehad, jonge selectie, interlands.
Bij Ajax spelen om de een of andere reden toch altijd vage blessures in zo'n seizoen, dus ja, het is wel een zwaar seizoen. OK, we spelen geen bere potten tegen Arsenal of Barcelona ofzo, maar toch. Zeker als je wat verder komt in de UEFA kom je best redelijke ploegen tegen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]alsof het programma zo zwaar is, de competitie heeft vrijwel alleen maar weekend rondes dit jaar en daar komt alleen de EC bij.
juist dan zou je toch op zoek meoten na een vaste basis ipv maar steeds nieuwe spelers op andere plaatsen neer te zetten. Heb al jaren het idee gehad dat het grootste probleem bij ajax was dat er nauwelijks automatismen bij ajax in zaten, bij Koeman was dat al zo en Blind kreeg er ook geen structuur in.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij Ajax spelen om de een of andere reden toch altijd vage blessures in zo'n seizoen, dus ja, het is wel een zwaar seizoen. OK, we spelen geen bere potten tegen Arsenal of Barcelona ofzo, maar toch. Zeker als je wat verder komt in de UEFA kom je best redelijke ploegen tegen.
En in Nederland heeft Ajax het nou ook niet echt makkelijk op dit moment.
DAT ben ik wel met je eens, maar op deze manier spelen alle spelers vaker samen, dus kan je ook bouwen aan automatismes. Als dezelfde mensen naar op dezelfde plek staan als ze spelen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist dan zou je toch op zoek meoten na een vaste basis ipv maar steeds nieuwe spelers op andere plaatsen neer te zetten. Heb al jaren het idee gehad dat het grootste probleem bij ajax was dat er nauwelijks automatismen bij ajax in zaten, bij Koeman was dat al zo en Blind kreeg er ook geen structuur in.
Er zit wat in, maar aan de andere kant valt het me ook op dat er een aantal spelers tussen lopen die beter spelen als ze niet altijd in de basis starten.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist dan zou je toch op zoek meoten na een vaste basis ipv maar steeds nieuwe spelers op andere plaatsen neer te zetten. Heb al jaren het idee gehad dat het grootste probleem bij ajax was dat er nauwelijks automatismen bij ajax in zaten, bij Koeman was dat al zo en Blind kreeg er ook geen structuur in.
Omdat ik in eerste instantie nog een avondklus had..en nu deze is gecancelled kan ik wel gaan..quote:Op donderdag 28 september 2006 09:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af waarom je nog geen kaarten hebt gekocht als je wél wilt gaan...?
Ga je nu ook als je deze gratis kaarten niet krijgt...?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:46 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Omdat ik in eerste instantie nog een avondklus had..en nu deze is gecancelled kan ik wel gaan..
En als deze kaarten cheap cheap zijn...waarom niet dan ..
Wat doet het ertoe?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ga je nu ook als je deze gratis kaarten niet krijgt...?
Als deze kaarten niet los komen , ga ik kijken of ik nog kaartjes kan halen voor mijn eigen vak..quote:Op donderdag 28 september 2006 11:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ga je nu ook als je deze gratis kaarten niet krijgt...?
Pure nieuwsgierigheid, vraag me af waarom iemand (zeker met zijn naam) niet gaat als hij ervoor moet betalen, maar als er dan gratis kaarten vrijkomen, hij dan wel ineens geïnteresseerd is.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:59 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Als deze kaarten niet los komen , ga ik kijken of ik nog kaartjes kan halen voor mijn eigen vak..
Gewoon bij de TB?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:54 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Aahhh, mijn college is ook uitgevallen![]()
Vanochtend nog kaartje 409 gehaald...
Maar toch waren er volgens AT5 woensdag al 24.000 kaarten verkocht!
Toch nog mooi aantal met deze stand en vergeleken met Feyand die ondanks dat het nog hartstikke spannend is met beduidend minder mensen zit.
Als ik ze heb zal ik zwaaien..( ik heb een krant onder mijn arm en een roos in mijn haar...quote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef BoNi het volgende:
[..]
Pure nieuwsgierigheid, vraag me af waarom iemand (zeker met zijn naam) niet gaat als hij ervoor moet betalen, maar als er dan gratis kaarten vrijkomen, hij dan wel ineens geïnteresseerd is.
Voor iemand die niet zo fanatiek is, begrijp ik dat hij van dit buitenkansje gebruik wil maken, maar iemand die zichzelf HOOLIE noemt zou naar mijn idee als eerste kaarten in zijn bezit moeten hebben, is verder geen aanval ofzo hoor...
[..]
, ik zit (voor een keertje) op 126, misschien kunnen we zwaaien
pas je wel op dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:16 schreef zjroentje het volgende:
116 vandaag, recht onder de 3 fanatieke supporters van IK Start.
*Meldtquote:Op donderdag 28 september 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Wie ging er nou ook naar Monico vanavond?.
Misschien, denk het niet maar moet tog ff naar de stad straks dus misschien kom ik wel ff langsquote:Op donderdag 28 september 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Wie ging er nou ook naar Monico vanavond?.
I WILL FIND YOUquote:
Das niet mijn probleemquote:Op donderdag 28 september 2006 12:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Let op, Pier gaat weer schreeuwen voor de camera van AT5 als die er is![]()
Jep! Gewoon bij ticketbox vandaag nog, normaal niet... ook stadionverkoop dacht ikquote:Op donderdag 28 september 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gewoon bij de TB?
Moet misschien ook nog een extra kaartje hebben.
hahahah sssst!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Let op, Pier gaat weer schreeuwen voor de camera van AT5 als die er is![]()
quote:Hallo iedereen,
Heb voor vanavond kaarten voor AJAX - IK Start, maar die kaarten zijn voor vak 126, wat dus het F-side vak is. Nu vroeg ik me af of ze bij de F-side nog weleens moeilijk willen doen als je daar niet "bekend" bent bij iemand. Die verhalen gingen nog weleens de ronde, en vroeg me af of dat nog steeds zo was. Blijkbaar is het niet genoeg om AJAX supporter te zijn.
Weet iemand daar meer over?? Hoop het..
Groeten
Iedere willekeurige sportwinkel in het centrum, Fanshop en kraampjes bij de ArenA of zoek eens op Ajax shirt op Google.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
iemand hier die een site of winkel kent in omg amsterdam die ajax thuis shirts voor een redelijke prijs verkopen
redelijke prijsquote:Op donderdag 28 september 2006 14:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Iedere willekeurige sportwinkel in het centrum, Fanshop en kraampjes bij de ArenA of zoek eens op Ajax shirt op Google.
Dus dát is de reden dat Mangoworks2002 de wedstrijd bezoekt in de Amsterdam ArenA!quote:Op donderdag 28 september 2006 14:50 schreef Roeni3 het volgende:
Wtf, vanavond alleen de tweede helft live van Ajax?![]()
Niet meer dan logisch toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:50 schreef Roeni3 het volgende:
Wtf, vanavond alleen de tweede helft live van Ajax?![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus dát is de reden dat Mangoworks2002 de wedstrijd bezoekt in de Amsterdam ArenA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |