In een half seizoen kun je weinig doen, één seizoen is wat eerlijker dan. Maar inderdaad, niet voor vijf jaar vastleggen zo'n iemand.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Wanneer hij in de winterstop komt alleen om het seizoen af te maken, dan zeg ik probeer het eens.
Wanneer het om een meerjarig contract gaat zou ik de gok niet nemen.
Zijn bijna allemaal 'invallers', zou dom zijn als ze niet hun best doen maar misschien kunnen ze niet beter.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze er ECHT wat leuks van willen maken voor de mensen die toch komen... Dat moet toch kunnen?
je speelt thuis, staat 5-2 voor......
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik snap het roulatiesysteem ook wel, je spelers houden beter wedstrijdrimte, je kan de wat ouderen soms sparen en iedereen speelt.. Of het altijd goed uitpakt zullen we zien.
Iig geen Rosales om op te vloeken vanavond.
.
ja, dat waren het tegen jong RKC ookquote:Op donderdag 28 september 2006 11:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zijn bijna allemaal 'invallers', zou dom zijn als ze niet hun best doen maar misschien kunnen ze niet beter.
Beker ook nog. En dat roulatiesysteem is er niet omdat het nú zo zwaar is, maar omdat HtC iedereen fit en fris wil houden tot het eind van het seizoen, als het wel wat drukker wordt en er ook meer druk op staat.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof het programma zo zwaar is, de competitie heeft vrijwel alleen maar weekend rondes dit jaar en daar komt alleen de EC bij.
Een WK in de benen gehad, jonge selectie, interlands.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]alsof het programma zo zwaar is, de competitie heeft vrijwel alleen maar weekend rondes dit jaar en daar komt alleen de EC bij.
juist met zo'n jonge selectie zou ik enige houvast zoeken, zo komen er nooit automatismen in.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een WK in de benen gehad, jonge selectie, interlands.
Bij Ajax spelen om de een of andere reden toch altijd vage blessures in zo'n seizoen, dus ja, het is wel een zwaar seizoen. OK, we spelen geen bere potten tegen Arsenal of Barcelona ofzo, maar toch. Zeker als je wat verder komt in de UEFA kom je best redelijke ploegen tegen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]alsof het programma zo zwaar is, de competitie heeft vrijwel alleen maar weekend rondes dit jaar en daar komt alleen de EC bij.
juist dan zou je toch op zoek meoten na een vaste basis ipv maar steeds nieuwe spelers op andere plaatsen neer te zetten. Heb al jaren het idee gehad dat het grootste probleem bij ajax was dat er nauwelijks automatismen bij ajax in zaten, bij Koeman was dat al zo en Blind kreeg er ook geen structuur in.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij Ajax spelen om de een of andere reden toch altijd vage blessures in zo'n seizoen, dus ja, het is wel een zwaar seizoen. OK, we spelen geen bere potten tegen Arsenal of Barcelona ofzo, maar toch. Zeker als je wat verder komt in de UEFA kom je best redelijke ploegen tegen.
En in Nederland heeft Ajax het nou ook niet echt makkelijk op dit moment.
DAT ben ik wel met je eens, maar op deze manier spelen alle spelers vaker samen, dus kan je ook bouwen aan automatismes. Als dezelfde mensen naar op dezelfde plek staan als ze spelen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist dan zou je toch op zoek meoten na een vaste basis ipv maar steeds nieuwe spelers op andere plaatsen neer te zetten. Heb al jaren het idee gehad dat het grootste probleem bij ajax was dat er nauwelijks automatismen bij ajax in zaten, bij Koeman was dat al zo en Blind kreeg er ook geen structuur in.
Er zit wat in, maar aan de andere kant valt het me ook op dat er een aantal spelers tussen lopen die beter spelen als ze niet altijd in de basis starten.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist dan zou je toch op zoek meoten na een vaste basis ipv maar steeds nieuwe spelers op andere plaatsen neer te zetten. Heb al jaren het idee gehad dat het grootste probleem bij ajax was dat er nauwelijks automatismen bij ajax in zaten, bij Koeman was dat al zo en Blind kreeg er ook geen structuur in.
Omdat ik in eerste instantie nog een avondklus had..en nu deze is gecancelled kan ik wel gaan..quote:Op donderdag 28 september 2006 09:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af waarom je nog geen kaarten hebt gekocht als je wél wilt gaan...?
Ga je nu ook als je deze gratis kaarten niet krijgt...?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:46 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Omdat ik in eerste instantie nog een avondklus had..en nu deze is gecancelled kan ik wel gaan..
En als deze kaarten cheap cheap zijn...waarom niet dan ..
Wat doet het ertoe?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ga je nu ook als je deze gratis kaarten niet krijgt...?
Als deze kaarten niet los komen , ga ik kijken of ik nog kaartjes kan halen voor mijn eigen vak..quote:Op donderdag 28 september 2006 11:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ga je nu ook als je deze gratis kaarten niet krijgt...?
Pure nieuwsgierigheid, vraag me af waarom iemand (zeker met zijn naam) niet gaat als hij ervoor moet betalen, maar als er dan gratis kaarten vrijkomen, hij dan wel ineens geïnteresseerd is.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:59 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Als deze kaarten niet los komen , ga ik kijken of ik nog kaartjes kan halen voor mijn eigen vak..
Gewoon bij de TB?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:54 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Aahhh, mijn college is ook uitgevallen![]()
Vanochtend nog kaartje 409 gehaald...
Maar toch waren er volgens AT5 woensdag al 24.000 kaarten verkocht!
Toch nog mooi aantal met deze stand en vergeleken met Feyand die ondanks dat het nog hartstikke spannend is met beduidend minder mensen zit.
Als ik ze heb zal ik zwaaien..( ik heb een krant onder mijn arm en een roos in mijn haar...quote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef BoNi het volgende:
[..]
Pure nieuwsgierigheid, vraag me af waarom iemand (zeker met zijn naam) niet gaat als hij ervoor moet betalen, maar als er dan gratis kaarten vrijkomen, hij dan wel ineens geïnteresseerd is.
Voor iemand die niet zo fanatiek is, begrijp ik dat hij van dit buitenkansje gebruik wil maken, maar iemand die zichzelf HOOLIE noemt zou naar mijn idee als eerste kaarten in zijn bezit moeten hebben, is verder geen aanval ofzo hoor...
[..]
, ik zit (voor een keertje) op 126, misschien kunnen we zwaaien
pas je wel op dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:16 schreef zjroentje het volgende:
116 vandaag, recht onder de 3 fanatieke supporters van IK Start.
*Meldtquote:Op donderdag 28 september 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Wie ging er nou ook naar Monico vanavond?.
Misschien, denk het niet maar moet tog ff naar de stad straks dus misschien kom ik wel ff langsquote:Op donderdag 28 september 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Wie ging er nou ook naar Monico vanavond?.
I WILL FIND YOUquote:
Das niet mijn probleemquote:Op donderdag 28 september 2006 12:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Let op, Pier gaat weer schreeuwen voor de camera van AT5 als die er is![]()
Jep! Gewoon bij ticketbox vandaag nog, normaal niet... ook stadionverkoop dacht ikquote:Op donderdag 28 september 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gewoon bij de TB?
Moet misschien ook nog een extra kaartje hebben.
hahahah sssst!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Let op, Pier gaat weer schreeuwen voor de camera van AT5 als die er is![]()
quote:Hallo iedereen,
Heb voor vanavond kaarten voor AJAX - IK Start, maar die kaarten zijn voor vak 126, wat dus het F-side vak is. Nu vroeg ik me af of ze bij de F-side nog weleens moeilijk willen doen als je daar niet "bekend" bent bij iemand. Die verhalen gingen nog weleens de ronde, en vroeg me af of dat nog steeds zo was. Blijkbaar is het niet genoeg om AJAX supporter te zijn.
Weet iemand daar meer over?? Hoop het..
Groeten
Iedere willekeurige sportwinkel in het centrum, Fanshop en kraampjes bij de ArenA of zoek eens op Ajax shirt op Google.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
iemand hier die een site of winkel kent in omg amsterdam die ajax thuis shirts voor een redelijke prijs verkopen
redelijke prijsquote:Op donderdag 28 september 2006 14:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Iedere willekeurige sportwinkel in het centrum, Fanshop en kraampjes bij de ArenA of zoek eens op Ajax shirt op Google.
Dus dát is de reden dat Mangoworks2002 de wedstrijd bezoekt in de Amsterdam ArenA!quote:Op donderdag 28 september 2006 14:50 schreef Roeni3 het volgende:
Wtf, vanavond alleen de tweede helft live van Ajax?![]()
Niet meer dan logisch toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:50 schreef Roeni3 het volgende:
Wtf, vanavond alleen de tweede helft live van Ajax?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |