Te lang, ik wil vuurwerk.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hoe lang zwamt die Verhagen nou al?

Aan het spreekgestoelte mag hij zijn ellebogen niet gebruiken, dat is toch zichtbaar een gemis voor 'emquote:Op woensdag 27 september 2006 13:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ben ik de enige die hem niet gelooft

Voor mijn part mag ze Verhagen opeten.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:30 schreef Xenomaniac het volgende:
Ze zullen zo wel schorsen, Dijksma valt bijna flauw van de honger.

Camiel Eurlings? die wordt alleen maar boos en gaat dan steeds harder praten en kijkt steeds bozerquote:Op woensdag 27 september 2006 13:34 schreef Joesse het volgende:
hebben ze nou echt geen geschiktere mensen bij het CDA? mensen die zeg maar ook dingen weten enzo?

Én veel eten.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
steeds harder praten

quote:Op woensdag 27 september 2006 13:44 schreef Floripas het volgende:
Weer die ringtone. Altijd die ringtone.

maar dit was duidelijk geen reclamequote:Op woensdag 27 september 2006 13:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die rechtse PO geeft gewoon gratis politieke zendtijd aan de VVD

Ja, ach, Rutte vind ik net als Verhagen inhoudsloos en onprofessioneel.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:53 schreef Floripas het volgende:
Ik snap waarom Rutte vrijgezel is.

Wat deed' ie? (2x)quote:

quote:Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef Jurgen21 het volgende:
Woutertje Boslim

Praten, dat is al schokkend genoeg.quote:

"Armoedegrens, voedelbank, asociaal, stuitend, schrijnende gevallen, kan dit in Nederland voorzitter, zielig, subsidie."quote:Op woensdag 27 september 2006 14:00 schreef Posdnous het volgende:
Zometeen Jan Marijnissen.

Laten we een Jan Marijnissen-bingo houden.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:05 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
"Armoedegrens, voedelbank, asociaal, stuitend, schrijnende gevallen, kan dit in Nederland voorzitter, zielig, subsidie."

Laat dat maar aan de jongens en meisjes van Den Haag Vandaag over.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het selecteren van fragmenten lijkt me zeker niet gemakkelijk.

Ja, en verhagen, bos en rutte doen wel erg hun best om wat voor de media te kunnen opvoeren, bah.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Belangrijkste van de AB is natuurlijk hoe de media omgaan met wat er is gezegd. Je ziet dat het dit jaar nog meer dan normaal verkiezingsretoriek is. De samenvatting tijdens journaal en nieuwsbulltetins worden het meest bekeken en zullen een hoop kiezers beter inlichten van wat de partijen willen. Het selecteren van fragmenten lijkt me zeker niet gemakkelijk.

Ferry maakte net al twee kapitale foutenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Laat dat maar aan de jongens en meisjes van Den Haag Vandaag over.

Ja, voor natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef Floripas het volgende:
....bingo?

Ik ben niet zo handy op dat gebied.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef Floripas het volgende:
Kun jij er een plaatje van maken?

quote:Op woensdag 27 september 2006 14:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Laten we een Jan Marijnissen-bingo houden.
Armoedegrens Solidariteit Voedselbank
Asociaal Stuitend Schrijnende gevallen
Kan dit in Nederland Zielig Subsidie
(Kan iemand dit tot een bingoplaatje maken?)
Dan gaan we strepen!

| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | Armoedegrens | Solidariteit | Voedselbank | --------------------------------------------- | Asociaal | Stuitend | Schrijnende | | | | gevallen | --------------------------------------------- | Kan dit | Zielig | Subsidie | | in Nederland | | | ============================================= | 

Helemaal goed.quote:

| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | Terrorisme | Gotspe | Linkse Kerk | ------------------------------------------------ | Gedachte- | Radicale- | De gewone | | politie | islam | burger | ------------------------------------------------ | mislukte multi- | Frauderende | Probleem- | | culti experiment| asielzoekers | wijken | ================================================ | 

Jij mag Hui'tjes turven.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef the_disheaver het volgende:
Hoe vaak zal Hui genoemd worden?

Kan 'onmenselijk' nog in de Jan-bingo?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef the_disheaver het volgende:
Hoe vaak zal Hui genoemd worden?

Ok.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:31 schreef the_disheaver het volgende:
rutte
| 1 2 3 4 5 6 7 | | Bedrijfsleven | Eigen verantwoordelijkheid | Op eigen benen staan | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | Prestaties | Groei | It's the economy, stupid | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | Economie in top | Negatief gedoe | Dit beleid doorzetten _____________________________________________________________| | 

| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | Armoedegrens | SOLIDARITEIT| Voedselbank | --------------------------------------------- | Asociaal | Stuitend | Schrijnende | | | | gevallen | --------------------------------------------- | Kan dit | Zielig | Subsidie | | in Nederland | | | ============================================= | 

| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | | Bedrijfsleven | Eigen verant | Op eigen benen staan | | | woordelijkheid | | --------------------------------------------------------- | Prestaties | Groei | It's the economy | | | | , stupid | --------------------------------------------------------- | Economie | Negatief gedoe | Dit beleid doorzetten| | in top | | | ========================================================= | 

quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | ARMOEDEGRENS | SOLIDARITEIT| Voedselbank | --------------------------------------------- | Asociaal | Stuitend | Schrijnende | | | | gevallen | --------------------------------------------- | Kan dit | Zielig | Subsidie | | in Nederland | | | ============================================= | 

Mwoah, ik vond het een twijfelgevalletje.quote:

Aww, Jan, you bweak my achy-bweaky heart...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:47 schreef Floripas het volgende:
Volgens mij trekt Rutte straks een ring uit zijn broekzak voor Jan M.

marijnissen doet daaraan toch ook mee!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:49 schreef Joesse het volgende:
Rutte probeert nou via Marijnissen de PvdA te dissen?

ja maar dat is toch geen interruptie waard?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:50 schreef TheShadow het volgende:
[..]
marijnissen doet daaraan toch ook mee!

nee dat is waar!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja maar dat is toch geen interruptie waard?

Ik wacht met smart op de tranentrekkende brief van een bezorgde landgenoot.quote:

Doet doet-ie echt niet nog een keer, hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de tranentrekkende brief van een bezorgde landgenoot.![]()

Wat een contrast, ja...quote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Joesse het volgende:
hehe wat een contrast 'het gaat weer goed met NL'

Gaat het niet goed dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Rutte: het gaat goed met NederlandHoe haalt ie het in zijn hoofd?!

Ik word een beetje moe van alle VVD-spinoffs.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:09 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Smooth, Van Schijndel... 3e keer al terug naar je bankje gestuurd...

De waarheid zal in het midden liggen, en ik ben daar niet tevreden mee. Jij wel?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:08 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Gaat het niet goed dan?
(Die Van Schijndel, wat een stakker by the way. .)

Neuh.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jij wel?

Ja, hoewel een strenger selectiebeleid in de VVD inmiddels al synoniem staat voor kwaliteitsbewaking in de LPF'jes, de Groepen Wilders en andere Nederlandse splinterpartijtjes van deze wereld.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van alle VVD-spinoffs.
Kan de VVD niet een strenger selectiebeleid voeren?

Na deze verkiezingen is dat gelukkig weer even voorbijquote:Op woensdag 27 september 2006 15:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ja, hoewel een strenger selectiebeleid in de VVD inmiddels al synoniem staat voor kwaliteitsbewaking in de LPF'jes, de Groepen Wilders en andere Nederlandse splinterpartijtjes van deze wereld.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |