Helemaal goed.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | Terrorisme | Gotspe | Linkse Kerk | ------------------------------------------------ | Gedachte- | Radicale- | De gewone | | politie | islam | burger | ------------------------------------------------ | mislukte multi- | Frauderende | Probleem- | | culti experiment| asielzoekers | wijken | ================================================ |
Jij mag Hui'tjes turven.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef the_disheaver het volgende:
Hoe vaak zal Hui genoemd worden?
Kan 'onmenselijk' nog in de Jan-bingo?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef the_disheaver het volgende:
Hoe vaak zal Hui genoemd worden?
Ok.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:31 schreef the_disheaver het volgende:
rutte
| 1 2 3 4 5 6 7 | | Bedrijfsleven | Eigen verantwoordelijkheid | Op eigen benen staan | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | Prestaties | Groei | It's the economy, stupid | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | Economie in top | Negatief gedoe | Dit beleid doorzetten _____________________________________________________________| |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | Armoedegrens | SOLIDARITEIT| Voedselbank | --------------------------------------------- | Asociaal | Stuitend | Schrijnende | | | | gevallen | --------------------------------------------- | Kan dit | Zielig | Subsidie | | in Nederland | | | ============================================= |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | | Bedrijfsleven | Eigen verant | Op eigen benen staan | | | woordelijkheid | | --------------------------------------------------------- | Prestaties | Groei | It's the economy | | | | , stupid | --------------------------------------------------------- | Economie | Negatief gedoe | Dit beleid doorzetten| | in top | | | ========================================================= |
quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | ARMOEDEGRENS | SOLIDARITEIT| Voedselbank | --------------------------------------------- | Asociaal | Stuitend | Schrijnende | | | | gevallen | --------------------------------------------- | Kan dit | Zielig | Subsidie | | in Nederland | | | ============================================= |
Mwoah, ik vond het een twijfelgevalletje.quote:
Aww, Jan, you bweak my achy-bweaky heart...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:47 schreef Floripas het volgende:
Volgens mij trekt Rutte straks een ring uit zijn broekzak voor Jan M.
marijnissen doet daaraan toch ook mee!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:49 schreef Joesse het volgende:
Rutte probeert nou via Marijnissen de PvdA te dissen?
ja maar dat is toch geen interruptie waard?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:50 schreef TheShadow het volgende:
[..]
marijnissen doet daaraan toch ook mee!
nee dat is waar!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja maar dat is toch geen interruptie waard?
Ik wacht met smart op de tranentrekkende brief van een bezorgde landgenoot.quote:
Doet doet-ie echt niet nog een keer, hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de tranentrekkende brief van een bezorgde landgenoot.![]()
Wat een contrast, ja...quote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Joesse het volgende:
hehe wat een contrast 'het gaat weer goed met NL'
Gaat het niet goed dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Rutte: het gaat goed met NederlandHoe haalt ie het in zijn hoofd?!
Ik word een beetje moe van alle VVD-spinoffs.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:09 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Smooth, Van Schijndel... 3e keer al terug naar je bankje gestuurd...
De waarheid zal in het midden liggen, en ik ben daar niet tevreden mee. Jij wel?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:08 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Gaat het niet goed dan?
(Die Van Schijndel, wat een stakker by the way. .)
Neuh.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jij wel?
Ja, hoewel een strenger selectiebeleid in de VVD inmiddels al synoniem staat voor kwaliteitsbewaking in de LPF'jes, de Groepen Wilders en andere Nederlandse splinterpartijtjes van deze wereld.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van alle VVD-spinoffs.
Kan de VVD niet een strenger selectiebeleid voeren?
Na deze verkiezingen is dat gelukkig weer even voorbijquote:Op woensdag 27 september 2006 15:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ja, hoewel een strenger selectiebeleid in de VVD inmiddels al synoniem staat voor kwaliteitsbewaking in de LPF'jes, de Groepen Wilders en andere Nederlandse splinterpartijtjes van deze wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |