maar dit was duidelijk geen reclamequote:Op woensdag 27 september 2006 13:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die rechtse PO geeft gewoon gratis politieke zendtijd aan de VVD
Ja, ach, Rutte vind ik net als Verhagen inhoudsloos en onprofessioneel.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:53 schreef Floripas het volgende:
Ik snap waarom Rutte vrijgezel is.
Wat deed' ie? (2x)quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef Jurgen21 het volgende:
Woutertje Boslim
Praten, dat is al schokkend genoeg.quote:
"Armoedegrens, voedelbank, asociaal, stuitend, schrijnende gevallen, kan dit in Nederland voorzitter, zielig, subsidie."quote:Op woensdag 27 september 2006 14:00 schreef Posdnous het volgende:
Zometeen Jan Marijnissen.
Laten we een Jan Marijnissen-bingo houden.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:05 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
"Armoedegrens, voedelbank, asociaal, stuitend, schrijnende gevallen, kan dit in Nederland voorzitter, zielig, subsidie."
Laat dat maar aan de jongens en meisjes van Den Haag Vandaag over.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het selecteren van fragmenten lijkt me zeker niet gemakkelijk.
Ja, en verhagen, bos en rutte doen wel erg hun best om wat voor de media te kunnen opvoeren, bah.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Belangrijkste van de AB is natuurlijk hoe de media omgaan met wat er is gezegd. Je ziet dat het dit jaar nog meer dan normaal verkiezingsretoriek is. De samenvatting tijdens journaal en nieuwsbulltetins worden het meest bekeken en zullen een hoop kiezers beter inlichten van wat de partijen willen. Het selecteren van fragmenten lijkt me zeker niet gemakkelijk.
Ferry maakte net al twee kapitale foutenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Laat dat maar aan de jongens en meisjes van Den Haag Vandaag over.
Ja, voor natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef Floripas het volgende:
....bingo?
Ik ben niet zo handy op dat gebied.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef Floripas het volgende:
Kun jij er een plaatje van maken?
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Laten we een Jan Marijnissen-bingo houden.
Armoedegrens Solidariteit Voedselbank
Asociaal Stuitend Schrijnende gevallen
Kan dit in Nederland Zielig Subsidie
(Kan iemand dit tot een bingoplaatje maken?)
Dan gaan we strepen!
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | Armoedegrens | Solidariteit | Voedselbank | --------------------------------------------- | Asociaal | Stuitend | Schrijnende | | | | gevallen | --------------------------------------------- | Kan dit | Zielig | Subsidie | | in Nederland | | | ============================================= |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |