Namens mijn collega HM2 mag ik melden, dat hij wel een foto van Cas gemaakt heeft, voor het gordijntje weer dicht ging.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:22 schreef dutchie het volgende:
HM2 en Anhuppeldepup, hadden jullie mij nog gemailed toevallig? Of hebben jullie niks van Cas? Ik had 'm ook wel goed verstopt natuurlijk.
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Namens mijn collega HM2 mag ik melden, dat hij wel een foto van Cas gemaakt heeft, voor het gordijntje weer dicht ging.
Hij zal vanavond heel braaf zijn best doen om foto's te gaan posten...![]()
Schop ik hem nu de serverruimte in om zijn werk te doenWerken HM2
![]()
De laatste 3 foto's komen eraan, als het goed is heb je dan 7 foto's.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef Jelief het volgende:
Mooie Iris!
Ik heb geen idee meer van wie ik nou wel en niet de foto's heb gekregen, ze zijn iig geweldig!
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:03 schreef _evenstar_ het volgende:
P. u still got the magicwat zijn ze mooi
![]()
Thnxquote:En hierbij diretc de toestemming![]()
Elk kwartaal/seizoen een meeting..quote:Op woensdag 27 september 2006 20:04 schreef Lois het volgende:
Echt, wmb doen we dit nog een keer, ik vind het echt helemaal super!
* PdeHoog pakt de agendaquote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef Tazz het volgende:
[..]
Elk kwartaal/seizoen een meeting..
Kunnen we nu alvast datums en lokaties vastleggen...
Ik heb geen linkje gehad, zou ik dat alsnog mogen? cjtenhoopen@hotmail.comquote:Op woensdag 27 september 2006 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
Als het goed is heb ik zojuist iedereen een linkje naar een zip-bestand gemaild. Als jullie die nu even downloaden, dan heb je alle toonbare foto's van je kids![]()
Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel
Het kan overigens zijn dat je bij het downloaden wat problemen krijgt. Een aantal links verwijzen naar een site die OP DIT MOMENT niet benaderbaar is door een stroomstoring bij de leverancier van mijn hostingbedrijf
Herfst, blaadjes, bambi's, water en zand.... Ja hoor ik komquote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef Ireth het volgende:
Julianapark in de herst is ook onwijs mooi!![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef Ireth het volgende:
Cattie, volgens mij heb ik jouw kids niet op de foto staanquote:Op woensdag 27 september 2006 20:42 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik heb geen linkje gehad, zou ik dat alsnog mogen? cjtenhoopen@hotmail.com
Alvast heel erg bedankt!
Hij is mooi Anquote:
P, bij deze link vind je een foto van Cattie met Ive haar zoontje.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cattie, volgens mij heb ik jouw kids niet op de foto staanEn iedereen die ik nu gemaild heb, heeft een linkje naar foto's van alleen zijn of haar kids gekregen OF ik heb ontzettend zitten prutsen en iemand de verkeerde foto's gestuurd.
Gekke vraag, maar kun je ze eens beschrijvenOf aanwijzen op een foto
Sorryquote:Op woensdag 27 september 2006 20:48 schreef Lishe het volgende:
PdeHoog, ik weet niet of jij foto's van mn dochter in je zipbestandje hebt, anders wil ik het linkje ook (heel graag) Het is het meisje met het rose-met-witte-stippen shirt.
Ik denk persoonlijk dat het dan voor foto-lokaties nog mooier is bij de grote trap bij de zwerfkei (aan de andere kant van het park, maar wel weer dichtbij de vijver...) staan namelijk heule grotuh dikkuh bomen!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Lois het volgende:
[..]
Herfst, blaadjes, bambi's, water en zand.... Ja hoor ik kom![]()
Ik heb even de foto's doorgelopen, maar volgens mij heb ik geen foto's van je Cattie. Daarom heb je ook geen mailtje gekregen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:52 schreef reese.com het volgende:
[..]
P, bij deze link vind je een foto van Cattie met Ive haar zoontje.
[ aftermeet en foto's ] Oud wacht hysterisch op foto's
Ze waren beide gewoon fotogeniekquote:Op woensdag 27 september 2006 20:57 schreef Lishe het volgende:
Zie! LADYBOS! Ze hebben wat van elkaar weg!!!! (Of alletwee een rose shirtje aan.Geeft niks Pdehoog!
Hopelijk vindt je het niet brutaal maar ik dacht hij is nu er mee bezig en wist niet of je nog online wasquote:Op woensdag 27 september 2006 20:56 schreef cattie het volgende:
Dank je reese.com!
En PdeHoog ook alvast bedankt!
Oke, is goed!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb even de foto's doorgelopen, maar volgens mij heb ik geen foto's van je Cattie. Daarom heb je ook geen mailtje gekregen.
Ik heb iedere ouder afzonderlijk alleen de foto's van zijn / haar kind(eren) gegeven.
Ik heb naar een wanadoo-account gemaild?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:58 schreef Vicky het volgende:
* Vicky wacht met smart op Ambertjefoto's
Nee hoor, is prima!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:59 schreef reese.com het volgende:
[..]
Hopelijk vindt je het niet brutaal maar ik dacht hij is nu er mee bezig en wist niet of je nog online was
Thnxquote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef sjak het volgende:
P de Hoog, dank je voor de foto's! Uiteraard zou je ze mogen gebruiken als je dat wil.
Volgens mij zeur ik een beetje hč?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:29 schreef dutchie het volgende:
PdeHoog, van Cas heb je er eentje toch? Dan heb ik 'ze allemaal'.
Heel erg bedankt voor de moeite.
Tazz, Yoni (eentje hč?) en Belana, van jullie heb ik ze allemaal gehad. Ook enorm bedankt.
Ik wacht nog met gepaste spanning op de andere foto's. Volgens mij zijn er niet zoveel van Cas (en mij), maar ik ben er wel heel erg blij mee als er nog wat zijn die ik niet ken zeg maar. Ik ga meer voor de kwaliteit dan de kwantiteit zeg maar.
Ik zou wel eens gewoon gebruik willen maken van jullie diensten
Ik had er slechts eentje jaquote:Op woensdag 27 september 2006 21:29 schreef dutchie het volgende:
PdeHoog, van Cas heb je er eentje toch? Dan heb ik 'ze allemaal'.
Heel erg bedankt voor de moeite.
Je weet ons te vindenquote:Ik zou wel eens gewoon gebruik willen maken van jullie diensten
Valt wel meequote:Op woensdag 27 september 2006 21:36 schreef dutchie het volgende:
[..]
Volgens mij zeur ik een beetje hč?
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef Yoni het volgende:
Dutch, ik had er inderdaad, helaas, maar eentje van Cas. Maar ook voor mij geldt: je weet ons te vinden
Het wordt straks drukker in die wagen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie het voor meDrie man om zo'n kinderwagen heen en maar klikken
Baby's kunnen ook úit de wagen hoor Pquote:Op woensdag 27 september 2006 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie het voor meDrie man om zo'n kinderwagen heen en maar klikken
Ben nog lievv en braaf bezig met de foto's...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:36 schreef Vicky het volgende:
PdeHoog, ik heb je mail binnen
Thanx!!
Nu nog de foto's van An en HM2
* Vicky is niet ongeduldig hoor![]()
![]()
Jullie weten mij ook wel te vinden hequote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef Yoni het volgende:
Lishe, ik heb je opnieuw gemaild
Dutch, ik had er inderdaad, helaas, maar eentje van Cas. Maar ook voor mij geldt: je weet ons te vinden
En da's ook een bijzonder fraai exemplaar kan ik u melden. Doet het erg leuk op foto's.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
Baby's kunnen ook úit de wagen hoor PEnnuh.. ik weet toevallig dat Dutchie ook nog een wat grotere uitvoering van Cas heeft rondwandelen
Natuurlijk!quote:van PKfotograflie:
Jullie weten mij ook wel te vinden he
Het zijn toch ook schatjes!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:23 schreef dutchie het volgende:
[..]
En da's ook een bijzonder fraai exemplaar kan ik u melden. Doet het erg leuk op foto's.
(u snapt zeker wel dat ik volledig objectief ben als het op mijn koters aankomt)
[..]
Ik zit al vanaf zondag alle opties van mijn simpele toestelletje uit te proberen.. maar krijg nog steeds van die simpele kiekjesquote:Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef dutchie het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dit topic met meer dan gemiddelde belangstelling volg. Niet alleen omdat ik per se foto's van Cas wil zien, maar meer hoe de resultaten geworden zijn. Ik wil nl. al heel lang een spiegelreflexcamera. Ik experimenteer wat met ons digitaaltje, maar ik merk dat ik meer wil. Alles wordt zo'n beetje door het toestel zelf geregeld, maar toch weet ik soms meer voor elkaar te krijgen dan de doorsnee-kiekjes. Het ziet er naar uit dat dit meer dan een hobby wordt.![]()
Nu zit ik dus naar jullie foto's te kijken of het de moeite waard is om een spiegelreflex te kopen. En dat kan ik niet volmondig beamen. Ik ga me maar eens wat meer verdiepen erin.
ah, binnenkort kunnen we ons ook tot jou wenden met reportagewensen?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef dutchie het volgende:
Het ziet er naar uit dat dit meer dan een hobby wordt.![]()
Tsssss Dutch, dan kom je toch even bij ons langs (zie sig)quote:Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef dutchie het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dit topic met meer dan gemiddelde belangstelling volg. Niet alleen omdat ik per se foto's van Cas wil zien, maar meer hoe de resultaten geworden zijn. Ik wil nl. al heel lang een spiegelreflexcamera. Ik experimenteer wat met ons digitaaltje, maar ik merk dat ik meer wil. Alles wordt zo'n beetje door het toestel zelf geregeld, maar toch weet ik soms meer voor elkaar te krijgen dan de doorsnee-kiekjes. Het ziet er naar uit dat dit meer dan een hobby wordt.![]()
Nu zit ik dus naar jullie foto's te kijken of het de moeite waard is om een spiegelreflex te kopen. En dat kan ik niet volmondig beamen. Ik ga me maar eens wat meer verdiepen erin.
Heb ik net gedaanquote:Op donderdag 28 september 2006 13:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tsssss Dutch, dan kom je toch even bij ons langs (zie sig)
Er is in FOT voldoende info te vinden en als je een keer wil spelen en experimenteren bij de volgende meet ff een CF-kaartje meenemen en dan bij een van ons de camera uit de handen rukkenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef dutchie het volgende:
Nu zit ik dus naar jullie foto's te kijken of het de moeite waard is om een spiegelreflex te kopen. En dat kan ik nu volmondig beamen. Ik ga me maar eens wat meer verdiepen erin.
Ah dat is Cas. Weet ik dat ook weer. Een droppie drop drop hoor Dutchie!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:35 schreef dutchie het volgende:
HM2 ik zie een Cas!Mag ik nummertje 18 van u?
Over twee wekenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:02 schreef Yoni het volgende:
*zucht*
Ik vond het echt zo leukWanneer gaan we weer?
Ik woon in Den Haagquote:Op donderdag 28 september 2006 14:04 schreef jessie het volgende:
Nou Yoni als je in de buurt woont enzo, zou ik het best leuk vinden om eens af te spreken om wat foto's van mijn meiden te laten maken.
Herfst is ook mooi!quote:Op donderdag 28 september 2006 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook voor herhaling!
Enneh, ik doe het ook heel goed als hulpje-van-de-fotograaf.![]()
Jammer dat het weer nu achteruit holt maar we 'moeten' in het voorjaar maar eens een strandmeet doen of zo.
Of iig iets met een zandstrandje, lijkt me leuk, al die kleine keutels daar lekker in het zand kliederen.
Ja, maar wel snel vochtig en dan heeel snel koud. Dat kan dan geen uren duren zeg maar.quote:
Het mailadres waarvandaan ik je de link naar de foto's heb gemaild, is ook mijn MSN. Voeg me anders even toe, dan kunnen we een keertje iets afsprekenquote:
Wel leuk ja.. bos! Kinderen met regenlaarsjes en herfstblaadjes en kastanjes en padde(n)stoelen en eikeltjes enzoquote:Op donderdag 28 september 2006 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar wel snel vochtig en dan heeel snel koud. Dat kan dan geen uren duren zeg maar.
Oe! Het bos in! Met al die mooie kleuren!
Ik zie al zo'n leger buggy's en wagens door het bos struinen! Kindjes op de nek bij de papa's of mama's!
Ik opteer dan voor een plekje in een of ander bos, mag wat mij betreft ook ergens op de veluwe zijn, daar komen we toch graag.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar wel snel vochtig en dan heeel snel koud. Dat kan dan geen uren duren zeg maar.
Oe! Het bos in! Met al die mooie kleuren!
Ik zie al zo'n leger buggy's en wagens door het bos struinen! Kindjes op de nek bij de papa's of mama's!
Roep maar watquote:
Ja precies!quote:Op donderdag 28 september 2006 14:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wel leuk ja.. bos! Kinderen met regenlaarsjes en herfstblaadjes en kastanjes en padde(n)stoelen en eikeltjes enzoEn van die lekkere roze wangetjes
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies!
Wij hadden gewoon saampjes lesbisch moeten worden. En dan samen tegelijk zwanger.
Dan loop ik te struinen op de Beverwijkse Marktquote:Op donderdag 28 september 2006 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Roep maar watBen 7 oktober van 15:00 tot 17:00 in Utrecht
Daarvoor of daarna kan
Da's dan wel weer jammerquote:Op donderdag 28 september 2006 14:21 schreef Ireth het volgende:
Dan loop ik te struinen op de Beverwijkse Markt![]()
Dan wil ik ook weer meequote:Op donderdag 28 september 2006 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
En terechtAch...er komt wel een volgende keer
Welkomquote:Op donderdag 28 september 2006 13:35 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Heb ik net gedaan
Fotofanforum heeft een nieuw lid!
Rijswijkquote:Op donderdag 28 september 2006 14:51 schreef Vicky het volgende:
Mooie foto's weer!!
Ennuhh Yoni, je mag ook wel een keertj ebij mij langskomen hoorIk woon in Rijswijk
In het bos is ook leuk
jij komt toch uit Delluf??quote:
quote:
Zeker. Wilde al vragen of Melvin dan ook weer op de foto mocht.quote:
* Vicky is geboren Dellufse...quote:
En dan emigreren naar Rijswijkquote:
Ik ben zowiezo in Utrecht 7 oktoberquote:Op donderdag 28 september 2006 15:13 schreef Jambo het volgende:
[..]
Zeker. Wilde al vragen of Melvin dan ook weer op de foto mocht.![]()
Lijkt me leuk!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zowiezo in Utrecht 7 oktoberWe kunnen eventueel wat afspreken
![]()
Van mij mag het hoor, lijkt me gezellig.quote:
Nopequote:Op donderdag 28 september 2006 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Oh oh.....
* PdeHoog wil versterking mee![]()
Yoni, heb jij 7 oktober wat te doen
ik wilde niet in Den Haag wonen, vriendje niet in Delluf, dan maar ertussen in hequote:Op donderdag 28 september 2006 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan emigreren naar Rijswijk![]()
Zo jammer dat
geintje
Maar misschien een keer Wilhelminapark doenOf Delftse Hout
Als je nou komende week wat harder leert, kun je ook mooi mee naar Utrechtquote:Op donderdag 28 september 2006 15:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nope![]()
Nou ja, leren dan (maandag examen)
Is goedquote:Op donderdag 28 september 2006 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je nou komende week wat harder leert, kun je ook mooi mee naar Utrecht![]()
Beatrixpark zat ik ook al aan te denken Tex. Of de kinderboerderij.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:53 schreef texelonia het volgende:
Oeh oeh oeh! Kunnen we dan niet in het Beatrixpark afspreken? Is voor jambo en mij lekker dichtbijEn is ook heel veel groen en grote speeltuin enzow
leuk idee!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:58 schreef Macka66 het volgende:
Zou het een idee zijn de volgende keer iets te organiseren in de buurt van Den Haag - Rotterdam? Met al die Hagenezen, Rotterdammers, Delftenaren en Rijswijkers hier.
(En dat ik met mijn fotogenieke babietje daar ook ergens woon heeft er niks mee te maken)
Als de groep niet al te groot wordt kunnen we wellicht bij mij thuis afspreken, ff een bakkie doen en dan naar het park, speeltuin of kinderboerderij gaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie dat de dames het alweer helemaal geregeld hebbenGeef de lokatie maar door (incl. straatnaam en huisnummer voor de TomTom
) en dan plannen we gewoon een leuke dag
Maareh....ik moet wel om 15:00 uur elders in Utrecht zijn hoor
Als er maar geen kippen komen, want dan komt Lishe niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:56 schreef LadyS het volgende:
hahaha, maakt mij niet uit.Wat ik alleen wel lekker vond aan het Julianapark is dat er geen honden mogen komen. Is dat daar ook?
Ik zie vanavond je mailtje wel evenquote:Op donderdag 28 september 2006 16:09 schreef Jambo het volgende:
[..]
Als de groep niet al te groot wordt kunnen we wellicht bij mij thuis afspreken, ff een bakkie doen en dan naar het park, speeltuin of kinderboerderij gaan.
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:09 schreef Jambo het volgende:
[..]
Als de groep niet al te groot wordt kunnen we wellicht bij mij thuis afspreken, ff een bakkie doen en dan naar het park, speeltuin of kinderboerderij gaan.
Ja dat is een goed ideequote:Op donderdag 28 september 2006 15:58 schreef Macka66 het volgende:
Zou het een idee zijn de volgende keer iets te organiseren in de buurt van Den Haag - Rotterdam? Met al die Hagenezen, Rotterdammers, Delftenaren en Rijswijkers hier.
(En dat ik met mijn fotogenieke babietje daar ook ergens woon heeft er niks mee te maken)
Ik zou bijna gaan proberen om Beverwijk naar de 8e te verplaatsen!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:04 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kinderboerderij is ook leuk ja
Da's Delftquote:Op donderdag 28 september 2006 17:09 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja dat is een goed idee![]()
Ik woon zo ongeveer precies tussen den haag en rotterdam in.
Lijkt me een cool planquote:Op donderdag 28 september 2006 17:04 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kinderboerderij is ook leuk ja
Doe mij eens ff mailen waar jou huis dan woont? Kan ik ff kieke of ik de boel nog kan omschuiven! Zou het veel te jammer vinden om deze kans voorbij te laten gaan!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:09 schreef Jambo het volgende:
[..]
7 oktober zit ik 1000 kilometer naar het zuidoosten.. Dus ik kan er helemaal niet bij zijn.. Lange week vakantie.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
ff samenvatten
Ik heb een Texelonia, Jambo en LadyS die 7 oktober naar de kinderboerderij of het park gaan en een Yoni en ondergetekende die plaatjes komen maken danEn Ireth gaat heel hard proberen om ook mee te gaan geloof ik
Zullen we het qua groep hier even bij houden
Lijkt me het handigst eigenlijk
Ga ik mijn oude foto's nog even bestuderen om iedereen goed te kunnen herkennen
Beverwijk ligt er de 8e ook nog wel hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 17:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan proberen om Beverwijk naar de 8e te verplaatsen!![]()
Ja maar ik ben afhankelijk van diegene met wie ik mee zou gaan / wie zou rijdenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Beverwijk ligt er de 8e ook nog wel hoor*betrouwbare bron is*
Ik ben voor herhaling
Zou het wel met eigen ogen willen zien!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef Ireth het volgende:
Als je kan fokken onder werktijd kun je ook wel mail checken onder werktijdquote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zo even kijkenBen nog aan het werk
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:46 schreef Ingrid19 het volgende:
Meet in Groningen of Drenthe kan ook hoor!![]()
Al gebeurdquote:Op donderdag 28 september 2006 20:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als je kan fokken onder werktijd kun je ook wel mail checken onder werktijd
* PdeHoog wijst naar HM2quote:Op donderdag 28 september 2006 20:22 schreef Noli. het volgende:
[..]
Of Friesland...
(Of iig Noord Nederland)
* Noli.] denkt even aan "het mooiste stukje Drenthe in Friesland"(Appelscha) met zijn mooie bossen *klik* *nog een keer klik*, naast het bezoekerscentrum van het Drents-Friese Wold ligt ook een speelbos, je kunt van daaruit ook het Familiepad lopen, een volledig verhard pad geschikt voor o.a. kinderwagens. De zandverstuiving: de Kale Duinen is ook leuk maar wel errug groot, of om het even kleiner te nemen de zandvlakte (kleinere zandvlaktetjetjeteje mooi centraal in het durp) Oh ja, en we hebben ook nog het [url=http://www.staatsbosbeheer.nl/doen/dagjeuit/zelfoppad/details.asp?ACT_ID=932]Canada-meer[/url , een mooi meertje met strand tussen mooie bossen en heide- en stuifzandgebied.
![]()
[Einde promo-praatje]
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog wijst naar HM2
Die woont daaro in het buitenland
quote:
Ik scheld niet. Ik constateer alleen dat alles voorbij Utrecht buitenland isquote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef Noli. het volgende:Ja maar, ja maar....
Jij! jij begon te schelden..
OKquote:Goed maken dan?
?
* PdeHoog houdt hier angstvallig zijn mond dicht en slikt een opmerking inquote:Op donderdag 28 september 2006 22:06 schreef Noli. het volgende:
Waar we hier nu wonen dát is pas buitenland...
Na de luchtmachtbasis houd de wereld écht op.
Nee....het zou weer zo'n flauwe grap over friesland en de inwoners van leeuwarden wordenquote:
Nee....nog verder naar het noorden tochquote:
je bent niet de enige, het deed mij ook al denken aan "hamsteren!!!!" we OUDers zijn ook wel aan het hamsteren, naar mooie platen van onze kroost.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef bixister het volgende:
haha mafketels, nu alweer nieuwe meetings aan 't plannen.ik kan 't me wel voorstellen hoor, die foto's zijn erg mooi en roepen om meer-meer! (zeker als je kinderen er niet zo vaak opstonden
![]()
). welke kinderboerderij is dat ook weer jambo?
![]()
oja en ECHT niet beledigend bedoeld, maar ik lees HMaster steeds als Hamster.![]()
(misschien heb ik teveel AH-reclame gezien?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |