leuk idee!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:58 schreef Macka66 het volgende:
Zou het een idee zijn de volgende keer iets te organiseren in de buurt van Den Haag - Rotterdam? Met al die Hagenezen, Rotterdammers, Delftenaren en Rijswijkers hier.
(En dat ik met mijn fotogenieke babietje daar ook ergens woon heeft er niks mee te maken)
Als de groep niet al te groot wordt kunnen we wellicht bij mij thuis afspreken, ff een bakkie doen en dan naar het park, speeltuin of kinderboerderij gaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie dat de dames het alweer helemaal geregeld hebbenGeef de lokatie maar door (incl. straatnaam en huisnummer voor de TomTom
) en dan plannen we gewoon een leuke dag
Maareh....ik moet wel om 15:00 uur elders in Utrecht zijn hoor
Als er maar geen kippen komen, want dan komt Lishe niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:56 schreef LadyS het volgende:
hahaha, maakt mij niet uit.Wat ik alleen wel lekker vond aan het Julianapark is dat er geen honden mogen komen. Is dat daar ook?
Ik zie vanavond je mailtje wel evenquote:Op donderdag 28 september 2006 16:09 schreef Jambo het volgende:
[..]
Als de groep niet al te groot wordt kunnen we wellicht bij mij thuis afspreken, ff een bakkie doen en dan naar het park, speeltuin of kinderboerderij gaan.
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:09 schreef Jambo het volgende:
[..]
Als de groep niet al te groot wordt kunnen we wellicht bij mij thuis afspreken, ff een bakkie doen en dan naar het park, speeltuin of kinderboerderij gaan.
Ja dat is een goed ideequote:Op donderdag 28 september 2006 15:58 schreef Macka66 het volgende:
Zou het een idee zijn de volgende keer iets te organiseren in de buurt van Den Haag - Rotterdam? Met al die Hagenezen, Rotterdammers, Delftenaren en Rijswijkers hier.
(En dat ik met mijn fotogenieke babietje daar ook ergens woon heeft er niks mee te maken)
Ik zou bijna gaan proberen om Beverwijk naar de 8e te verplaatsen!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:04 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kinderboerderij is ook leuk ja
Da's Delftquote:Op donderdag 28 september 2006 17:09 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja dat is een goed idee![]()
Ik woon zo ongeveer precies tussen den haag en rotterdam in.
Lijkt me een cool planquote:Op donderdag 28 september 2006 17:04 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kinderboerderij is ook leuk ja
Doe mij eens ff mailen waar jou huis dan woont? Kan ik ff kieke of ik de boel nog kan omschuiven! Zou het veel te jammer vinden om deze kans voorbij te laten gaan!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:09 schreef Jambo het volgende:
[..]
7 oktober zit ik 1000 kilometer naar het zuidoosten.. Dus ik kan er helemaal niet bij zijn.. Lange week vakantie.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
ff samenvatten
Ik heb een Texelonia, Jambo en LadyS die 7 oktober naar de kinderboerderij of het park gaan en een Yoni en ondergetekende die plaatjes komen maken danEn Ireth gaat heel hard proberen om ook mee te gaan geloof ik
Zullen we het qua groep hier even bij houden
Lijkt me het handigst eigenlijk
Ga ik mijn oude foto's nog even bestuderen om iedereen goed te kunnen herkennen
Beverwijk ligt er de 8e ook nog wel hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 17:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan proberen om Beverwijk naar de 8e te verplaatsen!![]()
Ja maar ik ben afhankelijk van diegene met wie ik mee zou gaan / wie zou rijdenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Beverwijk ligt er de 8e ook nog wel hoor*betrouwbare bron is*
Ik ben voor herhaling
Zou het wel met eigen ogen willen zien!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef Ireth het volgende:
Julianapark in de herst is ook onwijs mooi!![]()
Als je kan fokken onder werktijd kun je ook wel mail checken onder werktijdquote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zo even kijkenBen nog aan het werk
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:46 schreef Ingrid19 het volgende:
Meet in Groningen of Drenthe kan ook hoor!![]()
Al gebeurdquote:Op donderdag 28 september 2006 20:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als je kan fokken onder werktijd kun je ook wel mail checken onder werktijd
* PdeHoog wijst naar HM2quote:Op donderdag 28 september 2006 20:22 schreef Noli. het volgende:
[..]
Of Friesland...
(Of iig Noord Nederland)
* Noli.] denkt even aan "het mooiste stukje Drenthe in Friesland"(Appelscha) met zijn mooie bossen *klik* *nog een keer klik*, naast het bezoekerscentrum van het Drents-Friese Wold ligt ook een speelbos, je kunt van daaruit ook het Familiepad lopen, een volledig verhard pad geschikt voor o.a. kinderwagens. De zandverstuiving: de Kale Duinen is ook leuk maar wel errug groot, of om het even kleiner te nemen de zandvlakte (kleinere zandvlaktetjetjeteje mooi centraal in het durp) Oh ja, en we hebben ook nog het [url=http://www.staatsbosbeheer.nl/doen/dagjeuit/zelfoppad/details.asp?ACT_ID=932]Canada-meer[/url , een mooi meertje met strand tussen mooie bossen en heide- en stuifzandgebied.
![]()
[Einde promo-praatje]
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog wijst naar HM2
Die woont daaro in het buitenland
quote:
Ik scheld niet. Ik constateer alleen dat alles voorbij Utrecht buitenland isquote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef Noli. het volgende:Ja maar, ja maar....
Jij! jij begon te schelden..
OKquote:Goed maken dan?
?
* PdeHoog houdt hier angstvallig zijn mond dicht en slikt een opmerking inquote:Op donderdag 28 september 2006 22:06 schreef Noli. het volgende:
Waar we hier nu wonen dát is pas buitenland...
Na de luchtmachtbasis houd de wereld écht op.
Nee....het zou weer zo'n flauwe grap over friesland en de inwoners van leeuwarden wordenquote:
Nee....nog verder naar het noorden tochquote:
je bent niet de enige, het deed mij ook al denken aan "hamsteren!!!!" we OUDers zijn ook wel aan het hamsteren, naar mooie platen van onze kroost.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef bixister het volgende:
haha mafketels, nu alweer nieuwe meetings aan 't plannen.ik kan 't me wel voorstellen hoor, die foto's zijn erg mooi en roepen om meer-meer! (zeker als je kinderen er niet zo vaak opstonden
![]()
). welke kinderboerderij is dat ook weer jambo?
![]()
oja en ECHT niet beledigend bedoeld, maar ik lees HMaster steeds als Hamster.![]()
(misschien heb ik teveel AH-reclame gezien?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |