Namens mijn collega HM2 mag ik melden, dat hij wel een foto van Cas gemaakt heeft, voor het gordijntje weer dicht ging.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:22 schreef dutchie het volgende:
HM2 en Anhuppeldepup, hadden jullie mij nog gemailed toevallig? Of hebben jullie niks van Cas? Ik had 'm ook wel goed verstopt natuurlijk.
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Namens mijn collega HM2 mag ik melden, dat hij wel een foto van Cas gemaakt heeft, voor het gordijntje weer dicht ging.
Hij zal vanavond heel braaf zijn best doen om foto's te gaan posten...![]()
Schop ik hem nu de serverruimte in om zijn werk te doenWerken HM2
![]()
De laatste 3 foto's komen eraan, als het goed is heb je dan 7 foto's.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef Jelief het volgende:
Mooie Iris!
Ik heb geen idee meer van wie ik nou wel en niet de foto's heb gekregen, ze zijn iig geweldig!
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:03 schreef _evenstar_ het volgende:
P. u still got the magicwat zijn ze mooi
![]()
Thnxquote:En hierbij diretc de toestemming![]()
Elk kwartaal/seizoen een meeting..quote:Op woensdag 27 september 2006 20:04 schreef Lois het volgende:
Echt, wmb doen we dit nog een keer, ik vind het echt helemaal super!
* PdeHoog pakt de agendaquote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef Tazz het volgende:
[..]
Elk kwartaal/seizoen een meeting..
Kunnen we nu alvast datums en lokaties vastleggen...
Ik heb geen linkje gehad, zou ik dat alsnog mogen? cjtenhoopen@hotmail.comquote:Op woensdag 27 september 2006 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
Als het goed is heb ik zojuist iedereen een linkje naar een zip-bestand gemaild. Als jullie die nu even downloaden, dan heb je alle toonbare foto's van je kids![]()
Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel
Het kan overigens zijn dat je bij het downloaden wat problemen krijgt. Een aantal links verwijzen naar een site die OP DIT MOMENT niet benaderbaar is door een stroomstoring bij de leverancier van mijn hostingbedrijf
Herfst, blaadjes, bambi's, water en zand.... Ja hoor ik komquote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef Ireth het volgende:
Julianapark in de herst is ook onwijs mooi!![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef Ireth het volgende:
Julianapark in de herst is ook onwijs mooi!![]()
Cattie, volgens mij heb ik jouw kids niet op de foto staanquote:Op woensdag 27 september 2006 20:42 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik heb geen linkje gehad, zou ik dat alsnog mogen? cjtenhoopen@hotmail.com
Alvast heel erg bedankt!
Hij is mooi Anquote:
P, bij deze link vind je een foto van Cattie met Ive haar zoontje.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cattie, volgens mij heb ik jouw kids niet op de foto staanEn iedereen die ik nu gemaild heb, heeft een linkje naar foto's van alleen zijn of haar kids gekregen OF ik heb ontzettend zitten prutsen en iemand de verkeerde foto's gestuurd.
Gekke vraag, maar kun je ze eens beschrijvenOf aanwijzen op een foto
Sorryquote:Op woensdag 27 september 2006 20:48 schreef Lishe het volgende:
PdeHoog, ik weet niet of jij foto's van mn dochter in je zipbestandje hebt, anders wil ik het linkje ook (heel graag) Het is het meisje met het rose-met-witte-stippen shirt.
Ik denk persoonlijk dat het dan voor foto-lokaties nog mooier is bij de grote trap bij de zwerfkei (aan de andere kant van het park, maar wel weer dichtbij de vijver...) staan namelijk heule grotuh dikkuh bomen!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Lois het volgende:
[..]
Herfst, blaadjes, bambi's, water en zand.... Ja hoor ik kom![]()
Ik heb even de foto's doorgelopen, maar volgens mij heb ik geen foto's van je Cattie. Daarom heb je ook geen mailtje gekregen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:52 schreef reese.com het volgende:
[..]
P, bij deze link vind je een foto van Cattie met Ive haar zoontje.
[ aftermeet en foto's ] Oud wacht hysterisch op foto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |