Helaas...was ik nietquote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef Ireth het volgende:
PdeHoog, als het goed is had jij mijn stuiterbal ook in de speeltuin? Bij de glijbaan?
welke?quote:Op maandag 25 september 2006 23:14 schreef Githa het volgende:
Ireth je quote mijn spelfouten die ik nognet kon verstoppen![]()
Dat wil je echt niet zien hoorquote:Op maandag 25 september 2006 23:12 schreef Githa het volgende:
De volgende keer als teddybeer verkleed PdeHoog![]()
nah, als ie scherp genoeg is zie ik um vanzelf wel een keer langskomenquote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas...was ik nietBen zelfs door mijn weggegooide foto's heengegaan, maar helaas..... Denk dat het HM2 is geweest
Denk het welquote:Op maandag 25 september 2006 23:18 schreef Ireth het volgende:
nah, als ie scherp genoeg is zie ik um vanzelf wel een keer langskomen
quote:
ok, done.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:34 schreef Vicky het volgende:
Belaan, stuur ze maar naar vicky.bouwer@gmail.com
ik heb 2, 5, 7, 10
dat had ik al gedaan githa, maar tiscali vind dat je te veel krijgtquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:54 schreef Githa het volgende:
Belana, ik heb er nog niet eentje van je gehadalleen de vraag of het wel in mijn postvak gaat passen, maar je mag ze sturen naar githavandongen@tiscali.nl
quote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaWas er ook blij mee
Hoewel het wel humoristisch was om te zien hoe jij gek deed
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:07 schreef Belana het volgende:
[..]
dat had ik al gedaan githa, maar tiscali vind dat je te veel krijgtheb je geen gmail account toevallig?
Ik zag hetquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:36 schreef dutchie het volgende:
Pdehoog! You've got mail.
het waren 10 mailtjes in totaal, ik had ze genummerd in het subject, dus je kan zien wat je mist eventueel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:23 schreef Githa het volgende:
Ik heb ze ontvangen Belana en dat rar ga ik ff uitzoekendank je!
Wat een geweldige foto!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:03 schreef Yoni het volgende:
Vergeet ik toch zomaar deze te posten
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |