Single play is altijd beter.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:41 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
MMORPG's hebben me nog nooit geboeid...
Dat is ook al minder ja.. Maar een MMORPG heeft geen echt verhaal, je doet alleen maar quests. En ik hou gewoon niet van spellen zonder einde. Geeft mij altijd voldoening als ik een spel heb uitgespeeldquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:46 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Single play is altijd beter.
Al is het maar omdat MMORPG's tjokvol zitten met hele nare geeks met nog naardere agressieve trekjes.
NEDGAME en Dimension Plus hebben ze nog geloof ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef BB-King het volgende:
Is het eigenlijk nog mogelijk om de Final Fantasy spellen voor Playstation 1 te kopen?
Zeker alleen via online sites als e-Bay, maar dat vertrouw ik nooit echt.
FFVII en FFVIII heb ik in die tijd wel meteen gekocht, maar FFIX is er nooit van gekomen.
Ben benieuwd naar FFXII trouwens... vond zelf FFX nogal tegenvallen i.t.t. FFVII en FFVIII.
www.dimensionplus.nl heeft FFIX. Het is wel de platinum versie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef BB-King het volgende:
Is het eigenlijk nog mogelijk om de Final Fantasy spellen voor Playstation 1 te kopen?
Zeker alleen via online sites als e-Bay, maar dat vertrouw ik nooit echt.
FFVII en FFVIII heb ik in die tijd wel meteen gekocht, maar FFIX is er nooit van gekomen.
Ben benieuwd naar FFXII trouwens... vond zelf FFX nogal tegenvallen i.t.t. FFVII en FFVIII.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:38 schreef Ixnay het volgende:
FFVII uitgespeeld.
Blijft anno 2006 de beste game ooit gemaakt.
Yup klopt, maar het schijnt niet de final versie te zijn. Maar tot zover heb ik er nog niks van gemerkt de afgelopen dagen en speelt het heerlijk. Ik ben alleen al euforisch dat 't widescreen goed support.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:22 schreef torn_Machina het volgende:
Ik lees net dat de NTSC versie van FF XII al gelekt is. Ik heb hem al op diverse torrent sites zien staan.![]()
Gewoon 1 maand voor de release.![]()
Je speelt hem alquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:45 schreef Marcade het volgende:
[..]
Yup klopt, maar het schijnt niet de final versie te zijn. Maar tot zover heb ik er nog niks van gemerkt de afgelopen dagen en speelt het heerlijk. Ik ben alleen al euforisch dat 't widescreen goed support.
Is het ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:05 schreef Chocobo het volgende:
Inderdaad zeg......... net ook even gekeken.... spel is al uitFFXII wordt al gespeeld
Maand voor release....... dit zou wel eens de pers versie kunnen zijn...... precies gelijk aan het origineel uiteraard.
Ik heb toch geen mogelijkheid om gekopierde games te spelen, dus ik wacht netjes tot de Europese release.quote:
Nee, want het is niet stoer om dingen meer origineel te hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:40 schreef Diablos79 het volgende:
ach ja, als die versie download en speelt is dat opzich niet zo erg als je daarna ook gewoon netjes het origineel koopt... Alleen doen de meeste dat nooit
![]()
Nee dat klopt inderdaad.....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:40 schreef Diablos79 het volgende:
ach ja, als die versie download en speelt is dat opzich niet zo erg als je daarna ook gewoon netjes het origineel koopt... Alleen doen de meeste dat nooit
![]()
Die gasten die niks origineel kopen zijn sufferts en snappen gewoon niet dat het heel slecht is voor de gamebusiness. En ik ben zelf ook niet heilig als het gaat om downloaden en kopietjes maar ik koop toch gewoon zoveel mogelijk origineel. ook omdat Ik het leuk vind om dingen origineel te hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nee, want het is niet stoer om dingen meer origineel te hebben.![]()
Ik ken er ook éénquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:36 schreef Chocobo het volgende:
Maar gewoon het gevoel dat andere gamers nu als eerste de Engelse versie van FFXII aan het gamen zijn..... even een reality klap voor me
Vind ik ook. Het is toch veel mooier met de originele dvd cases in je kast dan dat je overal losse dvd's hebt slingeren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:48 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die gasten die niks origineel kopen zijn sufferts en snappen gewoon niet dat het heel slecht is voor de gamebusiness. En ik ben zelf ook niet heilig als het gaat om downloaden en kopietjes maar ik koop toch gewoon zoveel mogelijk origineel. ook omdat Ik het leuk vind om dingen origineel te hebben.. Mooi doosje erom boekje erbij, garantie lol.. En ik financier graag de komst van nog meer goede spellen
Dat gevoel heb ik ook, alleen vind ik het moelijkste eigenlijk het idee dat ik dikke flappen neertel en iemand anders voor noppo m ook speelt. Van mij mogen ze wel de beveiligingen meer opvoeren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:48 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die gasten die niks origineel kopen zijn sufferts en snappen gewoon niet dat het heel slecht is voor de gamebusiness. En ik ben zelf ook niet heilig als het gaat om downloaden en kopietjes maar ik koop toch gewoon zoveel mogelijk origineel. ook omdat Ik het leuk vind om dingen origineel te hebben.. Mooi doosje erom boekje erbij, garantie lol.. En ik financier graag de komst van nog meer goede spellen
Thanks, die ga ik meteen aanschaffen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:40 schreef Ixnay het volgende:
[..]
www.dimensionplus.nl heeft FFIX. Het is wel de platinum versie.
Idem hier. Ik denk dat veel mensen die h'm nu gedownload hebben en spelen, 't origineel ook later wel kopen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik speel hem nu al, en ik krijg 6 november mijn gesealde NTSC versie binnen
![]()
die blijft dus mooi geseald![]()
En als de PAL versie nog meer extra's bevat.....koop ik die ook![]()
Nedgame heeft gewone FFIX versies.. Gedrukt in 2005 of 2006 voor ¤ 19,99.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Thanks, die ga ik meteen aanschaffen!
Toendertijd knapte ik bij reviews nogal af op de minder realistische style.
Maar nu ben ik toch wel erg benieuwd wat ik van dit 9de deel kan verwachten.
Heb ik meteen ook een zoethoudertje tot FFXII eindelijk uitkomt.![]()
Mja... ondertussen ga ik toch maar weer even verder met een save file van FFVIII.
O ja, moet ook nog steeds FFX uitspelen... ik ben er bijna maar nooit zin om mee te beginnen.![]()
Prijsverlaging zou voor een deel helpen ja. Maar wat ook gewoon helpt is spellen sneller(of uberhaubt) hier uitbrengen. Dat ik 60+ euro voor een spel moet neertellen daar lig ik persoonlijk niet zo wakker van. Maar gewoon dat ik een half jaar moet wachten voordat hij eindelijk hier eens uitkomt vind ik wel heel storend. Of erger nog dat spellen hier helemaal niet uitkomen. Tegenwoordig gaat importeren veel gemakkelijker en is het ook niet veel duurder meer maar toen ik PS1 had was dat nog wel anders. En tja als een spel hier helemaal niet uitkomt maar ik wil hem toch hebben dan heb je soms bijna geen andere keuze dan een kopietje nemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:40 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, alleen vind ik het moelijkste eigenlijk het idee dat ik dikke flappen neertel en iemand anders voor noppo m ook speelt. Van mij mogen ze wel de beveiligingen meer opvoeren.
Ik denk dat sowieso het verlagen van de prijs naar model van de USA markt al wonderen zou doen.
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik speel hem ook al, en ik krijg 6 november mijn gesealde NTSC versie binnen
![]()
die blijft dus mooi geseald![]()
En als de PAL versie nog meer extra's bevat.....koop ik die ook![]()
mwa ik weet niet of dat zo waar isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ook een reden van Sony is geweest om Blu-ray te gebruiken om alleen het kopieren tegen te gaan. Want dat word met Blu-ray wel erg moeilijk gemaakt voor de gemiddelde gamer. En dat is ook maar goed ook.
Het blijft voorlopig voor de meeste veel te duur. En spellen van 20 tot 50gig downloaden is ook geen feest met de verbindingen die de meeste nu hebben. Over een paar jaar zal het vast wel weer te kopieren zijn enzo, maar voorlopig blijft het voor de meeste geen optie. En daarbij is het ook de vraag hoe goed de ps3 zelf beveiligd is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mwa ik weet niet of dat zo waar is
ik heb nu al lege blu-ray cd's gezien bij de mediamarkt![]()
denk alleen dat je dan een Blu-ray brander zou moeten hebben, kwestie van tijd denk ik![]()
maar goed....ik koop mijn Ps3 games origineel![]()
Klopt, ik heb daar ook gekeken en die zijn inderdaad een stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Nedgame heeft gewone FFIX versies.. Gedrukt in 2005 of 2006 voor ¤ 19,99.
Dat gevoel ken ik..... altijd bij Finals en Zelda games gehad....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik voel me net weer een klein kind op kerst avond![]()
Hmm is dat de collector's edition oid? Ik weet nml. wel dat ik de collector's edition heb besteld (paar maanden terug) maar ik kan me niet herinneren of daar de tinbox bij zit.quote:
Zich een FF fan noemen als je alleen maar 7 hebt uitgespeeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:18 schreef fredissadinbed het volgende:
@Marcade: HEhe, ja met 'moet' bedoel ik natuurlijk ook 'wil".
Omdat ik het wil spelen, moet ik het gewoon spelenhehe. Final Fantasy blijft gewoon 1 van mijn favoriete spellen reeks en daarom moet/wil ik gewoon elk deel spelen, omdat ik weet dat elk deel gewoon goed is.
En ja natuurlijk heb ik wel het geduld om tekst te lezen om zo beter dingen te begrijpen, maar ze hadden zoveel vage dingen verzonnen en er was zoveel tekst dat ik op een gegeven moment gewoon geen zin meer had om de teksten te lezen. Vooral bij de uitleg over het werk wat je kon doen.
En met actie bedoelde ik dus, ik wil gewoon lekker spelen, het verhaal/ de personages ontdekken zoals bij de vorige FF games. Hier lijk ik alleen maar te lezen.
Verder even wat info:
Ik heb FF2,7,8,9,10 en nu 12 gespeeld, waarvan alleen 7 heb uitgespeeld, 8 bijna,9 kwart, 10 helft, 12 1 uur.
En normaal vind ik het helemaal fantastisch wanneer ik een FF deel speel, maar bij deze irriteerde ik me zo erg dat ik hem zo snel mogelijk wilde uitzetten nadat ik gesaved had :p
Ze zijn echt een hele andere kant op geslagen bij dit deel, en ik weet nog niet of ik het nou beter vindt.
Ik wild er gewoon even goed de tijd ervoor nemen, want ik weet gewoon dat het later wel goed komt.
Dan moet je maar prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef fredissadinbed het volgende:
I know, I'M SORRY! Maar dat komt meer door tijd tekort!
Dan heb ik een tijd niet gespeeld, ben ik alweer alles vergeten en heb ik ook geen zin meer om verder te gaan. Ook al is het zo goed!
Ik heb het ook zo druk!
Yup, eindes zijn tof.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:36 schreef fredissadinbed het volgende:
Trouwens heb jij wel elk spel waar je fan van bent uitgespeeld dan!
1 uur gespeeldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:18 schreef fredissadinbed het volgende:
Verder even wat info:
Ik heb FF2,7,8,9,10 en nu 12 gespeeld, waarvan alleen 7 heb uitgespeeld, 8 bijna,9 kwart, 10 helft, 12 1 uur.
En normaal vind ik het helemaal fantastisch wanneer ik een FF deel speel, maar bij deze irriteerde ik me zo erg dat ik hem zo snel mogelijk wilde uitzetten nadat ik gesaved had :p
Ze zijn echt een hele andere kant op geslagen bij dit deel, en ik weet nog niet of ik het nou beter vindt.
Ik wild er gewoon even goed de tijd ervoor nemen, want ik weet gewoon dat het later wel goed komt.
Hallo, het is normaal hoor dat je tijd nodig hebt de mechanics te begrijpenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:18 schreef fredissadinbed het volgende:
@Marcade: HEhe, ja met 'moet' bedoel ik natuurlijk ook 'wil".
Omdat ik het wil spelen, moet ik het gewoon spelenhehe. Final Fantasy blijft gewoon 1 van mijn favoriete spellen reeks en daarom moet/wil ik gewoon elk deel spelen, omdat ik weet dat elk deel gewoon goed is.
En ja natuurlijk heb ik wel het geduld om tekst te lezen om zo beter dingen te begrijpen, maar ze hadden zoveel vage dingen verzonnen en er was zoveel tekst dat ik op een gegeven moment gewoon geen zin meer had om de teksten te lezen. Vooral bij de uitleg over het werk wat je kon doen.
En met actie bedoelde ik dus, ik wil gewoon lekker spelen, het verhaal/ de personages ontdekken zoals bij de vorige FF games. Hier lijk ik alleen maar te lezen.
Verder even wat info:
Dark side ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:28 schreef Marcade het volgende:
.. *breathes heavily* .. mwhuahaha .. welcome to the dark side .. Chocobo .. *smirks behind black mask* ..
Pas 4 uur gespeeld maar dat schaakbord kan je zelf uitbouwen...... Licenses geloof ik. Zo bepaal je bv of je je punten wilt uitbouwen bij magicks of bij armor of attackvormen.... althans.... je krijgt een vrij duidelijke beschrijving hierover in de stad..... Herberg de Sand Storm dacht ik?quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:31 schreef Ixnay het volgende:
Hoe werkt dat schaakbord bij FFXII nou precies om te levellen?
En wat kun je nou precies met die Mist Knacks?
Denk dat ik van de week ook aan de engelse begin, al heb ik nog wel een zooi andere games liggen die ik ook nog wil doen.. Ik ben ook van darksidequote:Op zondag 8 oktober 2006 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dark side ookNee ik heb de NTSC versie in de preorder en wil de PAL waarschijnlijk ook.... Nee,.. Square krijgt zijn geld wel
Mist Knacks:quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:31 schreef Ixnay het volgende:
Hoe werkt dat schaakbord bij FFXII nou precies om te levellen?
En wat kun je nou precies met die Mist Knacks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NTSC,.......... tin version + 60 Hrz breedbeeld......... vraag me af of ze dat PAL doen namelijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:48 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Denk dat ik van de week ook aan de engelse begin, al heb ik nog wel een zooi andere games liggen die ik ook nog wil doen.. Ik ben ook van darkside
Maar goed mijn geld hebben ze al een keer, heb de japanse origineel hier liggen.. En ze krijgen het zeker nog een keer, twijfel alleen of ik de NTSC of PAL versie ga nemen.
Ik wil gewoon even kijken of er extra's komen in de PAL versie, zo ja dan neem ik die. Zo nee neem ik als nog de NTSC versiequote:Op zondag 8 oktober 2006 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NTSC,.......... tin version + 60 Hrz breedbeeld......... vraag me af of ze dat PAL doen namelijk
Pal versie krijgt enkel 50hz mode.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NTSC,.......... tin version + 60 Hrz breedbeeld......... vraag me af of ze dat PAL doen namelijk
Jaaaa, mooie statement.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vond dat lezen in het begin heel erg meevallen. Heb trouwens de japanse versie gespeeld dus heb alle tutorials doorgedrukt en gewoon zelf bezig geweest.
Dus dat geeft aan dat je zonder te lezen ook het spel kan snappenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:25 schreef fredissadinbed het volgende:
[..]
Jaaaa, mooie statement.
Lezen erg meevallen he:) je hebt niet eens gelezen!hehehe (Ja of je kent Japans natuurlijk).
dat is normaal hoor, je moet flee ingedrukt houden zodat je geen acties meer uitvoert en dus weg kan rennen rennen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik snap geen bal van dat flee systeen![]()
als ik R2 indruk als er vijanden achter me zitten, en ik loop van ze weg dan achtervolgen ze me alsnog![]()
Om te huilen???quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:32 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme............... wat een spel..........
ja maar ik houd hem ingedruktquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:32 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
dat is normaal hoor, je moet flee ingedrukt houden zodat je geen acties meer uitvoert en dus weg kan rennen rennen.
Daarbij zone ik ook altijd.![]()
Is gewoon even wennen, dat license systeem. Op een gegeven moment zul je wel echt zien waar je naar toe werktquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:25 schreef Marcade het volgende:
Waar ik een beetje moeite mee heb is het license systeem nu. Winkels hebben nog *lang* niet te koop de dingen waar ik al een license voor heb .. en op het license board kan ik niet aflezen wat nou de 'precieze' properties zijn van elk wapen of ding. :-/ Je kan ook niet echt ergens naar toe werken. :-/ Kost me meer moeite in deze FF te bepalen of een wapen/armor/shield nou beter is of niet .. -_- Optimum kiest ook niet altijd 't beste.
En volgens mij ben ik nog nooit zo vaak in een FF dood gegaan als in deze FF :-X
Serieus? Geweldig!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:31 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja FF12 is wel wat pittiger dan voorgaande FF's.. Maar dat is ook goed, het hoeft allemaal niet zo gemakkelijk te zijn.
Er zitten wel wat behoorlijk pittige gevechten tussen. In het begin kan het taai zijn omdat je level nog laag is en later krijg je gewoon sidequest en eindbazen die niet zo maar het loodje leggen. Dus er zit zeker meer uitdaging in dan voorgaande delen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:56 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Serieus? Geweldig!![]()
Dat was nog een kritiekpuntje van de nieuwere delen; ze zijn vaak te makkelijk. Ik zoek een FF die zoals in VI gewoon bazen heeft die je uit moet vogelen en die sparen een must maakt.
Mooi zo, FFX had op 1 of 2 na (die baas met die verschillende vakken) nogal makkelijke bazen tijdens de mainquest.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Er zitten wel wat behoorlijk pittige gevechten tussen. In het begin kan het taai zijn omdat je level nog laag is en later krijg je gewoon sidequest en eindbazen die niet zo maar het loodje leggen. Dus er zit zeker meer uitdaging in dan voorgaande delen.
heb het al gevonden..ik moest hem ingedrukt blijven houdenquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ja maar ik houd hem ingedrukt![]()
net zolang totdat je flee in het beeld zien staan en het Tjinggggeluidje hoord
![]()
en toch blijven die fuckers met zijn 4en achter me lopen, en me ondertussen maar kicken
![]()
nu sloop ik iedereen die ik zie.........wel goed voor mijn XP natuurlijks
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 05:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
heb het al gevonden..ik moest hem ingedrukt blijven houden![]()
anyhoe wordt wel strontziek van Bash in het begin (gedeelte bij de mimics)
Kerel heeft zowat mijn gehele voorraad Phoenix Down er doorheen zitten jagen, even kijken of ik wat in kan stellen bij de Gambits
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, persoonlijk haalt Mystic Quest braakneigingen bij me naar bovenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:09 schreef RickoKun het volgende:
er was btw ook een Mystic Quest op de Gameboy (de heerlijke ouwe grijze) damn, wat heb ik dat spel vaak gespeeld.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:31 schreef Marcade het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Deacon_Tigra op 09-10-2006 18:37:42 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
verdomme ik zie nu pas dat het 2 losse grids per persoon zijn![]()
dacht al...waar blijven al die wapens licenses nou![]()
Hierdoor word je geprikkeld de andere (low lvl) characters te gebruiken.. Je kunt hen namelijk andere licensies gevenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:20 schreef Marcade het volgende:
[..]
![]()
Wat me wel opviel ook is, als je met meer dan 3 mensen aan het rondhuppelen bent en je gaat een battle aan .. alleen de drie waarmee je vecht XP krijgen .. maar ze *wel* allemaal licensie punten krijgen ongeacht wat ze gedaan hebben. :-/ Heb je dadelijk iemand altijd buiten battles gehouden, is die zwaar low level maar wel met zwaar veel punten.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:09 schreef RickoKun het volgende:
er was btw ook een Mystic Quest op de Gameboy (de heerlijke ouwe grijze) damn, wat heb ik dat spel vaak gespeeld.
Mystic Quest op de Gameboy werd in de VS verkocht als Final Fantasy Adventure, en heet in Japan Seiken Densetsu, oftewel de voorloper van Secret of Mana.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:09 schreef RickoKun het volgende:
Stil nou.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Chocobo het volgende:
Tering wat is FFXII goed
Die muziek,.... dat verhaal....
Ja begrijp dat anderen dit soort berichten irri vinden maar moet het kwijt.... ben blij dat ik de NTSC order uit heb staan..... maar serieus.... als je FF fan bent en de eerste 10 uur ofzo zijn voorbij... weet je genoeg.... het is er ZO een....quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:50 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Stil nou.Laat de Europese release snel komen.
Het is dat je bij geen messageboard meer om die gelekte versie heen kan, dus ik probeer zo weinig mogelijk nog te lezen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja begrijp dat anderen dit soort berichten irri vinden maar moet het kwijt.... ben blij dat ik de NTSC order uit heb staan..... maar serieus.... als je FF fan bent en de eerste 10 uur ofzo zijn voorbij... weet je genoeg.... het is er ZO een....![]()
Toen ik FF12 voor het eerst opstarten en die prelude hoorde had ik er al gelijk een goed gevoel bij. En dat gevoel is het hele spel niet meer weggegaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja begrijp dat anderen dit soort berichten irri vinden maar moet het kwijt.... ben blij dat ik de NTSC order uit heb staan..... maar serieus.... als je FF fan bent en de eerste 10 uur ofzo zijn voorbij... weet je genoeg.... het is er ZO een....![]()
Nu wil ik ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb het ook gedaan......................
Gisteren begonnen aan FFXII,.............................. wat een spel. Wat een gevoel..... die intro en dan die eerste paar uur van het spel. Ik begrijp wel dat mensen de start misschien apart vinden maar elke FF game begint rustig natuurlijk.... de meeste allemaal met een aktie intro..... alhoewel een FF game natuurlijk geen KH is.
KH2 heb ik na 6 uur uitgezet en niet meer aangeraakt.... dat vond ik zonde van mijn tijd.
Ik ben helemaal verliefd op FFXII,.... zit er helemaal in. Ben het ook eens met Diablos,... deze FF komt gewoon erg overeen met de anderen op den duur. Menu is duidelijk en als je goed leest komt je er echt wel. Vechtsysteem is fantastisch echter baalde ik wel dat ik de X-axis niet op revert kon zetten. Nu moet ik even wennen aan de loop controls....
Op de een of andere manier vond ik het vechten in het spel wat overzichtelijk dan in de demo. Gameplay heeft veel weg van KOTOR,... de setting echter nietDe gehele sfeer komt heerlijk over. Ik voel een magisch spel opkomen.... dan te bedenken dat ik pas op 4 uur zit. Het vleugje Vagrant Story voel ik aan alle kanten om me heen en de FF saus smaakt fantastisch.
Ik heb de mijn FFXII bestelling direct opgezet in een FF Limited Edition bij EBgames.....
Mijn game test werkte ook goed.... het eerste wat er gebeurde toen ik wakker werd vanmorgen was denken aan FFXII,... ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.... Ik ga vanavond weer verder en kan nu al niet wachten. Kan nog geen uiteindelijk oordeel geven natuurlijk maar het gaat de goede kant op hoor.... geweldig.
Gijs ik geef toe,... de eerste paar uur zijn wennen,.....maar dan ineens.... ineens Gijs...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu wil ik ook
Je bent vaak enthousiast over een game, maar zelden zo enthousiast! Meer (p)reviews heb ik niet nodig.
*FFXII weer besteld*
Waar de fuck was ik ook mee bezig, Final Fantasy uitstellen?![]()
Tijdelijke verstandsverbijstering denk ik.
Ja ik heb SC ook al uit mijn hoofd gezet......... Rainbow six haal ik wel.... dat is pas in November.... GoW haal ik nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben om Gijs!Ik gooi alles opzij voor dit spel. Gears of War, Rainbow Six, etc...
Ik wil gewoon FFXII gamen! Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
* Diablos79 had dus niks te veel gezegd over hoe goed FF12 isquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik geef toe,... de eerste paar uur zijn wennen,.....maar dan ineens.... ineens Gijs...Het is ziek. Je moet dit zo gaan spelen... denk er de hele dag aan... als ik opsta,... op mijn werk,.... etc. etc... die blijheid is zelden bij games....
Spel is groot en ben helemaal verslaafd aan de characters en de verdere ontwikkeling van ze. Beste FF game sinds FF7 naar mijn mening.... maar dat is persoonlijk.
Die muziek![]()
Espers![]()
Die extreme Vagrant Story stijlJe merkt het aan alles.
Oh neeeee,... hij heerst... vond je zelf cooltjes eerlijk gezetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:03 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
* Diablos79 had dus niks te veel gezegd over hoe goed FF12 is
Het enige wat we kunnen doen is op onze knieen gaan en buigen naar Sqaure-enix om ze te bedanken voor weer een geweldige FFquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh neeeee,... hij heerst... vond je zelf cooltjes eerlijk gezet![]()
Oh en WC eend.... heel veel plezier straks... spel is geweldig
Niks mis mee hoor. Paar seconde soms als je het ene gedeelte naar het andere gaat.. Maar mijn PS2 is wat gammel dus kan zijn dat ze bij zelfs nog wat langer duren dan bij "gezonde" PS2'squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:11 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe zijn de laadtijden? Daar was ik op de E3 wel een beetje van geschrokken.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:20 schreef Chocobo het volgende:
Laadtijden.... geen idee... geen problemen ervaren.... net zoiets alsniet minder dan Okami?
Maar ik hou over FFXII op.... niet iedereen heeft er behoefte aan geloof ik. Ben geen warezhoer,.. wilde gewoon FF eerder gamen... wacht pas 4 jaar op dit spelOfficiele bestelling is in de pre-order
![]()
Vanavond weer verder.... kan nu al niet wachten,.....zo goed.....
diablos... ik begrijp je nu pas echt....
Mis je op deze manier niet alleen ontzettend veel van het verhaal?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:24 schreef Diablos79 het volgende:
[..].. En ik ben gek genoeg om hem japans te nemen. Toen ik wist dat hij uitkwam in Japan kon ik het niet laten, wilde hem gewoon spelen. Een spel waar ze zolang aan bezig zijn geweest moet toch wel goed zijn. En dat is het dus ook
![]()
Wat je trouwens zei dat er een Vagrant Story sfeertje inzit klopt ook, de muziek is gecomponeert door die gast die dat ook voor Vagrant Story heeft gedaan.. Hoop trouwens dat ze daar ook nog eens een deel of remake van maken, wat een geweldig spel was(is) dat![]()
Nee, online stond een mooie story translation die letterlijk iedere zin vertaalde. Dus ik speelde gewoon een stuk en daarna ging ik lezen wat er gezegd wasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Mis je op deze manier niet alleen ontzettend veel van het verhaal?
Zo spelen is ieder geval niet aan mij besteed, de hele tijd teruglezen wat er gezegd is...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee, online stond een mooie story translation die letterlijk iedere zin vertaalde. Dus ik speelde gewoon een stuk en daarna ging ik lezen wat er gezegd was.. Kon het verhaal prima volgen op die manier. En de beelden spreken ook wel een voorzich, je hebt heel snel door wie goed en kwaad is.
Nou zaten wel een paar uur tussen hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo spelen is ieder geval niet aan mij besteed, de hele tijd teruglezen wat er gezegd is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb een uurtje in het japans zitten spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.auw
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.auw
Ow gelul, ik heb er geen moeite mee en de sfeer is in dit topic toch goed?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:20 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik hou over FFXII op.... niet iedereen heeft er behoefte aan geloof ik. Ben geen warezhoer,.. wilde gewoon FF eerder gamen... wacht pas 4 jaar op dit spelOfficiele bestelling is in de pre-order
![]()
Er zitten een paar Espers in die je standaard krijgt die je dus nooit mist.. De rest is optioneel. En die kun je altijd erbij halen als je wat verder in het spel bent. Duurt redelijk lang voordat je de eerste krijgt. Maar het spel is dan ook behoorlijk groot.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:07 schreef DaggerNL het volgende:
um ik speel al 18 uur en heb nog niet een esper. Zit nu in zo'n piramide voor de dawn shard ofzow.
ben ik er al een voorbij of moeten die espers nog komen?
Klopt. maar in sommige gevallen zijn toch wel handig, helemaal als je de wat sterkere hebt. En ze zien er gewoon vet uit hehe.. Maar als het echt om aanvallen gaat zijn de mist knacks het meest effectief..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:14 schreef torn_Machina het volgende:
Men zegt dat die Espers het niet echt waard zijn om op te roepen, omdat ze 2 partymembers tijdelijk wegnemen en dat je hele MP balk gebruikt wordt.
Ik heb al genoeg over het spel en het battlesysteem gelezen, voor sommigen kan dit het spelplezier bederven, maar ik heb hier verder niks mee. Een beetje op de hoogte blijven is altijd goed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt. maar in sommige gevallen zijn toch wel handig, helemaal als je de wat sterkere hebt. En ze zien er gewoon vet uit hehe.. Maar als het echt om aanvallen gaat zijn de mist knacks het meest effectief..
Zou ik iedergeval niet doen nee. Is wel zonde bij de mainquest.. Als je eenmaal klaar bent met de mainquest zijn ze wel handig voor alle sidequest. Want sommige hebben heel wat werk nodig en denk niet dat de meeste dat allemaal zelf willen uitzoeken lol.. Deed ik vroeger nog wel maar tegenwoordig ben ik ook te lui om ieder poppetje af te gaan en informatie te winnen. En bij de japanse versie had ik toch wel een FAQ nodig om de sidequest te begrijpenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:26 schreef torn_Machina het volgende:
Het probleem is dat ik soms de neiging heb om al FAQ's te gaan lezen uit interesse, ondanks dat ik het spel nog niet eens heb. Hopenlijk komt het met FF 12 niet zo ver.![]()
Welke FF vond je dan wel echte sidequests hebben?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Chocobo het volgende:
Sidequests.... echte side quests.... die miste ik in FFX !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |