Mystic Quest op de Gameboy werd in de VS verkocht als Final Fantasy Adventure, en heet in Japan Seiken Densetsu, oftewel de voorloper van Secret of Mana.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:09 schreef RickoKun het volgende:
er was btw ook een Mystic Quest op de Gameboy (de heerlijke ouwe grijze) damn, wat heb ik dat spel vaak gespeeld.
Stil nou.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Chocobo het volgende:
Tering wat is FFXII goed
Die muziek,.... dat verhaal....
Ja begrijp dat anderen dit soort berichten irri vinden maar moet het kwijt.... ben blij dat ik de NTSC order uit heb staan..... maar serieus.... als je FF fan bent en de eerste 10 uur ofzo zijn voorbij... weet je genoeg.... het is er ZO een....quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:50 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Stil nou.Laat de Europese release snel komen.
Het is dat je bij geen messageboard meer om die gelekte versie heen kan, dus ik probeer zo weinig mogelijk nog te lezen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja begrijp dat anderen dit soort berichten irri vinden maar moet het kwijt.... ben blij dat ik de NTSC order uit heb staan..... maar serieus.... als je FF fan bent en de eerste 10 uur ofzo zijn voorbij... weet je genoeg.... het is er ZO een....![]()
Toen ik FF12 voor het eerst opstarten en die prelude hoorde had ik er al gelijk een goed gevoel bij. En dat gevoel is het hele spel niet meer weggegaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja begrijp dat anderen dit soort berichten irri vinden maar moet het kwijt.... ben blij dat ik de NTSC order uit heb staan..... maar serieus.... als je FF fan bent en de eerste 10 uur ofzo zijn voorbij... weet je genoeg.... het is er ZO een....![]()
Nu wil ik ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb het ook gedaan......................
Gisteren begonnen aan FFXII,.............................. wat een spel. Wat een gevoel..... die intro en dan die eerste paar uur van het spel. Ik begrijp wel dat mensen de start misschien apart vinden maar elke FF game begint rustig natuurlijk.... de meeste allemaal met een aktie intro..... alhoewel een FF game natuurlijk geen KH is.
KH2 heb ik na 6 uur uitgezet en niet meer aangeraakt.... dat vond ik zonde van mijn tijd.
Ik ben helemaal verliefd op FFXII,.... zit er helemaal in. Ben het ook eens met Diablos,... deze FF komt gewoon erg overeen met de anderen op den duur. Menu is duidelijk en als je goed leest komt je er echt wel. Vechtsysteem is fantastisch echter baalde ik wel dat ik de X-axis niet op revert kon zetten. Nu moet ik even wennen aan de loop controls....
Op de een of andere manier vond ik het vechten in het spel wat overzichtelijk dan in de demo. Gameplay heeft veel weg van KOTOR,... de setting echter nietDe gehele sfeer komt heerlijk over. Ik voel een magisch spel opkomen.... dan te bedenken dat ik pas op 4 uur zit. Het vleugje Vagrant Story voel ik aan alle kanten om me heen en de FF saus smaakt fantastisch.
Ik heb de mijn FFXII bestelling direct opgezet in een FF Limited Edition bij EBgames.....
Mijn game test werkte ook goed.... het eerste wat er gebeurde toen ik wakker werd vanmorgen was denken aan FFXII,... ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.... Ik ga vanavond weer verder en kan nu al niet wachten. Kan nog geen uiteindelijk oordeel geven natuurlijk maar het gaat de goede kant op hoor.... geweldig.
Gijs ik geef toe,... de eerste paar uur zijn wennen,.....maar dan ineens.... ineens Gijs...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu wil ik ook
Je bent vaak enthousiast over een game, maar zelden zo enthousiast! Meer (p)reviews heb ik niet nodig.
*FFXII weer besteld*
Waar de fuck was ik ook mee bezig, Final Fantasy uitstellen?![]()
Tijdelijke verstandsverbijstering denk ik.
Ja ik heb SC ook al uit mijn hoofd gezet......... Rainbow six haal ik wel.... dat is pas in November.... GoW haal ik nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben om Gijs!Ik gooi alles opzij voor dit spel. Gears of War, Rainbow Six, etc...
Ik wil gewoon FFXII gamen! Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
* Diablos79 had dus niks te veel gezegd over hoe goed FF12 isquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik geef toe,... de eerste paar uur zijn wennen,.....maar dan ineens.... ineens Gijs...Het is ziek. Je moet dit zo gaan spelen... denk er de hele dag aan... als ik opsta,... op mijn werk,.... etc. etc... die blijheid is zelden bij games....
Spel is groot en ben helemaal verslaafd aan de characters en de verdere ontwikkeling van ze. Beste FF game sinds FF7 naar mijn mening.... maar dat is persoonlijk.
Die muziek![]()
Espers![]()
Die extreme Vagrant Story stijlJe merkt het aan alles.
Oh neeeee,... hij heerst... vond je zelf cooltjes eerlijk gezetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:03 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
* Diablos79 had dus niks te veel gezegd over hoe goed FF12 is
Het enige wat we kunnen doen is op onze knieen gaan en buigen naar Sqaure-enix om ze te bedanken voor weer een geweldige FFquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh neeeee,... hij heerst... vond je zelf cooltjes eerlijk gezet![]()
Oh en WC eend.... heel veel plezier straks... spel is geweldig
Niks mis mee hoor. Paar seconde soms als je het ene gedeelte naar het andere gaat.. Maar mijn PS2 is wat gammel dus kan zijn dat ze bij zelfs nog wat langer duren dan bij "gezonde" PS2'squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:11 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe zijn de laadtijden? Daar was ik op de E3 wel een beetje van geschrokken.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:20 schreef Chocobo het volgende:
Laadtijden.... geen idee... geen problemen ervaren.... net zoiets alsniet minder dan Okami?
Maar ik hou over FFXII op.... niet iedereen heeft er behoefte aan geloof ik. Ben geen warezhoer,.. wilde gewoon FF eerder gamen... wacht pas 4 jaar op dit spelOfficiele bestelling is in de pre-order
![]()
Vanavond weer verder.... kan nu al niet wachten,.....zo goed.....
diablos... ik begrijp je nu pas echt....
Mis je op deze manier niet alleen ontzettend veel van het verhaal?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:24 schreef Diablos79 het volgende:
[..].. En ik ben gek genoeg om hem japans te nemen. Toen ik wist dat hij uitkwam in Japan kon ik het niet laten, wilde hem gewoon spelen. Een spel waar ze zolang aan bezig zijn geweest moet toch wel goed zijn. En dat is het dus ook
![]()
Wat je trouwens zei dat er een Vagrant Story sfeertje inzit klopt ook, de muziek is gecomponeert door die gast die dat ook voor Vagrant Story heeft gedaan.. Hoop trouwens dat ze daar ook nog eens een deel of remake van maken, wat een geweldig spel was(is) dat![]()
Nee, online stond een mooie story translation die letterlijk iedere zin vertaalde. Dus ik speelde gewoon een stuk en daarna ging ik lezen wat er gezegd wasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Mis je op deze manier niet alleen ontzettend veel van het verhaal?
Zo spelen is ieder geval niet aan mij besteed, de hele tijd teruglezen wat er gezegd is...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee, online stond een mooie story translation die letterlijk iedere zin vertaalde. Dus ik speelde gewoon een stuk en daarna ging ik lezen wat er gezegd was.. Kon het verhaal prima volgen op die manier. En de beelden spreken ook wel een voorzich, je hebt heel snel door wie goed en kwaad is.
Nou zaten wel een paar uur tussen hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo spelen is ieder geval niet aan mij besteed, de hele tijd teruglezen wat er gezegd is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb een uurtje in het japans zitten spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.auw
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.auw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow gelul, ik heb er geen moeite mee en de sfeer is in dit topic toch goed?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:20 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik hou over FFXII op.... niet iedereen heeft er behoefte aan geloof ik. Ben geen warezhoer,.. wilde gewoon FF eerder gamen... wacht pas 4 jaar op dit spelOfficiele bestelling is in de pre-order
![]()
Er zitten een paar Espers in die je standaard krijgt die je dus nooit mist.. De rest is optioneel. En die kun je altijd erbij halen als je wat verder in het spel bent. Duurt redelijk lang voordat je de eerste krijgt. Maar het spel is dan ook behoorlijk groot.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:07 schreef DaggerNL het volgende:
um ik speel al 18 uur en heb nog niet een esper. Zit nu in zo'n piramide voor de dawn shard ofzow.
ben ik er al een voorbij of moeten die espers nog komen?
Klopt. maar in sommige gevallen zijn toch wel handig, helemaal als je de wat sterkere hebt. En ze zien er gewoon vet uit hehe.. Maar als het echt om aanvallen gaat zijn de mist knacks het meest effectief..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:14 schreef torn_Machina het volgende:
Men zegt dat die Espers het niet echt waard zijn om op te roepen, omdat ze 2 partymembers tijdelijk wegnemen en dat je hele MP balk gebruikt wordt.
Ik heb al genoeg over het spel en het battlesysteem gelezen, voor sommigen kan dit het spelplezier bederven, maar ik heb hier verder niks mee. Een beetje op de hoogte blijven is altijd goed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt. maar in sommige gevallen zijn toch wel handig, helemaal als je de wat sterkere hebt. En ze zien er gewoon vet uit hehe.. Maar als het echt om aanvallen gaat zijn de mist knacks het meest effectief..
Zou ik iedergeval niet doen nee. Is wel zonde bij de mainquest.. Als je eenmaal klaar bent met de mainquest zijn ze wel handig voor alle sidequest. Want sommige hebben heel wat werk nodig en denk niet dat de meeste dat allemaal zelf willen uitzoeken lol.. Deed ik vroeger nog wel maar tegenwoordig ben ik ook te lui om ieder poppetje af te gaan en informatie te winnen. En bij de japanse versie had ik toch wel een FAQ nodig om de sidequest te begrijpenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:26 schreef torn_Machina het volgende:
Het probleem is dat ik soms de neiging heb om al FAQ's te gaan lezen uit interesse, ondanks dat ik het spel nog niet eens heb. Hopenlijk komt het met FF 12 niet zo ver.![]()
Welke FF vond je dan wel echte sidequests hebben?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Chocobo het volgende:
Sidequests.... echte side quests.... die miste ik in FFX !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |